in ,

თორნიკე გურული – “მიამბეთ ამბავი”

თორნიკე გურული, საქართველოს ბანკის პროდუქტების ინოვაციის სამსახურის უფროსი. თემა – “მიამბე რამე”

Spotlight-ი ქართულ მარკეტინგული ღონისძიებაა და ის 2013 წელს პირველად ჩატარდა საქართველოში. ღონისძიების ორგანიზატორი პირველი ქართული ინტერნეტ-ჟურნალი ბიზნესზე – Marketer.ge. www.spotlight.ge

Report

What do you think?

ავტორი: B2PGE

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ადიქცია, როგორც პიროვნების ჩამოყალიბების საფუძველი

უკრაინის პოლიტიკური კრიზისი ეკონომიკას დარტყმას აყენებს