ზოგადი კომუნიკაციის გზები

ზოგადი კომუნიკაციის გზები

ღია კომუნიკაციები გარდამტეხი მომენტია, თუ თქვენ აპირებთ იყოთ კარგი მმართველი.
ქვევით მოყვანილია ზოგიერთი არასწორი კომუნიკაციის მაგალითი, თუ რა სახით ვლინდებიან ისინი და პრობლემის თავიდან არიდების გზები.

1. ბრძანება: “შენ უნდა…. ” თანამშრომელს აღშფოთებით განაწყობს მენეჯერის ძალის გამოყენების წინააღმდეგ. დამცირებული და უარყოფილი თანამშრომლის რეაქცია ასეთ მოქმედებაზე უთანხმოებით, გაბრაზებით ან წინააღმდეგობის გაწევით გამოიხატება.

2. გაფრთხილება: “უკეთესია….” “თუკი შენ არ გააკეთებ, მაშინ…” – მომავალში დიდ უკურეაქციას გამოიწვევს, ხოლო თანამშრომელი დამცირებულად და შერცხვენილად იგრძნობს თავს.

3. მორალის წაკითხვა: “შენ აუცილებლად… ” “ეს შენი მოვალეობაა…” თანამშრომელს დამნაშავედ აგრძნობინებს თავს და მის მიმართ ძალზე მცირე ნდობას გამოხატავს.

4. რჩევის მიცემა: “მე გავაკეთებდი ასე… ” “უკეთესი იქნებოდა შენთვის, თუ შენ..” – უფროსის უპირატესობას გამოხატავს და პიროვნება თავს სამუშაოსათვის შეუფერებლად და სხვაზე დამოკიდებულად იგრძნობს თავს. განსაკუთრებით, თუ მენეჯერის რჩევა არასწორი აღმოჩნდა.

5. ლოგიკური მსჯელობით დარწმუნება: “აი, რატომ ხარ არასწორი…” “ფაქტია, რომ…” – მეორე ადამიანს თავს “არასწორად” აგრძნობინებს და თავის დაცვისკენ უბიძგებს, და ისევ შეუფერებლობის გრძნობას აღუძრავს.

6. გასამართლება: “შენ სულელურად მოქმედებ…” “შენ სწორად არ მსჯელობ” – თანამშრომლის არაკომპეტენტურ და შტერ ადამიანად აგრძნობინებს თავს, და თუ ასეთი გამონათქვამები ხშირად იქნება გამოყენებული, შესაძლოა მათ პიროვნების თვითშეფასებაშიც შეაღწიონ. სამომავლოდ კი ყალიბდება თავდაცვის მექანიზმი, რომლის შედეგადაც თანამშრომელი აღარ ეტყვის მენეჯერს მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

როგორ უნდა ადამიანებით მანიპულაცია?

მანიპულაცია ბიზნესში. ქცევის ფაქტორების სწორი გამოყენება თანამედროვე კომერციულ პროექტებს ბაზარზე წარმატებული კონკურენცია შეუძლიათ მხოლოდ მაშინ, თუ აქვს სამი ძირითადი მახასიათებლი: ხარიასხიანი პრდუქტი, ეფექტური სარეკლმო-მარკენტინგული განვითარება და პარტნიორებთან, კლიენტებთან და კომპანიის

Print Friendly, PDF & Email

Subway-ს დამფუძნებლის 8 რჩევა

Subway-ს დამფუძნებლის 8 რჩევა ბიზნესის გახსნასთან დაკავშირებით ფრედ დე ლუკამ პირველი სასაუზმე Subway 17 წლის ასაკში გახსნა და მას შემდეგ ბევრი რამ ისწავლა. 1. საჭირო არ არის იყო ორიგინალური საკუთარი

Print Friendly, PDF & Email

თანამედროვე ეტიკეტის 18 წესი

თავაზიანობის გამოვლენა რთული სულაც არ არის — ეს პირველ რიგში პატივისცემის გამოხატვაა საკუთარი თავისა და გარშემომყოფების მიმართ. მაგრამ არსებობს რამოდენიმე ნიუანსი, რომელთა შესახებ ყველამ არ იცის. B2P.GE შეეცადა თავი მოეყარა იმ

Print Friendly, PDF & Email

ყველაზე მომგებიანი ინვესტიციები

1. საბანკო დაბანდება (დეპოზიტები). ბანკში ფულის დაბანდების უპირატესობა არის ის, რომ თქვენ ზუსტად იცით რა თანხას მიიღებთ გარკვეული პერიოდის შემდეგ. ასევე არანაკლებ მნიშვნელოვანია საბანკო დეპოზიტებზე იმის ცოდნა, რომ თანხის გარკვეულ

Print Friendly, PDF & Email

ინვესტირების 6 აქსიომა

1. შემოსავლების 10% – განახორციელეთ მათი ინვესტირება ეს გაცილებით უფრო რთულია, ვიდრე ერთი შეხედვით შეიძლება მოგეჩვენოთ. ამ წესის შესრულება გულისხმობს პირადი ბიზნეს გეგმის შედგენას. თქვენ უნდა მოახდინოთ ბიუჯეტის სტრუქტურიზება, სტაბილურად

Print Friendly, PDF & Email

გასაუბრება, ანუ 9 გულახდილი პასუხი

1. რატომ აირჩიეთ ჩვენი კომპანია? თქვენ იდიოტი ხართ? მე ათეულობით ადგილას გავაგზავნე რეზუმე. სადაც უფრო სწრაფად და ხელსაყრელად მოვეწყობი, სწორედ იქ იქნება კარგი. 2. როგორ ფიქრობთ, რატომ უნდა აგირჩიოთ მაინცადამაინც

Print Friendly, PDF & Email