თანამედროვე რეკლამის 10 ამოცანა

თანამედროვე რეკლამის 10 ამოცანა

1. ანონსი — ამ შემთხვევაში რეკლამამ მასას უნდა აცნობოს ახალი კომპანიის, საქონლის და ა.შ. შექმნა. ყველაფერი ახალი იზიდავს ყურადღებას. საქონლის გასაყიდად საჭიროა ჯერ მის შესახებ შეტყობინება. ყველაფერი უნდა მოხდეს თანმიმდევრობით.

2. ფირმის იმიჯის შექმნა — კომპანიას უნდა ჰქონდეს იმიჯი, რომელიც მას შეეფერება. გახსოვთ ფრაზები სტილში „ჩვენთან ერთად მარტივია“? – ხვდებით რატომ იყენებენ მათ? საქმე ეხება არა წესრიგს, არამედ საჭირო ემოციის ფორმირებას.

3. საქონლის იმიჯის შექმნა — ამ შემთხვევაშიც სიტუაცია ანალოგიურია, მაგრამ არის გარკვეული სპეციფიკა: პროდუქტის ხაზში კომპანიას შესაძლოა ჰქონდეს სხვადასხვა მიმართულებები და ძალიან მნიშვნელოვანია თითოეული საქონლისთვის თავისი იმიჯის შექმნა. ხშირია შემთხვევები, როცა ერთი კომპანიის მიერ წარმოებულ გარკვეულ პროდუქციაზე მოთხოვნაა და ფაქტიურად ბესტსელერები ხდებიან მაშინ, როცა სხვა პროდუქცია ამით ვერ დაიკვეხნის. ასევე სასარგებლოა იმიჯის შექმნა ახალი ხაზისთვის. მაგალითად: თუ Ferrari გადაწყვეტს ჯიპის ტიპის მანქანის გამოშვებას (Porsche-ს და Lamborghini-ს შემდეგ), ახალი ავტომობილისთვის იმიჯის შექმნა ნამდვილად აუცილებელი იქნება.

4. განმასხვავებელი ნიშანი — მაღალკოკურენტულ ბაზარზე მნიშვნელოვანია საქონლის მიმართ მომხმარებლის ყურადღების მიქწევა, რაც შესაძლებელია რაიმე განმასხვავებელი ნიშნის შექმნით. ასეთ დროს ჩვეულებრივ ამბობენ ხოლმე: „შეამოწმეთ შეფუთვაზე…“ ან „უკვე ახალი შეფუთვით…“ (და შეფუთვა უნდა იყოს ორიგინალური).

5. უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება — ეს ყველასთვის აუცილებელია. მნიშვნელოვანია იმის თაობაზე განაცხადის გაკეთბა, რაც არცერთ კონკურენტს არ აქვს (ან ჯერ არ აქვს). შეიმუშავეთ უსშ (უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება) და წინ მასთან ერთად მასებში!

6. ფოკუსირება სარგებელზე და უპირატესობებზე — ასეთ რეკლამაში პოტენციურ კლიენტს უნდა გაეცეს პასუხი აქტუალურ შეკითხვაზე: „რატომ თქვენ?“. იმუშავეთ კონკურენტებზე სწრაფად და ისაუბრეთ ამაზე, მაგრამ ღია რეპოზიციონირება საჭირო არ არის.

7. კონკურენტების მოგერიება — საჭიროა ყოველთვის თვალყური ადევნოთ კონკურენტების სარეკლამო აქტივობას. როგორც კი მათ რაიმე საინტერესო ჩაუშვეს საკუთარ რეკლამაში, რამაც შეიძლება თქვენ დაგარტყათ – ნუ დაელოდებით, მოამზადეთ კონტრ-შეტევა.

8. რეპუტაციის შექმნა — ეს მნიშვნელოვანი მომენტია, განსაკუთრებით მაშინ, თუ თქვენ მუშაობთ ბაზარზე, სადაც მომხმარებელს დიდი უნდობლობა აქვს (მაგალითად – საბანკო და საფინანსო სექტორი)

9. გაუგებრობის აღმოფხვრა — ნებისმიერი საქონლის გარშემო არსებობს მითები და გაუგებრობები, განსაკუთრებით თუ ამას ემატება კონკურენტების მიერ ალტერნატიული შეთავაზებების არსებობა. ასეთ რეკლამაში მნიშვნელოვანია შეიქმნას გზავნილი, რომ ეს ყველაფერი გაუგებრობაა და აუცილებლად უნდა იქნეს მოყვანილი მტკიცებულებები.

10. სპეციალური შეთავაზება — ძალიან ხშირი და გავრცელებული ამოცანაა. როცა თქვენ აწყობთ რაიმე აქციას, რომელიც სპეციალურ შეთავაზებას გულისხმობს, ამის შესახებ აუცილებლად უნდა აცნობოთ კლიენტთა აუდიტორიას.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1522 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

რატომ გაქვთ ის, რაც გაქვთ — დილტსის პირამიდა

აღიარეთ, რომ ზოგჯერ საკუთარ თავს უსვამთ შეკთხვას: «რატომ ვცხოვრობ ისე, როგორც ვცხოვრობ?» ან «რატომ მაქვს ის, რაც მაქვს?». თუ ამ შეკითხვებს სვამთ — დღეს B2P.GE გაგიზიარებთ მათზე პასუხებს და მოგიყვებათ

Print Friendly, PDF & Email

პლანეტის 20 ულამაზესი ადგილი, სადაც ბუნება დაცულია

აშშ სატელევიზო არხმა CNN შეადგინა მსოფლიოს ყველაზე ლამაზი ეროვნული პარკების რეიტინგი. შეფასების კრიტერიუმები იყო ბუნების სილამაზე და ადგილების მხატვრულობა, უსაფრთხოება და ადგილობრივი მოსახლეობის სტუმართმოყვარეობის დონე. ტელეარხმა ყურადღება მიაქცია იმ ფაქტს,

Print Friendly, PDF & Email

8 რჩევა დამაჯერებლად საუბრისთვის

1. ისწავლეთ ადამიანებთან საუბარი. თქვენი იდეები ან მოსაზრება ყოველთვის ვერ იქნება სხვებისთვის მისაღები, მაგრამ ამაში უცნაური არაფერია. გაახმოვანეთ ისინი, გამოხატეთ საკუთარი მოსზრება! ეს სამომავლოდ სითამამეს შეგმატებთ. 2. ნუ შეგეშინდებათ ხმამაღლა

Print Friendly, PDF & Email

ფინანსური პირამიდის ნიშნები

ფინანსური პირამიდები თითქოს 90-იან წლებში დარჩა, თუმცა დღეისათვის კიდევ ბევრი კომპანია მუშაობს ფინანსური პირამიდების პრინციპის გამოყენებით. წარმოგიდგენთ ფინანსური პირამიდის დამახასიათებელ ნიშნებს: 1. პროდუქტის არარსებობა ქსელური მარკეტინგი პირველ რიგში გულისხმობს რომელიმე

Print Friendly, PDF & Email

10 სფერო ადამიანის სრულყოფისთვის

1. ადამიანებთან დამოკიდებულება ჩვენ ვცხოვრობთ სოციუმში, შესაბამისად ყველაფერი, რაც ჩვენს თავს ხდება, უპირობოდ დამოკიდებულია იმაზე, თუ როგორი ურთიერთობა გვაქვს ადამიანებთან. ვერავინ უარყოფს იმას, რომ კომპლიმენტს შეუძლია განწყობის ამაღლება მთელი დღის

Print Friendly, PDF & Email

საქმიანი შეხვედრის ორგანიზება

აქტიური ადამიანის ცხოვრებაში საქმიან შეხვედრებს მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია. აუცილებელია შეგეძლოთ ამგვარი შეხვედრების კონტროლი, რათა ისინი კომუნიკაციის ეფექტური ინსტრუმენტიდან არ გადაიქცნენ თქვენი დროის „შთანმთქმელებად“. საერთოდ, არსებობს საქმიანი შეხვედრების ჩატარების ორი ვარიანტი:

Print Friendly, PDF & Email