ურთიერთობები სამსახურში

ურთიერთობები სამსახურში

სამსახური ყველა   ჩვენგანისთვის მნიშვნელოვანი პუნქტია ცხოვრებაში და ამის ბევრი მიზეზი არსებობს: მატერიალური დაინტერესება, კარიერულიზრდა, წინსვლა და საკუთარი ამბიციების დაკმაყოფილება. სამსახურში ვატარებთ 8-9 საათს დღეში დაძალიან მნიშვნელოვანია დავამყაროთ კარგი ურთიერთობები როგორც უფროსებთან, ასევე კოლეგებთან. და თუ რაღაც მიზეზების გამო ეს ურთიერთობები არ იქნება ჩვენთვის კომფორტული, შემდგომში ძალიან გაგვიჭირდება მუშაობა დაძაბულ გარემოში, რაც რასაკვირველია აისახება შრომის შედეგზე ჯამში ანუ კომპანია ვერ მიიღებს იმ შედეგს, რაც მიიღწეოდა ჰარმონიული და გუნდური მუშაობის შედეგად.

ურთიერთობები “ბოსთან”
იმისათვის, რომ თავიდან აიცილოთ შეცდომები უფროსთან ურთიერთობაში, გირჩევთ ყურადღება მიაქციოთ შემდეგ პუნქტებს:

– რამდენიც არ უნდა იმუშავოთ ერთიდაიგივე ადგილას, ერთიდაიგივე ხალხის გარემოცვაში, როგორი შინაურული ურთიერთობებიც არ უნდა ჩამოაყალიბოთ მათთან, ყოველთვის უნდა გახსოვდეთ, რომ სამსახურში კოლეგებთან უმთავრესია საქმიანი ურთიერთობები. საჭიროა დაიცვათ ნეიტრალურობა და აირჩიოთ ოქროს შუალედი.

– არ ღირს ყოველდღე იაროთ უფროსთან თქვენი გაკეთებული საქმეების სიით, ასე თავს მოაბეზრებთ მას და ამასთან დატოვებთ შთაბეჭდილებას, რომ მოსაწყენი და საკუთარ თავზე შეყვარებული ადამიანი ხართ. ლაპარაკის ნაცვლად იმუშავეთ. შედეგი არ დარჩება შეუმჩნეველი არავისთვის და შრომისმოყვარეობა აუცილებლად დაგიფასდებათ.

– როგორ ბანალურადაც არ უნდა ჟღერდეს, სასურველია არ დაიწყოთ სამსახურებრივი რომანი თქვენზე თანამდებობით უფრო მაღლა მდგარ კოლეგასთან. ასეთი ურთიერთობის ფინალი, როგორც წესი, არარის ბედნიერი, და ამშემთხვევაში ერთ-ერთს შესაძლებელი მოუწიოს სამსახურიდან წასვლა. ალბათ არარის რთული მიხვდეთ თუ რომელს. რა თქმა უნდა არსებობს გამონაკლისებიც, როცა სიყვარული შეიძლება გახდეს ორმხრივი და გადაიქცეს მყარ ოჯახად. უბრალოდ საჭიროა თავიდანვე კარგად გაანალიზოთ სიტუაცია, იყოთ დაკვირვებულები და არ აჰყვეთ ილუზიებს.

ურთიერთობები კოლეგებთან
ყველაზე მთავარი პუნქტი, რაც განსაზღვრავს თქვენს ურთიერთობას კოლეგებთან, არის თქვენი ხასიათი. ყოველდღიური კონფლიქტები, გაუგებრობები – ნიშანია იმისი, რომ დროა შეიცვალოთ სამუშაო ადგილი. თუმცა ეს არარის ყოველთვის საუკეთესო გამოსავალი სიტუაციიდან. უმჯობესია  შეცვალოთ ტაქტიკა, არ დაუშვათ შეცდომები და გააუმჯობესოთ ურთიერთობები ადამიანებთან, რომლებთანაც ატარებთ ყველაზე მეტ დროს დღის განმავლობაში.

– შეცდომაა გადაჭარბებული მონდომება ასიამოვნოთ და გამოადგეთ თანამშრომლებს. რაც ხშირ შემთხვევაში გამოიხატება შემდეგში: ნებისმიერ დროს მზად ვართ საკუთარ თავზე ავიღოთ სხვისი ფუნქციები, გავაკეთოთ ყველაზე მეტი, გამოვჩნდეთ ყველაზე პასუხისმგებლიანი, შრომისმოყვარე, პარალელურად შესაძლოა დავივალოთ ყავის მოდუღება ან ფუნთუშებზე გარბენა… ასეთი პოზიცია არ დაიმსახურებს ირგვლივმყოფებისგან პატივისცემას, პირიქით – შეიძლება მოგნათლონ “კურიერად” და საერთოდ ვეღარ აღგიქვან სერიოზულ კადრად. ნუ გამოიჩენთ იმაზე მეტ ინიციატივას, ვიდრე ეს საჭიროა. უბრალოდ კარგად შეასრულეთ თქვენი საკუთარი მოვალეობები და მხოლოდ ხანდახან, საჭიროების შემთხევაში, მათი თხოვნის საფუძველზე დაეხმარეთ კოლეგებს.

– შეეცადეთ არ იჭორაოთ და არ განიხილოთ კოლეგების საქციელი, ჩაცმულობა, პირადი ცხოვრება სხვა თანამშრომლებთან. ასეთი საუბარი არ გამოგაჩენთ თქვენ კარგად და არ იმოქმედებს მომავალში თქვენს სასარგებლოდ.

– ნებისმიერ სიტუაციაში იყავით ბუნებრივები, არ დაკარგოთ საკუთარი თავი და მანამ, სანამ გააქილიკებთ სხვას, წარმოიდგინეთ თქვენი თავი მათ პოზიციასა და მდგომარეობაში.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

ჯუნა სანიკიძე
ჯუნა სანიკიძე 33 posts

სამუშაო ადგილი: მისო კრისტალი, პოზიცია: საკრედიტო ანალიტიკოსი პარალელურად: უყვარს წერა, ფსიქოლოგია, ადამიანები, საინტერესო ისტორიები. არის: პოზიტიური, შრომისმოყვარე, მიზანსწრაფული

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

PR სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბის მოღ­ვა­წე­ო­ბის 10 სფე­რო კატ­ლი­პის მი­ხედ­ვით

1. წე­რა და რე­დაქ­ტი­რე­ბა მა­სობ­რი­ვი ინ­ფორ­მა­ცი­ის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი­სათ­ვის (რო­გორც ბეჭ­დვი­თი, ისე სიტ­ყვი­ე­რი) ინ­ფორ­მა­ცი­ის მომ­ზა­დე­ბა (ინ­ფორ­მა­ცი­უ­ლი შე­ნიშ­ვნის); თე­მა­ტუ­რი სტა­ტი­ე­ბის, ინ­ფორ­მა­ცი­უ­ლი ბი­უ­ლე­ტე­ნე­ბის მომ­ზა­დე­ბა მომ­სა­ხუ­რე პერ­სო­ნა­ლი­სა და ში­და აქ­ცი­ო­ნე­რე­ბი­სათ­ვის; წე­რი­ლე­ბი და შე­ნიშ­ვნე­ბი (ცნო­ბე­ბი ვებ-ქსე­ლი­სა

Print Friendly, PDF & Email

დამწყები მეწარმეების ყველაზე სულელური შეცდომები

თუ თქვენ არ გაკმაყოფილებთ თქვენი ცხოვრების დონე, ეს სტატია წაიკითხეთ. თქვენ ყოველთვის გაქვთ არჩევანი და შესაძლებლობა რაღაც შეცვალოთ. 1. 50 ფურცლიანი დეტალური ბიზნეს-გეგმის დაწერა. ნუ დახარჯავთ ამისთვის თქვენს ძვირფას დროს!

Print Friendly, PDF & Email

3 სისუსტე, რომელიც მენეჯერში ლიდერის თვისებებს აბრკოლებს (აღმოფხვრის გზები)

ზოგადად, ადამიანს ლიდერობაზე პრეტენზია უჩნდება იმ შემთხვევაში, როდესაც რაიმე კონკრეტულ საქმიანობაში ნაკლებ შეცდომებს უშვებს, როდესაც მასზე დაკისრებულ მოვალეობებს ზედმიწევნით ზუსტად ასრულებს და სჯერა, რომ იგი უკვე მზადაა ცხოვრებაში ახალი ეტაპისთვის,

Print Friendly, PDF & Email

ინვესტორზე შთაბეჭდილების მოხდენის 10 მეთოდი გაი კავასაკისაგან

1. ჩამოაყალიბეთ გრძელვადიანი რეალური ბიზნესი. ეს თითქოს ყველასთვის გასაგებია, მაგრამ იშვიათი მეწარმე თუ ასრულებს რეალურად. უმეტესობა მომართულია IPO-ს (Initial Public Offering – პირველადი საჯარო შეთავაზება) მიმართულებით სწრაფი ნახტომის გასაკეთებლად, ან

Print Friendly, PDF & Email

27 რჩევა მაღალანაზღაურებად სამსახურში მოსაწყობად რეზუმეს დასაწერად

1. რეზუმეს ფორმატი – А4 ქაღალდის ფურცელი. 2. გამოცდიელბა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე განათლება, ხოლო ამბიციები უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე გამოცდილება. 3. ნუ დაიმორცხვებთ, როცა რეზუმეს წერთ. 4. რეზუმეს გადაგზავნის დროს გაითვალისწინეთ

Print Friendly, PDF & Email

amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ

მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი ინტერნეტ მაღაზიის amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი გვიზიარებს თავის გამოცდილებას და ხედვას რომელმაც მოუტანა უზარმაზარი წარმატება. ის ამჟამად ჟურნალ forbes-ის უმდიდრესი ადამიანების ათეულშია. ქვემოთ მოცემულ ჩამონათვალში ნათლად ჩანს,

Print Friendly, PDF & Email