სატელეფონო გაყიდვები: როგორ გადავლახოთ 6 უარი

სატელეფონო გაყიდვები: როგორ გადავლახოთ 6 უარი

«მდივნის ბარიერის» წარმატებით გადალახვის შემდეგ და გადაწყვეტილების მიმღებ ადამიანზე გასვლისას გაყიდვების მენეჯერი ხშირად აწყდება შემდეგ ბარიერს. საუბრის გაგრძელება ყოველთვის რთულია, როცა კატეგორიულ უარს ამბობენ.

უარი №1. «ჩვენ არაფერი არ გვჭირდება»
მინიშნება მენეჯერისთვის:

– მშვენიერია, რომ თქვენ არაფერი არ გჭირდებათ – ეს იმას ნიშნვს, რომ საქმეები კარგად მიგდით. მაშინ გთავაზობთ შევხვდეთ და გავიცნოთ ერთმანეთი, რათა ინფორმირებული იყოთ ჩვენს შესახებ სამომავლოდ მსგავსი მოთხოვნის წარმოქმნის შემთხვევაში.

– მე მესმის თქვენი, თქვენ არ გაქვთ კონკრეტული ინფორმაცია ჩვენი შესაძლებლობების შესახებ. გთავაზობთ შეხვედრას თქვენთვის ხელსაყრელ დროს. ეს შეხვედრა თქვენ არაფერს არ გავალდებულებთ. როგორც მინიმუმ – თქვენ მიიღებთ ბაზრის შესახებ დამატებით ინფორმაციას და მაქსიმუმ – ჩვენ განვსაზღვრავთ პარტნიორული ურთიერთობის მოცულობას.

– მშვენიერია! მითუმეტეს მიზეზი გვაქვს შეხვედრისთვის – დამატებითი ინფორმაცია დაგეხმარებათ სამომავლოდ, ამიტომ მზად ვარ სიამოვნებით გაგიზიაროთ ის.

უარი №2. «ჩვენ გვყავს ჩვენი მომწოდებლები»
მინიშნება მენეჯერისთვის:

– შესანიშნავია! მაშინ თქვენ შეგიძლიათ შეადაროთ და შესაბამისად შეაფასოთ ჩვენი მრავალმხრივი შემოთავაზება.

– მესმის და დარწმუნებული ვარ, რომ ისინი ღირსეული პარტნიორები არიან. აღნიშნულ შემთხვევაში, მე გთავაზობთ ბაზრის შესახებ ინფორმაციას, რაც არაფრით არ გავალდებულებთ. შევხვდეთ თქვენთვის ხელსაყრელ დროს. ნახევარ საათზე მეტს არ წაგართმევთ. მოსახერხებელია თქვენთვის ხვალ, დღის პირველ ნახევარში შეხვედრა?

უარი №3. «მე არ მაინტერესებს თქვენთან მუშაობა»
მინიშნება მენეჯერისთვის:

– შეიძლება მიზეზი გავიგო?

უარი №4. «გადმოგვიგზავნეთ თქვენი შეთავაზება»
მინიშნება მენეჯერისთვის:

– დიახ, აუცილებლად. მაგრამ ჩვენ გვაქვს ფართო ასორტიმენტი და მინდოდა იმის შემოთავაზება, რაც კონკრეტულად გჭირდებათ. გთავაზობთ შეხვედრას, განსაზღვრეთ თქვენი მოთხოვნები და მე შევადგენ თქვენი კომპანიისთვის ინდივიდუალურ შეთავაზებას.

– ჩვენი შესაძლებლობების სპექტრი ფართეა, ამიტომ, ჩვენ პარტნიორებს მხოლოდ ინდივიდუალურ შეთავაზებას ვუმზადებთ. გთავაზობთ დღეს შეხვედრას, განვსაზრვროთ თქვენი მოთხოვნები და წარმოგიდგენთ იდივიდუალურ კომერციულ შეთავაზებას.

უარი № 5 «ფული არ გვაქვს / ბიუჯეტი უკვე ფორმირებულია» და ა შ.
მინიშნება მენეჯერისთვის:

– შეხვედრას ფული არ სჭირდება. როცა სიტუაცია შეიცვლება, თქვენ ინფორმაცია გექნებათ უკვე. შეხვედრასაც სწორედ იმიტომ გთავაზობთ, რომ სამუშაო უფრო ეფექტურად ორგანიზებული იყოს და ფული დაზოგოთ.

– მშვენიერია, ჩვენ გვაქვს წინადადება, რომლის გათვალისწინებას შეძლებთ შემდეგი წლის ბიუჯეტის შედგენისას.

– მითუმეტეს – რადგან ახლა არ გაქვთ თავისუფალი ფული, დასაკარგიც არაფერი გაქვთ. ამიტომ, ჩვენთან შეხვედრა სასარგებლო იქნება თქვენთვის.

უარი №6 «არ გვაქვს ამის საჭიროება»/«მე ეს არ მაინტერესებს»
მინიშნება მენეჯერისთვის:

– შეიძლება გავიგო რატომ?

– დრო არ გაქვთ, ეს ახლა არ გაინტერესებთ, თუ საერთოდ?

რა უნდა ქნათ, თუ უარის გადალახვას ვერ შეძლებთ?

ნებისმიერ შემთხვევაში, უარი – სასოწარკვეთის საბაბი არ არის. პასუხი «არა» – დროებითი მოვლენაა! კლიენტი, რომელიც სხვადასხვა მიზეზის გამო უარს ამბობს დღეს, შეიძლება დაგეთანხმოთ ხვალ ან ზეგ. მენეჯერის შემდეგი ქმედება უნდა იყოს ასეთი:

– გარკვეული დროის შემდეგ გადარეკვა;
– სხვა საკონტაქტო პირთან დაკავშირება;
– წინადადების სხვაგვარად ფორმულირება;
– საუბრის სხვანაირად აწყობა;
– თქვენი კოლეგისთვის დარეკვა.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1488 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ