in , ,

4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას თქვენი ამოცანაა პოტენციური მომხმარებლების ინფრომირება, თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების არსებობის შესახებ, შემდგომი ნაბიჯი კი ინტერესის გაღვივებაა რათა მათ გაუჩნდეთ სურვილი არჩევანი გააკეთონ თქვენს პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე.

სარეკლამო კამპანიის შექმნამდე შეასრულეთ შემდეგი ოთხეტაპიანი პროცედურა:

1.განსაზღვრეთ ბაზარი. განსაზღვრეთ ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია (მომხმარებლები, რომლებსაც სჭირდება თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება.)

2. განსაზღვრეთ ბიუჯეტი. გაიგეთ რამდენის დახარჯვის უფლებას აძლევთ საკუთარ თავს რათა მიწვდეთ სამიზნე აუდიტორიას.

3.დაგეგმეთ თუ რომელ მედია საშუალებებს გამოიყენებთ. გაარკვიეთ რა არის ის საუკეთესო გზები, რითაც შეძლებთ თქვენი შეტყობინების მიტანას პოტენციურ მომხმარებლამდე.

4.შექმენით სარეკლამო სტრატეგია. შეარჩიეთ სარეკლამო კამპანიისთვის ყველაზე ეფექტური გზავნილი და ვიზუალი.

პ.ს გახსოვდეთ ბიზნესის მომავალი ინტერნეტშია.

 

თეონა გლოველი

B2PGE

Written by B2PGE

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

What do you think?

ის, რაც ცხოვრებამ დღემდე მასწავლა …

ცხოვრების ერთ-ერთი დიდი გამოცდა, რომელიც ყველას გვეხება