სიტყვა-მაგნიტები, რომლებიც გაყიდვებს ზრდიან

სიტყვა-მაგნიტები, რომლებიც გაყიდვებს ზრდიან

მარკეტოლოგის შესაძლებლობები გამომდინარეობს არამარტო პორდუქტების შესახებ ინფორმაციის ფლობაში, არამედ ამ ინფორმაციის წარდგენაშიც. სწორი სიტყვების გამოყენებით თქვენ შეგიძლიათ მომხმარებლამდე მიიტანოთ ის შეტყობინება, რომელიც გსურთ. ამაში დაგეხმარებათ ის სიტყვები, რომლებიც მომხმარებელს ნდობით განაწყობს. გთავაზობთ სიტყვა-მაგნიტების შერჩევის რამოდენმე ვარიანტს:

1. დაანახეთ თანამოსაუბრეს, რომ უსმენთ
უმთავრესი წესი: «პირველი ხმა» დიალოგში უნდა იყოს კლიენტი. გაყიდვებში დუმილი ხშირად უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე საუბარი. ძირითადად უნდა ისაუბროს კლიენტმა და არა გამყიდველმა. ამასთან კლიენტი დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ მას უსმენენ და მისი ესმით.

პრაქტიკულად ყველა სიტყვა, რომელიც ზრდის შანსებს კლიენტთან ურთიერთობისას, დაკავშირებულია უკუკავშირის წესთან: „გისმენთ”, „მე ვხვდები რასაც გულისხმობთ”, „მე მესმის თქვენი პოზიცია”, „მე ვგრძნობ, რომ მართლი ბრძანდებით”. იდეალში, სჯობს ეს ფრაზები შეარჩიოთ იქედან გამომდინარე, თუ როგორი მიმღეობის ტრანსლირება გადმოიცემა მისი საუბრიდან — აუდიალური, ვიზუალური, კინესტეტიკური.

2. გამოიყენეთ კლიენტისთვის კომფორტული ლექსიკა
პოტენციურ მყიდველთან საუბრისას თქვენ უნდა წარმოჩინდეთ არა როგორც გამყიდველი, არამედ როგორც კონსულტანტი. საჭიროა იყოთ კლიენტის მხარეს, აუხსნათ და ურჩოთ და არავითარ შემთხვევაში თავს არ მოახვიოთ. თუ მყიდველი გრძნობს, რომ ის არაფრით ვალდებული არ არის ადამიანის მიმართ, რომელიც მას ესაუბრება «საქმესთან დაკავშირებით», ის მაღაზიაში უფრო მეტხანს დარჩება და დიდი ალბათობით რამეს შეიძენს. ნუ შეაშინებთ პოტენციურ მყიდველს სიტყვებით «ფასი», «გაყიდვა» — ეს სიტყვები მყიდველში იწვევს განცდას, რომ მისი ფული მალე სხვის ჯიბეში გადავა. ბევრ ასეთ სიტყვას აქვს ეფემიზმები: მაგალითად სიტყვის «ფასი» კარგი შემცვლელია — «ღირებულება», «გადახდა» — «ინვესტიცია», «ყიდვა» — «შეძენა», «გაყიდვა» — «შეთავაზება». ადამიანებს მოსწონთ შეძენა, სარგებლის ნახვა და არა ხარჯვა და გადახდა.

3. ნუ დააყენებთ პირობებს
სწორედ ასეთი ტაბუ უნდა იყოს სიტყვებზე «უნდა», «თუ», «საჭიროა», «იჩქარეთ»: ადამიანებს არ მოსწონთ იმის შეგრძნება, რომ მათ პირობებს უყენებენ და რაიმეს აიძულებენ. ასევე თავი უნდა აარიდოთ სიტყვებს: «გადაწყვეტილება», «შედეგი»: ადამიანების უმრავლესობას არ უნდა არაფრის გადაწყვეტა და საკუთარი ქმედების შედეგს ელოდება. ერთი სიტყვით, ამ სიტყვების უმრავლესობის მნიშვნელობა ფასეულია, მაგრამ ისე უნდა გამოიყენოთ თიოეული მათგანი, რომ ადამიანები არ შეაშინოთ, მაგალითად სიტყვა «თუ»-ს ნაცვლად შეგიძლიათ გამოიყენოთ «როცა» და თქვათ: «თუ ჩვენს სარეცხ მანქანას შეიძენთ» მაგივრად — «როცა ჩვენს სარეცხ მანქანას შეიძენთ», ამით თქვენ ქვეცნობიერად დაარწმუნებთ კლიენტს, რომ შენაძენი აუცილებლად უნდა გააკეთოს.

4. საჭიროა მაჟორი და არა მინორი
ცხოვრება — ეს არის დღესასწაული, თქვენი კლიენტი კი მისი მთავარი გმირი – ეს არის სწორედ ის აზრი, რომელიც თქვენმა სიტყვებმა უნდა მიიტანონ ადრესატამდე. ამაში დაგეხმარებათ შემდეგი არსებითი სახელები: შესაძლებლობა, უპირატესობა, ფასეულობა, სარგებელი, საჩუქარი, გამარჯვება, სიხარული, გარანტია, კომფორტი. ზედსართავი სახელები: იდეალური, პირდაპირი, ძლიერი, თავისუფალი, ემოციონალური, ენერგიული, სასარგებლო, სასიამოვნო, პოზიტიური, თანახმა, წარმატებულად, რა თქმა უნდა. ზმნები: შეძლება, მიღწევა, შეთავაზება, მიტანა, შენახვა, დაკმაყოფილება, დამტკიცება. პოზიტივზე მომართვა მომხმარებელს ანიჭებს მეტ სითამამეს და უფრო მარტივად იღებს გადაწყვეტილებებს ფულის ხარჯვასთან დაკავშირებით.

5. თავი აარიდეთ ტელერეკლამებში გამოყენებულ სიტყვებს
სიტყვები: უნიკალური, ლიდერი, დრაივი, შეუზღუდავი, ოცნება, სამუდამო, ღირსეული, სრულყოფილება, წარმოსახვა, შეუფასებელი, აფრთიანებს, შთააგონებს, მომავალი, «ვასრულებთ თქვენს სურვილებს», «უფრო მეტი ვიდრე» — ეს სიტყვები უკვე დიდი ხანია კოპირაითერების მიერ გამოყენებაშია და სმენა მიჩვეულია, ამიტომ არავითარ შემთხვევაში არ გამოიყენოთ ისინი კლიენტებთან ურთიერთობისას.

6. მოიშორეთ ნაწილაკი «არ»
ნებისმიერი უარყოფითი გამოთქმა თქვენი საუბრისას, თანამოსაუბრის მხრიდანაც მიიღება უარყოფად — ანუ ძალიან ნეგატიურად. უფრო მეტიც, საკითხი , რომელიც იწყება ნაწილაკით „არ”, ახდენს „კი”-ს პროვოცირებას. ეს ასე გამოიყურება: „თქვენ საერთოდ არ გესმით ჩემი”. — „დიახ, არ მესმის” ან: „თქვენ ეს საერთოდ არ გაწყობთ?” — „დიახ, არ მაწყობს”».

7. ნუ მოახდეთ საკუთარი არადამაჯერებლობის დემონსტრირებას
უფრთხილდით კლიენტს დაანახოთ რომ რამე არ იცით თქვენი პროდუქტის შესახებ,— საკუთარი თავის გაყიდვა შიძლება შემდეგი სიტყვებით: «ეს დამოკიდებულია», «არ ვიცი», «რთული სათქმელია», «ვერ გეტყვით». გამოთქმები, როგორიცაა «არავინ იცის» ან «ვინ იცის» პროდუქტის ყველაზე ცუდი რეკლამაა — თუ არავინ იცის, რა მოლოდინი შეიძლება იყოს მისგან, მაშინ ლოგიკურია, რომ არც უნდა იყიდო ის. თქვენ გჭირდებათ სიტყვები, რომლებიც დამაჯერებლობას გამოხატავს: რა თქმა უნდა, რასაკვირველია, ეჭვს გარეშე.

8. დაამუშავეთ მოდური თემები
არის თანამედროვე მომხმარებლების მიერ დამუშავებული რამოდენიმე თემა. მათ რიცხვში შედის ეკოლოგია. თქვენ დაგეხმარებათ სიტყვები: ჯანსაღი, ეკოლოგიური, სუფთა, ნატურალური, ბუნებრივი, «არ იწვევს …», ეკონომია, ენერგოდაზოგვა (მინიატურული, ეკონომიური, პროდუქტიული), უსაფრთხოება (უსაფრთხო, საიმედო, დაცული, გადამოწმებული, ზუსტი) .

9. საერთო რეკომენდაცია: ისაუბრეთ მარტივად
რთული სიტყვები მყიდველს არ იზიდავს. თუ თქვენ ვერ შეძლებთ ოთხ-ხუთ ფრაზაში ჩაატიოთ სათქმელი თუ რაში მდგომარეობს თქვენი საქონლის უპირატესობა – მყიდველი ნაკლებად შეიძენს მას. მომხმარებლისთვის ყველაზე მიმზიდველი სახეა — კარგად ერუდირებული დამხმარე, რომელსაც ესმის მისი პრობლემები და შეუძლია უთხრას, როგორ მოაგვაროს ისინი

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1529 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

მშობლის წინ მორბენალ კვიცს ან მგელი შეჭამს ან მსოფლიოს შეცვლის

“შენი ბედისწერა უკვე დაწერილია. შენ შეგიძლია დაიჯერო რომ გაქვს არჩევანის საშუალება, თუმცა ჩვენ შენი ბედი უკვე გადაწყვეტილი გვაქვს.” – ამბობს ჩემი საყვარელი ანგელოზი პერსონაჟი ჩემი საყვარელი სერიალიდან. ფენტეზიდან რეალურ ცხოვრებაში

Print Friendly, PDF & Email

რა უნდა გააკეთო იმისათვის, რომ ბედნიერად იცხოვრო?

1. «მენტალური საუზმე» დილით როცა იღვიძებთ, ყველაზე ხშირად რაზე ფიქრობთ? ის, რაზეც ჩვენ ყოველ დღე ვფიქრობთ გაღვიძებისას, რეალობად იქცევა ჩვენს ცხოვრებაში. თგავაზობთ საკუთარი თავი «კვებოთ» ვიტამინებით, რომელსაც “მენტალური საუზმე” ჰქვია.

Print Friendly, PDF & Email

როგორ გამოვიკვლიოთ ადამიანის ფსიკიკა – საიტერესო ფსიქოლოგიური ტესტი

ადამიანის ფსიქიკის ტესტირების ცოდნა, ძალიან სასარგებლო რამაა ცხოვრებაში. ნებისმიერ კომპანიაში ჩაატარეთ ტესტი, რისთვისაც მხოლოდ კალამი და ფურცელი დაგჭირდებათ და ჩათვალეთ, რომ იმ წუთიდან ყველაზე საინტერესო ადამიანი გახდებით და მთელი ყურადღება

Print Friendly, PDF & Email

ინტერვიუ B2P.GE – ის დამფუძნებელთან გიორგი მანასიანთან

‘’მე მჯერა, რომ ყველა ადამიანი ეძებს საკუთარ თავს, მაგრამ ბევრი ნაადრევად ნებდება. ჩემს ცხოვრებაში დადგა დრო, როდესაც მე ვთქვი: კმარა უმოქმედობა! კმარა ნაცრისფერი მასის წევრად ყოფნა! კმარა უიმედობა! და შეიქმნა

Print Friendly, PDF & Email

ცოლმა შემომთავაზა სხვა ქალთან შეხვედრა

12 წლიანი თანაცხოვრების შემდეგ ჩემმა ცოლმა მოისურვა, რომ მე ვახშამზე და კინოში სხვა ქალი დამეპატიჟებინა  მან მითხრა: “მე შენ მიყვარხარ, მაგრამ ვიცი, რომ სხვა ქალსაც უყვარხარ და შენთან დროის გატარება

Print Friendly, PDF & Email

10 რამ, რაც 25 წლამდე უნდა გააცნობიეროთ

1.აღმოაჩინეთ თავიდან ვინ ხართ – თუ ჯერ კიდევ არ იცით რომ ხართ უნიკალური, თქვენ ხართ ერთადერთი ამ სამყაროში, რომლის ზუსტი ანალოგი არ არსებობს, თუ არ იცით რომ თქვენ უკვე ხართ

Print Friendly, PDF & Email