დენ ვალდშმიდტი: წარმატებული ბიზნეს-ლიდერის 23 წესი

დენ ვალდშმიდტი: წარმატებული ბიზნეს-ლიდერის 23 წესი

დენ ვალდშმიდტი — მარკეტოლოგი და მეწარმე, პოპულარული ბლოგერი, რომელსაც უყვარს გავრცელებული ჭეშმარიტების ეჭვქვეშ დაყენება.

1. არასოდეს არ დაელოდოთ იმას, რომ თქვენი კლიენტები ისევე აღელდებიან თქვენი პროდუქტის გამო, როგორც თქვენ.

2. კლიენტებს იმაზე მეტი ფასეულობა მიეცით, ვიდრე მათ გადაიხადეს და ისინი გადაგიხდიან გაცილებით უფრო მეტს გონივრულ ვადეზე დიდი ხნით.

3. ღიმილი, ან კლიეტნის სახელის დამახსოვრების შესაძლებლობა — გაყიდვების გაცილებით უფრო ეფექტური სტრატეგიაა, ვიდრე ფასდაკლებები ან აქციები.

4. თქვენ არსებობთ მხოლოდ იმიტომ, რომ კლიენტებმა მოგცეს არსებობის უფლება.

5. კლიენტების შენარჩუნების საუკეთესო სტრატეგია — ეს არის კლიენტების სერვისის კარგი პროგრამა.

6. თქვენ თანამშრომლებს უნდა სჯეროდეთ, რომ ის, რასაც აკეთებენ უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე უბრალოდ შემოსავლის მიღების უზრუნველყოფა.

7. კლიენტებმა ყოველთვის არ იციან რა უნდათ — მაგრამ ყოველთვის იციან რას ამბობენ.

8. არაფერი არ ტყდება და არ მთელდება მომენტალურად. ბიზნესი მსხვრევას იწყებს, როცა მას არავინ აკონტროლებს წესრიგში მოყვანის მიზნით.

9. გამაოგნებელი სერვისი — საუკეთესო წებოა კლიენტების თქვენთან მოსაყვანად.

10. თუ თქვენ ყიდით ყველაფერს, თქვენი კლიენტები ყიდულობენ არაფერს.

11. ნდობის დაკარგვა ადვილია, მოპოვება კი რთული. გაიხსენეთ ეს მანამ, სანამ სწრაფად გამდიდრებას გადაწყვეტთ.

12. კლიენტებს არ აინტერესებთ რას მიიღებთ თქვენ გარიგებით. მათ უბრალოდ უნდათ თავი იგრძნონ გამარჯვებულად.

13. იყავით მარტივი. თქვენ ვერ მიიღებთ ბონუსებს რთული და არეული მდგომარეობის გამო.

14. რთულია შეცდომის დაშვება, როცა მობილიზებული ხართ კლიენტების გაბედნიერებაზე.

15. მსოფლიოში საუკეთესო მარკეტინგი — ეს უბრალოდ მორიგი ბედნიერი მყიდველია.

16. თქვენ არ წარუდგენთ მომხმარებელს ფასეულობას, თუ თქვენ ყიდით ციფრულ საქონელს და მათ ეძახით საჩუქრებს ან ბონუსებს.

17. გაყიდვების საუკეთესო სტრატეგია — ეს არის კარგი მარკეტინგული გეგმა და მომსახურების აღმაფრთოვანებელი პორცესი.

18. კლიენტებს ახსოვთ მხოლოდ ის, რაც მათთვის ახლა გააკეთეთ და არა მთელი ის სამუშაო, რომელიც თქვენ შეასრულეთ წარსულში, მათთან ურთიერთობების ასაწყობად.

19. ყოველთვის არსებობს ახალი კომპანია და ახალი პროდუქტი, რომელიც მზადაა გააბედნიეროს თქვენი კლიენტები მაშინ, როცა თქვენთვის პრიორიტეტული აღარ არის მათი ბედნიერება.

20. ვერანაირი უფასო მომსახურება ან წვეულებები ვერ გამოასწორებს იმ ცუდ შთაბეჭდილებას თქვენი კომპანიის შესახებ, რომელიც ჩამოუყალიბდათ.

21. მიუხედავად დაუსრულებელი თავის მართლებისა, კლიენტებთან ურთიერთობისას ყოველთვის გახსოვდეთ შემდეგი პრინციპი: «ჩემი ბრალია».

22. კლიენტების აღფრთოვანებაში მოყვანა — ეს ის არ არის, რითაც თქვენ დაკავებული ხართ, ეს უბრალო თქვენი ბიზნესის არსია.

23. მყიდველის აღფრთოვანება დამოკიდებულია არამარტო იმაზე, თუ როგორ ადამიანებს ქირაობთ. ასევე საჭიროა, რომ მყიდველთან ყოველი შეხვედრა მათთვის ღირსეულ მოგონებად დარჩეს.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

სამუშაო დროის დაგეგმვის 8 საიმედო მეთოდი

1. გააკეთეთ ჩანაწერები: ჩაიწერეთ ყველაფერი, რასაც შეძლებთ. აწარმოეთ დღიური. უპირატესობას უბრალო, პატარა დღიურს მიენიჭება თეთრი ფურცლებით, რადგან ის არ ზღუდავს მკვეთრი გრაფებითა და უჯრებით, როგორც სტანდარტულ შემთხვევებში. ჩვეულებრივი სია იმისა

Print Friendly, PDF & Email

ბოდო შეფერი – სიმდიდრის პრინციპები

პრინციპი №1: გადადე ხელფასის 25 % და ხელფასის გარდა მიღებული თანხის 50 % ცალკე ანგარიშზე! შემდეგ კი ეს ფული რამე საქმეში ჩადე. ბანკები კაპიკებს იხდიან და ფულს მხოლოდ ინფლაციისგან თუ

Print Friendly, PDF & Email

რატომ არის საჭირო ე.წ. „თიმბილდინგი“

დღეს ძალიან აქტუალურია ბაზარზე იყო კონკურენტუნარიანი კომპანია და მეწარმე. ამის მიღწევა კი შესაძლებელია მხოლოდ თანამშრომელთა შეკრული გუნდით, როლებსაც შეუძლიათ ერთიანი ძალებით დასახული მიზნის მიღწევა. გარდა ამისა, ბიზნესის განვითარების ყოველ ეტაპზე,

Print Friendly, PDF & Email

10 წესი, რომლებიც თქვენს ფირმას გადაარჩენს

ქვემოთ მოყვანილია 10 წესი, რომლებიც თქვენს ფირმას ნებისმიერ ფასად გადაარჩენს: 1. არ დაიქირაოთ თანამშრომლები მანამ, სანამ არ დარწმუნდებით, რომ ფირმას სტაბილური შემოსავალი მოაქვს. 2. თავად გააკეთეთ საქმეების უმრავლესობა და მიიღეთ

Print Friendly, PDF & Email

სამსახურის მაძიებლის ლექსიკონი

სამსახურის ძიების პროცესი შედგება : მარკეტინგის, გაყიდვების და პირადად თქვენი პრომოუშენისგან. თქვენ უნდა ფლობდეთ სამსახურის მაძიებლის ჟარგონს და უნდა შეძლოთ ამ ჟარგონის გადაყვანა მარკეტინგის ენაზე. არ დაუშვათ,რომ საყოველთაოდ მიღებულმა ტერმინებმა

Print Friendly, PDF & Email

ორგანიზაციის მართვის თერთმეტი საიდუმლო

ყველა ხელმძღვანელს უნდა გააჩნდეს ეს თვისებები. სწორედ ისინი განასხვავებენ ნამდვილ ლიდერს, რომელსაც შეუძლია გაიყოლიოს გუნდი წარმატებისაკენ მიმავალ გზაზე. მართვის უმნიშვნელოვანესი მახასიათებლები:1. სიმამაცე და გამბედაობა. ისინი ეყრდნობიან საკუთარი თავის და იმ

Print Friendly, PDF & Email