ფინანსური პირამიდის ნიშნები

ფინანსური პირამიდის ნიშნები

ფინანსური პირამიდები თითქოს 90-იან წლებში დარჩა, თუმცა დღეისათვის კიდევ ბევრი კომპანია მუშაობს ფინანსური პირამიდების პრინციპის გამოყენებით. წარმოგიდგენთ ფინანსური პირამიდის დამახასიათებელ ნიშნებს:

1. პროდუქტის არარსებობა
ქსელური მარკეტინგი პირველ რიგში გულისხმობს რომელიმე პროდუქტის განვითარებას (მატერიალური ხასიათის). თუ ორგანიზაციაში, რომელშიც თქვენ გიწვევენ, არ არსებობს არანაირი პროდუქტი, ეს ნიშნსავს, რომ საქმე გაქვთ ფინანსურ პირამიდასთან. ასევე, პროდუქტის ნაცვლად შესაძლოა წარმოდგენილი იყოს საგნები, რომლებსაც არანაირი მატერიალური ფასეულობა არ გააჩნიათ. ყველაზე ცნობილი ფინანსური პირამიდის მაგალითია «МММ», სადაც ფიგურირებდნენ «ვაუჩერები» ფაქტიური ქაღალდები, რომლებიც არაფერს არ წამოადგენდნენ რეალურად.

2. სხვა ადამიანების მოზიდვის ხარჯზე შემოსავლის მიღება
თუ დასაქმებისას ძირითად ამოცანას წარმოადგენს სხვა ადამიანების მოზიდვა და თქვენი შემოსავალი ყალიბდება იმ ფულით, რომელიც ამ ადამიანებს მოაქვთ (ვინც თქვენ მოიყვანეთ), ამ შემთხვევაშიც საქმე გაქვთ ფინანსურ პირამიდასთან.

3. პროდუქტი არის, მაგრამ მისით ფაქტიურად არავინ სარგებლობს
ამ პუნქტით იწყება ყველაზე საინტერსო და სწორედ ამ პუნქტზე ხდება გამოუცდელი ადამიანების წამოგება – ეს არის ფარული ფინანსური პირამიდა. თითქოს დამსაქმებელს პროდუქტი აქვს, თუმცა მისით სარგებლობს 1-2 დისტრიბუტორი.

ყველაზე ხშირად ეს შეიძლება იყოს ფასდაკლებები რაიმე მომსახურებაზე «კლუბური სისტემის» მიხედვით (ელიტური დასვენება — ამის კარგი მაგალითია).

4. გადაჭარბებული ფასი «საოცარ პროდუქტზე»
თქვენ შეიძლება შემოგთავაზონ 500$-ად სასწაულმოქმედი პროდუქტი, რომელიც ყველანაირი დაავადებისგან განგკურნავთ, რომელიც იზრდება მაგალითად ზიმბაბვეში და ა.შ. სინამდვილეში კი ეს შეიძლება იყოს ჩვეულებრივი მცენარე და ძალიან იაფი ღირდეს. ეს მხოლოდ უტრირებული მაგალითია იმისა, თუ რამდენად ხშირად ხდება მსგავსი არაკეთილსინდისიერი ქმედება ბაზარზე.

5. გაწევრიანდი — მიიღე ყველაფერი მეტი ზედმეტი შრომის გარეშე!
ფინანსური პირამიდის მომხმარებელთა ძალიან გავრცელებული ლოზუნგია.
ნუ გაწევრიანდებით ბრმად.

6. გადახდების გაუგებარი მარკეტინგული გეგმა
ასეთ დროს ხშირად ფიგურირებს სხვადასხვა «მატრიცა», რომელიც აბსოლიტურად გაუგებარია.

7. რაიმეს ნაწილის შეძენა
გთავაზობენ ბინის ნაწილის შეძენას, ხოლო ერთი წლის შემდეგ მთლიანი ბინის მიღების შესაძლებლობას. თუმცა, ამ შემთხვევაშიც თქვენ დაგჭირდებათ სხვა ადამიანების ჩართვა, რომელბმაც უნდა მოიტანონ ფული და შესაძლოა მიღებული ფულით რამე გხვდეთ წილად.

8. არც ერთი სიტყვა ტოპ-მენეჯმენტზე (ხელმძღვანელობაზე)
თქვენ არ გეუბნებიან იმ ადამიანების სახელებს, რომლებიც ხელმძღვანელობენ კომპანიას. ან ფიგურირებენ უცხოელი, სრულიად უცნობი პირები. როგორც წესი, ნორმალურ კომპანიებში ყველაფერი გამჭვირვალეა.

9. ოფშორული რეგისტრაცია (სინგაპური, სეიშელის კუნძულები, კვიპროსი, პანამის კუნძულები და ა.შ.)
გულისხმობს უამრავ იურიდიულ ნიუანსს, რომლებიც საშუალებას აძლევენ ფინანსურ პირამიდებს რეგისტრაცია მიიღონ. კეთილსინდისიერი კომპანიები, როგორც წესი, არ რეგისტრირდებიან ოფშორულ ზონებში.

10. დაუსრულებელი მოტივაცია
მუდმივი უმიზნო საუბარი ფინანსურ დამოუკიდებლობაზე, თავისუფლებაზე და ა.შ. კონკრეტული შეკითხვებისთვის თავი არიდება, ხმამაღალი დაპირებები, რომლებსაც არანაირი საფუძველი არ გააჩნია.

თუმცა, სამწუხაროდ, სწორედ ემოციებზე და ტყუილებზე ეგებიან ადამიანები. მოტივატორების ფუნქციას კარგი ორატორები ითავსებენ, რომლებსაც შეუძლიათ დაარწმუნონ მსმენელები, ამიტომ საჭიროა ძალიან ყურადღებით იყოთ.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1578 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

11 გასათვალისწინებელი დეტალი, დამწყები და წარმატებული მენეჯერებისთვის

წარმატება დეტალებში და მიღებულ შედეგებშია. წარმატებული ადამიანები კი ყოველთვის დეტალებზე და შედეგებზე ორიენტირებულნი არიან. ამ სტატიაში გაგიზიარებთ რამოდენიმე მნიშვნელოვან საკითხს, რომელსაც დამწყებმა და წარმატებულმა მენეჯერები ყოველთვის განსაკუთრებული ყურადღება უნდა დაუთმონ:

amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ

მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი ინტერნეტ მაღაზიის amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი გვიზიარებს თავის გამოცდილებას და ხედვას რომელმაც მოუტანა უზარმაზარი წარმატება. ის ამჟამად ჟურნალ forbes-ის უმდიდრესი ადამიანების ათეულშია. ქვემოთ მოცემულ ჩამონათვალში ნათლად ჩანს,

როგორ მოვიქცეთ როცა ჩვენი შურთ?

მართალია შურზე და შურიან ადამიანებზე ბევრი რამ თქმულა, თუმცა მე მინდა ამ თემაზე ჩემი შეხედულება გაგიზიაროთ. პირველ რიგში, გეტყვით რომ თუ თქვენი შურთ ადამიანებს, მაშინ გილოცავთ! რადგან თქვენ გაქვთ ის,

როგორ ვიმუშაოთ სახლიდან ბავშვებთან ერთად

ჩვენს ცვალებად სამყაროში, ბევრ ჩვენგანს უწევს სახლიდან მუშაობა. ცვლილებებით გამოწვეულ სტრესს ემატება ისიც, რომ სკოლები დაკეტილია და ბავშვებიც შინ არიან.სახლში მუშაობის დროს გართობასა და მუშაობას შორის ბალანსის პოვნა საკმაოდ რთულია.

პაველ დუროვი – Вконтакте უკვე 10 წლისაა და გიზიარებთ 10 გაკვეთილს, რომელიც მისი შექმნის პროცესში მივიღე

1. ყველაფრის კეთება შეიძლება სწრაფად. Вконтакте-ს პირველი ვერსია 2006 წელს ერთ თვეში ავაწყვე. მისი ზრდა მაშინვე დაიწყო. ამით მე ამოვატრიალე გავრცელებული მოსაზრება – საქმე კეთდება ან სწრაფად და ხარისხიანად, ან

ღირსეული ადამიანები ამას არასოდეს აკეთებენ!

ბევრმა ჩვენგანმა გააცნობიერა, რომ გარდატეხების ამ უდიდეს პერიოდში ჩვენ კარდინალურად უნდა შევცვალოთ საკუთარი ცხოვრება. ეს მოითხოვს სიმამაცეს, გულახდილობასა და გამჭვირვალობას იმისათვის, რომ შევძლოთ ტრანსფორმირება ჩვენს უმაღლეს „მე“-ში. თუ თქვენ ნამდვილად