თანამედროვე რეკლამის 10 ამოცანა

თანამედროვე რეკლამის 10 ამოცანა

1. ანონსი — ამ შემთხვევაში რეკლამამ მასას უნდა აცნობოს ახალი კომპანიის, საქონლის და ა.შ. შექმნა. ყველაფერი ახალი იზიდავს ყურადღებას. საქონლის გასაყიდად საჭიროა ჯერ მის შესახებ შეტყობინება. ყველაფერი უნდა მოხდეს თანმიმდევრობით.

2. ფირმის იმიჯის შექმნა — კომპანიას უნდა ჰქონდეს იმიჯი, რომელიც მას შეეფერება. გახსოვთ ფრაზები სტილში „ჩვენთან ერთად მარტივია“? – ხვდებით რატომ იყენებენ მათ? საქმე ეხება არა წესრიგს, არამედ საჭირო ემოციის ფორმირებას.

3. საქონლის იმიჯის შექმნა — ამ შემთხვევაშიც სიტუაცია ანალოგიურია, მაგრამ არის გარკვეული სპეციფიკა: პროდუქტის ხაზში კომპანიას შესაძლოა ჰქონდეს სხვადასხვა მიმართულებები და ძალიან მნიშვნელოვანია თითოეული საქონლისთვის თავისი იმიჯის შექმნა. ხშირია შემთხვევები, როცა ერთი კომპანიის მიერ წარმოებულ გარკვეულ პროდუქციაზე მოთხოვნაა და ფაქტიურად ბესტსელერები ხდებიან მაშინ, როცა სხვა პროდუქცია ამით ვერ დაიკვეხნის. ასევე სასარგებლოა იმიჯის შექმნა ახალი ხაზისთვის. მაგალითად: თუ Ferrari გადაწყვეტს ჯიპის ტიპის მანქანის გამოშვებას (Porsche-ს და Lamborghini-ს შემდეგ), ახალი ავტომობილისთვის იმიჯის შექმნა ნამდვილად აუცილებელი იქნება.

4. განმასხვავებელი ნიშანი — მაღალკოკურენტულ ბაზარზე მნიშვნელოვანია საქონლის მიმართ მომხმარებლის ყურადღების მიქწევა, რაც შესაძლებელია რაიმე განმასხვავებელი ნიშნის შექმნით. ასეთ დროს ჩვეულებრივ ამბობენ ხოლმე: „შეამოწმეთ შეფუთვაზე…“ ან „უკვე ახალი შეფუთვით…“ (და შეფუთვა უნდა იყოს ორიგინალური).

5. უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება — ეს ყველასთვის აუცილებელია. მნიშვნელოვანია იმის თაობაზე განაცხადის გაკეთბა, რაც არცერთ კონკურენტს არ აქვს (ან ჯერ არ აქვს). შეიმუშავეთ უსშ (უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება) და წინ მასთან ერთად მასებში!

6. ფოკუსირება სარგებელზე და უპირატესობებზე — ასეთ რეკლამაში პოტენციურ კლიენტს უნდა გაეცეს პასუხი აქტუალურ შეკითხვაზე: „რატომ თქვენ?“. იმუშავეთ კონკურენტებზე სწრაფად და ისაუბრეთ ამაზე, მაგრამ ღია რეპოზიციონირება საჭირო არ არის.

7. კონკურენტების მოგერიება — საჭიროა ყოველთვის თვალყური ადევნოთ კონკურენტების სარეკლამო აქტივობას. როგორც კი მათ რაიმე საინტერესო ჩაუშვეს საკუთარ რეკლამაში, რამაც შეიძლება თქვენ დაგარტყათ – ნუ დაელოდებით, მოამზადეთ კონტრ-შეტევა.

8. რეპუტაციის შექმნა — ეს მნიშვნელოვანი მომენტია, განსაკუთრებით მაშინ, თუ თქვენ მუშაობთ ბაზარზე, სადაც მომხმარებელს დიდი უნდობლობა აქვს (მაგალითად – საბანკო და საფინანსო სექტორი)

9. გაუგებრობის აღმოფხვრა — ნებისმიერი საქონლის გარშემო არსებობს მითები და გაუგებრობები, განსაკუთრებით თუ ამას ემატება კონკურენტების მიერ ალტერნატიული შეთავაზებების არსებობა. ასეთ რეკლამაში მნიშვნელოვანია შეიქმნას გზავნილი, რომ ეს ყველაფერი გაუგებრობაა და აუცილებლად უნდა იქნეს მოყვანილი მტკიცებულებები.

10. სპეციალური შეთავაზება — ძალიან ხშირი და გავრცელებული ამოცანაა. როცა თქვენ აწყობთ რაიმე აქციას, რომელიც სპეციალურ შეთავაზებას გულისხმობს, ამის შესახებ აუცილებლად უნდა აცნობოთ კლიენტთა აუდიტორიას.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

3 ნიშანი იმისა, რომ ყველაფერი კარგად იქნება

ადამიანები დილით გაღვიძებისთანავე იწყებენ იმაზე ნერვიულობას თუ რა უნდა ჭამონ, რა უნდა გააკეთნ, ვის შეხვდნენ და ა.შ. ნერვიულობენ იმაზე თუ რას იფიქრებენ სხვები მათზე. ქუჩაში გასვლისას განიცდიან იმას, თუ როგორ

Print Friendly, PDF & Email

საქმიანი ეტიკეტის 7 პრინციპი

1. პუნქტუალობა – გახსოვდეთ შეხვედრაზე და სამსახურში დროულად მისვლას, დაკისრებული მოვალეობების შეუფერხებლად შესრულებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ბიზნეს-სფეროში და ძალიან ფასდება. 2. პოზიტიურობა – სამუშაოზე დადებითი განწყობა კოლეგების მეხსიერებაში მხოლოდ სასიამოვნო

Print Friendly, PDF & Email

მარტივი წესები, რომლებიც ცხოვრების გზის გაკვლევაში დაგეხმარებათ

არ გაავრცელოთ ჭორები არავის არავისი არაფერი მართებს. დაივიწყეთ სიტყვა ,,უნდა” , ამოიღეთ თქვენი ლექსიკონიდან. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენ ნამდვილად დაგედებათ არამარტო მატერიალური არამედ მორალური ვალიც. მოგივიდათ იდეა? ჩაიწერეთ მოიშორეთ გამუდმებული წუწუნის

Print Friendly, PDF & Email

ჭადრაკი, როგორც ცხოვრების მინიატურა

თითქმის ათასხუთასი წელი ამშვენებს ჭადრაკი ჩვენს ყოფას. დრომ მას ვერაფერი დააკლო. პირიქით, ეპოქისა და პროგრესის შესაბამისად იგი თავად უმჯობესდებოდა, დროის მიხედვით იცვლიდა სახეს. მას არასოდეს დაუკარგავს მიმზიდველობა, ყოველთვის იყო საიდუმლოებით

Print Friendly, PDF & Email

რის შესახებ დუმან მილიონერები

მილიონი დოლარი უზარმაზარი ფულია, მაგრამ მილიონერების 20 % თვლიან, რომ მათ საერთოდ არ აქვთ ფული. ყველაფერი მიდის გადასახადების გადახდაზე, მედიცინაზე და საკუთარი ცხოვრების წესის გასამაგრებლად. ბევრმა უნდა უარი თქვას სიამოვნებაზე,

Print Friendly, PDF & Email

უკმაყოფილო კლიენტები: გაგრძელება

ჩვენ გვქონდა საუბარი უკმაყოფილო კლიენტებზე და იმაზე, თუ როგორ შევცვალოთ მათი დამოკიდებულება ჩვენდამი საპირისპიროსკენ და ვაქციოთ ისინი ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებად. ამ თემასთან დაკავშირებით ძალიან საინტერესო სტატისტიკას წავაწყდით, რომელსაც გთავაზობთ: 1.

Print Friendly, PDF & Email