დენ ვალდშმიდტი: წარმატებული ბიზნეს-ლიდერის 23 წესი
1471 Views

დენ ვალდშმიდტი: წარმატებული ბიზნეს-ლიდერის 23 წესი

დენ ვალდშმიდტი — მარკეტოლოგი და მეწარმე, პოპულარული ბლოგერი, რომელსაც უყვარს გავრცელებული ჭეშმარიტების ეჭვქვეშ დაყენება.

1. არასოდეს არ დაელოდოთ იმას, რომ თქვენი კლიენტები ისევე აღელდებიან თქვენი პროდუქტის გამო, როგორც თქვენ.

2. კლიენტებს იმაზე მეტი ფასეულობა მიეცით, ვიდრე მათ გადაიხადეს და ისინი გადაგიხდიან გაცილებით უფრო მეტს გონივრულ ვადეზე დიდი ხნით.

3. ღიმილი, ან კლიეტნის სახელის დამახსოვრების შესაძლებლობა — გაყიდვების გაცილებით უფრო ეფექტური სტრატეგიაა, ვიდრე ფასდაკლებები ან აქციები.

4. თქვენ არსებობთ მხოლოდ იმიტომ, რომ კლიენტებმა მოგცეს არსებობის უფლება.

5. კლიენტების შენარჩუნების საუკეთესო სტრატეგია — ეს არის კლიენტების სერვისის კარგი პროგრამა.

6. თქვენ თანამშრომლებს უნდა სჯეროდეთ, რომ ის, რასაც აკეთებენ უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე უბრალოდ შემოსავლის მიღების უზრუნველყოფა.

7. კლიენტებმა ყოველთვის არ იციან რა უნდათ — მაგრამ ყოველთვის იციან რას ამბობენ.

8. არაფერი არ ტყდება და არ მთელდება მომენტალურად. ბიზნესი მსხვრევას იწყებს, როცა მას არავინ აკონტროლებს წესრიგში მოყვანის მიზნით.

9. გამაოგნებელი სერვისი — საუკეთესო წებოა კლიენტების თქვენთან მოსაყვანად.

10. თუ თქვენ ყიდით ყველაფერს, თქვენი კლიენტები ყიდულობენ არაფერს.

11. ნდობის დაკარგვა ადვილია, მოპოვება კი რთული. გაიხსენეთ ეს მანამ, სანამ სწრაფად გამდიდრებას გადაწყვეტთ.

12. კლიენტებს არ აინტერესებთ რას მიიღებთ თქვენ გარიგებით. მათ უბრალოდ უნდათ თავი იგრძნონ გამარჯვებულად.

13. იყავით მარტივი. თქვენ ვერ მიიღებთ ბონუსებს რთული და არეული მდგომარეობის გამო.

14. რთულია შეცდომის დაშვება, როცა მობილიზებული ხართ კლიენტების გაბედნიერებაზე.

15. მსოფლიოში საუკეთესო მარკეტინგი — ეს უბრალოდ მორიგი ბედნიერი მყიდველია.

16. თქვენ არ წარუდგენთ მომხმარებელს ფასეულობას, თუ თქვენ ყიდით ციფრულ საქონელს და მათ ეძახით საჩუქრებს ან ბონუსებს.

17. გაყიდვების საუკეთესო სტრატეგია — ეს არის კარგი მარკეტინგული გეგმა და მომსახურების აღმაფრთოვანებელი პორცესი.

18. კლიენტებს ახსოვთ მხოლოდ ის, რაც მათთვის ახლა გააკეთეთ და არა მთელი ის სამუშაო, რომელიც თქვენ შეასრულეთ წარსულში, მათთან ურთიერთობების ასაწყობად.

19. ყოველთვის არსებობს ახალი კომპანია და ახალი პროდუქტი, რომელიც მზადაა გააბედნიეროს თქვენი კლიენტები მაშინ, როცა თქვენთვის პრიორიტეტული აღარ არის მათი ბედნიერება.

20. ვერანაირი უფასო მომსახურება ან წვეულებები ვერ გამოასწორებს იმ ცუდ შთაბეჭდილებას თქვენი კომპანიის შესახებ, რომელიც ჩამოუყალიბდათ.

21. მიუხედავად დაუსრულებელი თავის მართლებისა, კლიენტებთან ურთიერთობისას ყოველთვის გახსოვდეთ შემდეგი პრინციპი: «ჩემი ბრალია».

22. კლიენტების აღფრთოვანებაში მოყვანა — ეს ის არ არის, რითაც თქვენ დაკავებული ხართ, ეს უბრალო თქვენი ბიზნესის არსია.

23. მყიდველის აღფრთოვანება დამოკიდებულია არამარტო იმაზე, თუ როგორ ადამიანებს ქირაობთ. ასევე საჭიროა, რომ მყიდველთან ყოველი შეხვედრა მათთვის ღირსეულ მოგონებად დარჩეს.

Print Friendly, PDF & Email

About author

B2PGE
B2PGE 1500 posts

<p>ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.</p>

View all posts by this author →

You might also like