უკმაყოფილო კლიენტები

უკმაყოფილო კლიენტები

ადამიანებს შორის ნებისმიერ ურთიერთობას, იქნება ეს მეგობრობა, სიყვარული თუ უბრალოდ კლიენტებთან ურთიერთობა, შესაძლებელია მოჰყვეს გაუგებრობა. არცერთ კომპანიას არ ეყოლება ყოველთვის ყველა კლიენტი კმაყოფილი, როგორადაც არ უნდა ცდილობდეს ის ამას.

უბრალო სტატისტიკაა, რომ ჩვენი მომსახურებით კმაყოფილი კლიენტი ჩვენს შესახებ ეუბნება 1-2 თავის ახლობელს, ხოლო უკმაყოფილოკლიენტი ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ ჩვენთან არ ღირსსაქმის დაჭერა, მიიტანს საშუალოდ 10-15 ადამიანამდე.

ეს კი ნიშნავს იმას, რომ უკმაყოფილო კლიენტები ნებისმიერ ორგანიზაციას ძალიან ძვირი უჯდება და ნებისმიერი ხერხებით უნდა ვეცადოთ, რომ მათი რიცხვი შემცირდეს.

რა შეიძლება გავაკეთოთ ამისთვის?

– გავაუმჯობესოთ ჩვენი პროდუქტი/მომსახურება;

– გავაუმჯობესოთ მომსახურების პროცესი, ჩვენთან ურთიერთობისას კლიენტს შევუქმნათ კომფორტი;

– ეფექტურია კლიენტების ჩამორეკვა, ყველასი სათითაოდ ან რაღაც ნაწილის მაინც. იმისთვის, რომ დავინახოთ კონკრეტული სურათი, რა მოსწონთ ჩვენთან, რა არ მოსწონთ, რის შეცვლას გვირჩევდნენ. გამოვავლინოთ პრობლემური შემთხვევები და შევეცადოთ დაუყონებლივ დავეხმაროთ მათ;

– დავაფასოთ არსებული და ერთგული კლიენტები, გავაკეთოთ მათთვისბონუსები, ფასდაკლებები, შეღავათიანი პირობები და ა.შ.

და თუ კი მაინცაღმოჩნდა, ჩვენგან წასული კლიენტი უკმაყოფილო დარჩა, შევეცადოთ აღმოვფხვრათ პრობლემა დროულად. საჭირო მეთოდების დახმარებით იოლად შესაძლებელია უკმაყოფილო კლიენტი გადავაქციოთ ჩვენს ყველაზე ლოიალურ მომხმარებლად.

ყველა ქვეყანაში ნებისმიერ მომხმარებელს ძალიან უნდა, რომ მისი უფლებები იყოს დაცული, რომ მისი აზრი იყოს მნიშვნელოვანი და მის, როგორც კლიენტის, პრეტენზიებს მოეკიდნონ გაგებითა და პატივისცემით. ყველას უნდა, რომ საჭიროების შემთხვევაში, მას მოუბოდიშონ, გააკეთონ რეაგირება და ყველაფერი გამოასწორონ.

ესე იგი, თუ თქვენ სწრაფად და ხარისხიანად გააკეთებთ რეაგირებას კლიენტის საჩივარზე, კონკრეტულად კი:

– დაურეკავთ და ბოდიშს მოიხდით შექმნილი პრობლემისთვის

– სწრაფად ყველაფერს გამოასწორებთ (ან დაპირდებით რომ გამოასწორებთ კონკრეტულ ვადაში და აუცილებლად შეასრულებთ პირობას)

– გადაიხდით რაიმე კომპენსაციას შექმნილი სირთულეებისთვის – ფასდაკლება, საჩუქრები და ა.შ.

უმრავლესობა უკმაყოფილო კლიენტებისა გახდება თქვენი ყველაზე ერთგული მომხმარებელი. რადგან ამ შემთხვევაში, ის თავს იგრძნობს დაფასებულად და შეძლებს ბევრი რამე გაპატიოთ.

ხოლო წინააღმდეგ შემთხვევაში ის თავის უკმაყოფილებაზე მოუყვება ყველა თავის ახლობელს, ისინი თავის მხრივ აუცილებლად დაგახასიათებენ სხვასთან და თქვენ ამით უამრავ პოტენციურ კლიენტს დაკარგავთ.

დასკვნა არის შემდეგი: ისწავლეთ უკმაყოფილო კლიენტებთან მუშაობა. იმის ნაცვლად, რომ მას უბრალოდ დაუბრუნოთ ფული, შეეცადეთ მისცეთ მეტი – მოიხადოთ ბოდიში და დაიბრუნოთ მისი კეთილგანწყობა. ეს უბრალო ნაბიჯი აუცილებლად დაგიფასდებათ და წინ წასწევს თქვენს ორგანიზაციას იმათ ფონზე, ვინც უბრალოდ შლის უკმაყოფილო კლიენტს თავისი ბაზიდან და აღარ მუშაობს მათზე.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

ჯუნა სანიკიძე
ჯუნა სანიკიძე 33 posts

სამუშაო ადგილი: მისო კრისტალი, პოზიცია: საკრედიტო ანალიტიკოსი პარალელურად: უყვარს წერა, ფსიქოლოგია, ადამიანები, საინტერესო ისტორიები. არის: პოზიტიური, შრომისმოყვარე, მიზანსწრაფული

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

ფასდაკლებების და აქციების 25 იდეა

1. ვადიანი ფასდაკლება – ასეთი ფასდაკლება წესდება გარკვეულ პერიოდზე. ეს მყიდველებისთვის სტიმულია – მათ ესმით, რომ გარკვეული დროის შემდეგ ლგოტური პირობები აღარ იქნება. 2. ერთდღიანი ფასდაკლება – შეზღუდულ ვადაზეა, მაგრამ

Print Friendly, PDF & Email

მილიონერის 30 მთავარი თვისება

საკუთარ თავში ამ უნარების განვითარება, მიგიყვანთ წარმატებამდე! საკუთარი თავისა და ფასეულობათა შეცნობა მომავლის ხედვა რისკისთვის მზადყოფნა პიროვნებათა შორის ურთიერთობის უნარი პროგრესის თვალყურის დევნება და რეზულტატთა შეფასება თავდაჯერებულობა შრომისმოყვარეობა დაჟინებულობა ვნება

Print Friendly, PDF & Email

როგორ ვაწარმოოთ მოლაპარაკება მთავარ საკითხებზე?

მოლაპარაკებების მიმდინარეობისას წყდება მრავალი საკითხი, სამწუხაროდ ხშირად მეორეხარისხოვნები, ხოლო მთავარი რაც არის ის უყურადღებოდ და განხილვის გარეშე რჩება. როგორ უნდა მოიქცეთ ისე, რომ წვრილმანების განხილვისას მთავარი საკითხები არ გამოგრჩეთ? მოლაპარაკებების

Print Friendly, PDF & Email

27 რჩევა მაღალანაზღაურებად სამსახურში მოსაწყობად რეზუმეს დასაწერად

1. რეზუმეს ფორმატი – А4 ქაღალდის ფურცელი. 2. გამოცდიელბა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე განათლება, ხოლო ამბიციები უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე გამოცდილება. 3. ნუ დაიმორცხვებთ, როცა რეზუმეს წერთ. 4. რეზუმეს გადაგზავნის დროს გაითვალისწინეთ

Print Friendly, PDF & Email

ეფექტური კომუნიკაციის რაობა და ნაირსახეობები

კომუნიკაცია არის კომპლექსური ორმხრივი პროცესი, რომელიც მოიცავს შეტყობინების კოდირების, გადაცემისა და გაშიფრვის პროცესს. ეფექტური კომუნიკაცია საჭიროებს კარგ კომუნიკატორს, რომელიც თავის შეტყობინებას წარმოდგენილ აუდიენციას ნათლად და ეფექტურად გადასცემს. კომუნიკაციას დიდი როლი

Print Friendly, PDF & Email

ფერების ფსიქოლოგია რეკლამაში

ფერთა სიმბოლიკა დღეისათვის ფართოდ გამოიყენება რეკლამაში.ფსიქოლოგებმა დაადგინეს, რომ ლურჯი, ოქროსფერი, თეთრი, შავი ,წითელი – ეს ის ფერებია, რომელიც შეგიძლია გამოიყენო ელიტური სეგმენტის საქონლის შესაფუთად, რადგან ისინი “ძვირფას” ფერებად ითვლება. მართლაც,

Print Friendly, PDF & Email