თანამედროვე რეკლამის 10 ამოცანა

თანამედროვე რეკლამის 10 ამოცანა

1. ანონსი — ამ შემთხვევაში რეკლამამ მასას უნდა აცნობოს ახალი კომპანიის, საქონლის და ა.შ. შექმნა. ყველაფერი ახალი იზიდავს ყურადღებას. საქონლის გასაყიდად საჭიროა ჯერ მის შესახებ შეტყობინება. ყველაფერი უნდა მოხდეს თანმიმდევრობით.

2. ფირმის იმიჯის შექმნა — კომპანიას უნდა ჰქონდეს იმიჯი, რომელიც მას შეეფერება. გახსოვთ ფრაზები სტილში „ჩვენთან ერთად მარტივია“? – ხვდებით რატომ იყენებენ მათ? საქმე ეხება არა წესრიგს, არამედ საჭირო ემოციის ფორმირებას.

3. საქონლის იმიჯის შექმნა — ამ შემთხვევაშიც სიტუაცია ანალოგიურია, მაგრამ არის გარკვეული სპეციფიკა: პროდუქტის ხაზში კომპანიას შესაძლოა ჰქონდეს სხვადასხვა მიმართულებები და ძალიან მნიშვნელოვანია თითოეული საქონლისთვის თავისი იმიჯის შექმნა. ხშირია შემთხვევები, როცა ერთი კომპანიის მიერ წარმოებულ გარკვეულ პროდუქციაზე მოთხოვნაა და ფაქტიურად ბესტსელერები ხდებიან მაშინ, როცა სხვა პროდუქცია ამით ვერ დაიკვეხნის. ასევე სასარგებლოა იმიჯის შექმნა ახალი ხაზისთვის. მაგალითად: თუ Ferrari გადაწყვეტს ჯიპის ტიპის მანქანის გამოშვებას (Porsche-ს და Lamborghini-ს შემდეგ), ახალი ავტომობილისთვის იმიჯის შექმნა ნამდვილად აუცილებელი იქნება.

4. განმასხვავებელი ნიშანი — მაღალკოკურენტულ ბაზარზე მნიშვნელოვანია საქონლის მიმართ მომხმარებლის ყურადღების მიქწევა, რაც შესაძლებელია რაიმე განმასხვავებელი ნიშნის შექმნით. ასეთ დროს ჩვეულებრივ ამბობენ ხოლმე: „შეამოწმეთ შეფუთვაზე…“ ან „უკვე ახალი შეფუთვით…“ (და შეფუთვა უნდა იყოს ორიგინალური).

5. უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება — ეს ყველასთვის აუცილებელია. მნიშვნელოვანია იმის თაობაზე განაცხადის გაკეთბა, რაც არცერთ კონკურენტს არ აქვს (ან ჯერ არ აქვს). შეიმუშავეთ უსშ (უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება) და წინ მასთან ერთად მასებში!

6. ფოკუსირება სარგებელზე და უპირატესობებზე — ასეთ რეკლამაში პოტენციურ კლიენტს უნდა გაეცეს პასუხი აქტუალურ შეკითხვაზე: „რატომ თქვენ?“. იმუშავეთ კონკურენტებზე სწრაფად და ისაუბრეთ ამაზე, მაგრამ ღია რეპოზიციონირება საჭირო არ არის.

7. კონკურენტების მოგერიება — საჭიროა ყოველთვის თვალყური ადევნოთ კონკურენტების სარეკლამო აქტივობას. როგორც კი მათ რაიმე საინტერესო ჩაუშვეს საკუთარ რეკლამაში, რამაც შეიძლება თქვენ დაგარტყათ – ნუ დაელოდებით, მოამზადეთ კონტრ-შეტევა.

8. რეპუტაციის შექმნა — ეს მნიშვნელოვანი მომენტია, განსაკუთრებით მაშინ, თუ თქვენ მუშაობთ ბაზარზე, სადაც მომხმარებელს დიდი უნდობლობა აქვს (მაგალითად – საბანკო და საფინანსო სექტორი)

9. გაუგებრობის აღმოფხვრა — ნებისმიერი საქონლის გარშემო არსებობს მითები და გაუგებრობები, განსაკუთრებით თუ ამას ემატება კონკურენტების მიერ ალტერნატიული შეთავაზებების არსებობა. ასეთ რეკლამაში მნიშვნელოვანია შეიქმნას გზავნილი, რომ ეს ყველაფერი გაუგებრობაა და აუცილებლად უნდა იქნეს მოყვანილი მტკიცებულებები.

10. სპეციალური შეთავაზება — ძალიან ხშირი და გავრცელებული ამოცანაა. როცა თქვენ აწყობთ რაიმე აქციას, რომელიც სპეციალურ შეთავაზებას გულისხმობს, ამის შესახებ აუცილებლად უნდა აცნობოთ კლიენტთა აუდიტორიას.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1529 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

დროის მენეჯმენტი ფრანკლინის პირამიდის მიხედვით

ბენჯამინ ფრანკლინს სხვებისგან გამოარჩევდა ფანტასტიური შრომისუნარიანობა და უნიკალური მიზანდასახულობა. 20 წლის ასაკში მან მთელი ცხოვრების მანძილზე მიზნების მიღწევის გეგმა შეადგინა. სანამ ცოცხალი იყო, ის ამ გეგმას მიჰყვებოდა და დამატებით გეგმავდა

Print Friendly, PDF & Email

რატომ არის საჭირო ე.წ. „თიმბილდინგი“

დღეს ძალიან აქტუალურია ბაზარზე იყო კონკურენტუნარიანი კომპანია და მეწარმე. ამის მიღწევა კი შესაძლებელია მხოლოდ თანამშრომელთა შეკრული გუნდით, როლებსაც შეუძლიათ ერთიანი ძალებით დასახული მიზნის მიღწევა. გარდა ამისა, ბიზნესის განვითარების ყოველ ეტაპზე,

Print Friendly, PDF & Email

აჩუქეთ სამყაროს თქვენი ‘’დისნეილენდი’’

ადამიანის ზრდასრულობას მისი გონებრივი შესაძლებლობები და აზროვნება განაპირობებს. გააცნობიერო, რომ ყოველ ახალ დღეს, შენ შეგიძლია ახალი ცხოვრება დაიწყო, უკვე გარდატეხაა ნებისმიერი ასაკის დროს აზროვნების. მარცხი ვის არ ჰქონია ცხოვრებაში, მაგრამ!…

Print Friendly, PDF & Email

ემოციონალური ინტელექტი

რა არის ემოციონალური ინტელექტი (EQ) და რით განსხვავდება ის ყველასათვის ცნობილი IQ-გან   IQ (ინტელექტის კოეფიციენტი) – პრაქტიკულად უცვლადია. IQ ადამიანის მიერ გროვდება 18 – 22 წლამდე და შემდეგ რჩება უცვლელი.

Print Friendly, PDF & Email

ჯორჯ კარლინი: ჩვენი დროის პარადოქსი

“70-80 იანი წლების ცნობილმა სატირიკოსმა, ჯორჯ კარლინმა ცოლის სიკვდილის შემდეგ, დაწერა ეს არაჩვეულებრივი სტატია.” ჩვენი დროის პარადოქსი ის არის, რომ ჩვენ გვაქვს მაღალი შენობები, და დაბალი მოთმინების უნარი, ფართო მაგისტრალები,

Print Friendly, PDF & Email

10 ფრაზა, რომელსაც ჭკვიანი ადამიანები არასოდეს ამბობენ

მაღალი ემოციური ინტელექტის მქონე ადამიანებმა იციან, რომ ამ ფრაზებს აქვთ განსაკუთრებული ძალა, – მათ შეიძლება მცდარი წარმოდგენა შეუქმნას გარშემომყოფებს თქვენს მიმართ. ამ სტატიაში გაგაცნობთ იმ ფრაზებს, რომლებიც არასოდეს არ უნდა

Print Friendly, PDF & Email