ურთიერთობები სამსახურში

ურთიერთობები სამსახურში

სამსახური ყველა   ჩვენგანისთვის მნიშვნელოვანი პუნქტია ცხოვრებაში და ამის ბევრი მიზეზი არსებობს: მატერიალური დაინტერესება, კარიერულიზრდა, წინსვლა და საკუთარი ამბიციების დაკმაყოფილება. სამსახურში ვატარებთ 8-9 საათს დღეში დაძალიან მნიშვნელოვანია დავამყაროთ კარგი ურთიერთობები როგორც უფროსებთან, ასევე კოლეგებთან. და თუ რაღაც მიზეზების გამო ეს ურთიერთობები არ იქნება ჩვენთვის კომფორტული, შემდგომში ძალიან გაგვიჭირდება მუშაობა დაძაბულ გარემოში, რაც რასაკვირველია აისახება შრომის შედეგზე ჯამში ანუ კომპანია ვერ მიიღებს იმ შედეგს, რაც მიიღწეოდა ჰარმონიული და გუნდური მუშაობის შედეგად.

ურთიერთობები “ბოსთან”
იმისათვის, რომ თავიდან აიცილოთ შეცდომები უფროსთან ურთიერთობაში, გირჩევთ ყურადღება მიაქციოთ შემდეგ პუნქტებს:

– რამდენიც არ უნდა იმუშავოთ ერთიდაიგივე ადგილას, ერთიდაიგივე ხალხის გარემოცვაში, როგორი შინაურული ურთიერთობებიც არ უნდა ჩამოაყალიბოთ მათთან, ყოველთვის უნდა გახსოვდეთ, რომ სამსახურში კოლეგებთან უმთავრესია საქმიანი ურთიერთობები. საჭიროა დაიცვათ ნეიტრალურობა და აირჩიოთ ოქროს შუალედი.

– არ ღირს ყოველდღე იაროთ უფროსთან თქვენი გაკეთებული საქმეების სიით, ასე თავს მოაბეზრებთ მას და ამასთან დატოვებთ შთაბეჭდილებას, რომ მოსაწყენი და საკუთარ თავზე შეყვარებული ადამიანი ხართ. ლაპარაკის ნაცვლად იმუშავეთ. შედეგი არ დარჩება შეუმჩნეველი არავისთვის და შრომისმოყვარეობა აუცილებლად დაგიფასდებათ.

– როგორ ბანალურადაც არ უნდა ჟღერდეს, სასურველია არ დაიწყოთ სამსახურებრივი რომანი თქვენზე თანამდებობით უფრო მაღლა მდგარ კოლეგასთან. ასეთი ურთიერთობის ფინალი, როგორც წესი, არარის ბედნიერი, და ამშემთხვევაში ერთ-ერთს შესაძლებელი მოუწიოს სამსახურიდან წასვლა. ალბათ არარის რთული მიხვდეთ თუ რომელს. რა თქმა უნდა არსებობს გამონაკლისებიც, როცა სიყვარული შეიძლება გახდეს ორმხრივი და გადაიქცეს მყარ ოჯახად. უბრალოდ საჭიროა თავიდანვე კარგად გაანალიზოთ სიტუაცია, იყოთ დაკვირვებულები და არ აჰყვეთ ილუზიებს.

ურთიერთობები კოლეგებთან
ყველაზე მთავარი პუნქტი, რაც განსაზღვრავს თქვენს ურთიერთობას კოლეგებთან, არის თქვენი ხასიათი. ყოველდღიური კონფლიქტები, გაუგებრობები – ნიშანია იმისი, რომ დროა შეიცვალოთ სამუშაო ადგილი. თუმცა ეს არარის ყოველთვის საუკეთესო გამოსავალი სიტუაციიდან. უმჯობესია  შეცვალოთ ტაქტიკა, არ დაუშვათ შეცდომები და გააუმჯობესოთ ურთიერთობები ადამიანებთან, რომლებთანაც ატარებთ ყველაზე მეტ დროს დღის განმავლობაში.

– შეცდომაა გადაჭარბებული მონდომება ასიამოვნოთ და გამოადგეთ თანამშრომლებს. რაც ხშირ შემთხვევაში გამოიხატება შემდეგში: ნებისმიერ დროს მზად ვართ საკუთარ თავზე ავიღოთ სხვისი ფუნქციები, გავაკეთოთ ყველაზე მეტი, გამოვჩნდეთ ყველაზე პასუხისმგებლიანი, შრომისმოყვარე, პარალელურად შესაძლოა დავივალოთ ყავის მოდუღება ან ფუნთუშებზე გარბენა… ასეთი პოზიცია არ დაიმსახურებს ირგვლივმყოფებისგან პატივისცემას, პირიქით – შეიძლება მოგნათლონ “კურიერად” და საერთოდ ვეღარ აღგიქვან სერიოზულ კადრად. ნუ გამოიჩენთ იმაზე მეტ ინიციატივას, ვიდრე ეს საჭიროა. უბრალოდ კარგად შეასრულეთ თქვენი საკუთარი მოვალეობები და მხოლოდ ხანდახან, საჭიროების შემთხევაში, მათი თხოვნის საფუძველზე დაეხმარეთ კოლეგებს.

– შეეცადეთ არ იჭორაოთ და არ განიხილოთ კოლეგების საქციელი, ჩაცმულობა, პირადი ცხოვრება სხვა თანამშრომლებთან. ასეთი საუბარი არ გამოგაჩენთ თქვენ კარგად და არ იმოქმედებს მომავალში თქვენს სასარგებლოდ.

– ნებისმიერ სიტუაციაში იყავით ბუნებრივები, არ დაკარგოთ საკუთარი თავი და მანამ, სანამ გააქილიკებთ სხვას, წარმოიდგინეთ თქვენი თავი მათ პოზიციასა და მდგომარეობაში.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

ჯუნა სანიკიძე
ჯუნა სანიკიძე 33 posts

სამუშაო ადგილი: მისო კრისტალი, პოზიცია: საკრედიტო ანალიტიკოსი პარალელურად: უყვარს წერა, ფსიქოლოგია, ადამიანები, საინტერესო ისტორიები. არის: პოზიტიური, შრომისმოყვარე, მიზანსწრაფული

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

10 მნიშვნელოვანი რჩევა ბიზნესმენისთვის

1. განსაზღვრეთ მნიშვნელოვანი იმაში, რასაც აკეთებთ, მნიშვნელოვანისგან გამოყავით პერსპექტიული. ყველაფერს, რაც შეგიძლიათ არ გააკეთოთ თავი დაანებეთ. თუ თქვენ ყოველთვის პერსპექტიული და მნიშვნელოვანი საკითხებით იქნებით დაკავებული, მაშინ ნამდვილად წარმატებული მომავლაი გექნებათ.

თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმი 2015

საქართველოს პრემიერ-მინისტრის პატრონაჟით 2015 წლის 15-16 ოქტომბერს ქ. თბილისში პირველად ჩატარდება „თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმი“. მასშტაბურ საერთაშორისო ღონისძიებაში მონაწილეობას მიიღებს არაერთი წარმატებული პოლიტიკოსი, საერთაშორისო ორგანიზაციის ხელმძღვანელი პირი და ბიზნესმენი. გამოიწერეთ

11 გასათვალისწინებელი დეტალი, დამწყები და წარმატებული მენეჯერებისთვის

წარმატება დეტალებში და მიღებულ შედეგებშია. წარმატებული ადამიანები კი ყოველთვის დეტალებზე და შედეგებზე ორიენტირებულნი არიან. ამ სტატიაში გაგიზიარებთ რამოდენიმე მნიშვნელოვან საკითხს, რომელსაც დამწყებმა და წარმატებულმა მენეჯერები ყოველთვის განსაკუთრებული ყურადღება უნდა დაუთმონ:

4 წესი, რომელთა გამოყენებით თქვენ მუდმივ კლიენტებს შეიძენთ

1. გააკეთეთ იმაზე მეტი, რასაც კლიენტი ელის თუ თქვენ ქმნით კარგ პროდუქტს, მაშინ ნეგატიური მომენტები მხოლოდ უბრალო გაუგებრობები იქნება. კლიენტი ხედავს, რამდენი იმუშავეთ იმისათვის, რომ მისი მოლოდინისთვის გადაგეჭარბებინათ და აკეთებს

პროდუქტის ანტირეკლამით გაპიარება

გავრცელებულია მოსაზრება, რომ კარგ პროდუქტს რეკლამა არ სჭირდება. და ძალიან კარგს? სჭირდება რა თქმა უნდა! და უფრო კარგს? სჭირდება! უფრო, უფრო კარგს? საუკეთესოს? სჭირდება და როგორ! რა უნდა ქნათ, თუ

პრიორიტეტების დასახვა: მნიშვნელობა და დროულობა

პრიორიტეტების დასახვისას საჭიროა ამოცანების მნიშვნელობისა და დროულობის გათვალისწინება. ნებისმიერი ამოცანა შეიძლება ოთხიდან ერთ-ერთ კატეგორიას მივაკუთვნოთ: A – „მნიშვნელოვანი და სასწრაფო“ B – „მნიშვნელოვანი, მაგრამ არა სასწრაფო“ C – „სასწრაფო, მაგრამ