4 რჩევა კომპანიებს ვირტუალური კომუნიკაციისთვის

  1. ხშირად გაუგზავნეთ საკუთარ მომხმარებლებს პატარა შეტყობინებები.
  2. ურთიერთობისათვის გამოიყენეთ დაცული და მარტივად გამოსაყენებელი საშუალებები
  3. ნუ დააყოვნებთ ავტომატურ პასუხს მომხმარებელთა შეკითხვებსა თუ თხოვნებზე, ყოველდღიურად შეამოწმეთ საფოსტო ყუთიც.
  4. თითოეულ მომხმარებელთან იყავით მაქსიმალურად ინდივიდუალური, აგრძნობინეთ მას რომ ურთიერთობა აქვს პიროვნებასთან.

მარტივი წესი, რომელიც ოჯახში ბედნიერებას მოგიტანთ

10 გაკვეთილი ლეონარდო და ვინჩისაგან