როგორ უნდა შევადგინოთ სტატია პროდუქტის განვითარებისთვის

როგორ უნდა შევადგინოთ სტატია პროდუქტის განვითარებისთვის

რა თქმა უნდა ყველა მათგანი არ არის აუცილებელი, მაგრამ ამ არაეშმაკური ალგორითმის გამოყენებით თქვენ მშვენიერი წინადადება გამოგივათ. მაშ ასე, დავიწყოთ:

1. მკითხველთა ყურადღების მიქცევა ძლიერი, ნათელი სათაურებით, რომლებიც «ყვირიან», აინტრიგებენ მკითხველს და მთელ მათ გონებას იკავებენ. მაგალითი: «იცით თუ არა, რომ ლოიალობა 5-ჯერ უფრო იაფია, ვიდრე ახალი კლიენტების მოზიდვა?»

2. პრობლემის გამოვლენა და აღნიშვნა, რომელიც კლიენტებს აღელვებთ. სჯობს წამოწიოთ პრობლემა, რომელიც რელურად აღელვებთ, ვიდრე რაიმე სარგებელი შესთავაზოთ… მარკეტინგული კვლევები აჩვენებს, რომ ადამიანები გაცილებით მგრძნობიარენი არიან იმის მიმართ, რასაც კარგავენ, ვიდრე იმის მიმართ, რისი მიღებაც შეუძლიათ. მაგალითი: «ამჩნევთ, რომ თქვენმა კლიენტებმა ნელ-ნელა დაიწყეს თქვენს კონკურენტებთან «შევლა» ახალი პროდუქტის და მომსახურების მისაღებად? თუ ამჩნევთ, მაშინ ჯერ კიდევ არ შეგიქმნიათ მათი შენარჩუნების სფეროში ეფექტური პოლიტიკა…».

3. თქვენ უნდა შესთავაზოთ პრობლემის რეალური გადაწყვეტა. მიზანი არის ის, რომ აჩვენოთ როგორ მოგვარდება მისი პრობლემა თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების წყალობით. მაგალითი: «…დროდადრო ამჩნევთ, რომ ფული ბარაქას კარგავს? ნაცნობი სიტუაციაა… მაგრამ „X“-ით თქვენ რამოდენიმე წუთში ისწავლით როგორ დაგეგმოთ ეფექტურად ხარჯები!».

4. თქვენს პროდუქტზე რეკომენდაციის და საერთო პირობების შესახებ მონაცემების წარდგენა, დამტკიცება, რომ ის საუკეთესოა. თქვენ უნდა წარმოადგინოთ დასაბუთებული ინფორმაცია და რაც მთავარია მოხერხებულად და დახელოვნებულად განახორციელოთ ციფრებით ოპერირება, დაგვიჯერეთ, კლიენტებს ეს ძალიან უყვართ. მაგალითი: «X-ი MMM- ბაზარზე უკვე 10 წელია! ნომერი 1 მსოფლიოში… 3 მილიონმა უკვე აირჩია X-ი და მოიხმარს მას ყოველდღიურად!».

5. პროდუქტის უპირატესობის წარმოჩენა. აი აქ შეიძლება გაჩნდეს პრობლემები, ამიტომ, საჭიროა გლობალურად ფიქრი, წარმოიდგინეთ თქვენი თავი კლიენტის ადგილას და უპასუხეთ შეკითხვას «რატომ უნდა ვიყიდო მაინცადამაინც X-ი?». მყიდველის როლში თქვენ კონცენტრირდებით მომხმარებლის იმ თვისებებზე და პროდუქტის ხარისხზე, რომლებიც საჭიროა მილიონობით სხვა მომხმარებლისთვის, ამიტომ, საკუთარი საქონლის უპირატესობის «მყიდველის თვალებით» ჩვენებით თქვენ მოიზიდავთ ახალ მყიდველებს, მათ კი ისეთი დამოკიდებულება აქვთ თქვენი და თქვნი პორდუქტის მიმართ, თითქოს სწორედ ამას ეძებდნენ.

6. მონაცემების ჩართვა. ადამიანებს ყველაზე მეტად უყვართ ციფრები და გამოხმაურებები. არავინ აწარმოებს იმას, რაც არ მოსწონს, საკუთარი თავის პატივისმცემელი ყველა მეწარმე მომართულია მომავალზე, ზრუნავს ხარისხზე, იმიჯზე და მომხმარებელზე. ამიტომ, გაყიდვაში ჩაშვებულ პროდუქტზე რამოდენიმე საინტერესო გამოხმაურების მოძებნა პრობლემა არ არის. შესაბამისად მიზანშეწონილია მათი საკუთარ სტატიაში, გზავნილში, კომერციულ წინადადებაში ჩასმა.

7. განსაკუთრებულად მაცდური შეთავაზება. ფასდაკლება %, ბონუსი, სასაჩუქრე ბარათი, სერთიფიკატი – ყველაფერი ეს არის ის, რაც კლიენტს ახარებს. მთავარია ამ ძლიერი ფინანსური ინსტრუმენტების სწორად გამოყენება.

8. სიმშვიდე, მხოლოდ სიმშვიდე! დაამშვიდეთ თქვენი კლიენტი. ბევრისთვის ყიდვის აქტი ქვეცნობიერად რთული ფისქოლოგიური ნაბიჯია. ამიტომ, კლიენტი უნდა გრძნობდეს, რომ ის თქვენთვის სულერთი არ არის და თავს დაცულად უნდა გრძნობდეს. ეს მიიღწევა გარანტიების დადგენის გზით, რაც გამოიხატება შეძენილი პროდუქტის გადაცვლის, დაბრუნების და სატელეფონო მხარდაჭერის შესაძლებლობით.

9. მიუთითეთ წარმოდგენილი შეთავაზების მოქმედების მაქსიმალური ვადები. ძალიან მნიშვნელოვანია ვადების დადგენა, რათა მოხდეს შენაძენის გასაკეთებლად პირველადი სტიმულირება. მაგალითი: «ეს შეთავაზება მოქმედებს მხოლოდ ХХ/ХХ/ХХ-დე! იჩქარეთ!».

10. თქვენი პროდუქტის შესყიდვის აქტუალობასთან დაკავშირებით მოკლე შენიშვნის დამატება. შეგიძლიათ მიუთითოთ რას კარგავს კლიენტი თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების ყიდვაზე უარის შემთხვევაში.

11. P.S.-ის დამატება. ეს შეიძლება იყოს ბონუსი ან ფასდაკლება მყიდველისთვის.
მაგალითი: «ორი X-ის შეკვეთის შემთხვევაშ 2$-ად თქვენ მიიღებთ მესამეს მხოლოდ 0,7$-ად»

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

კარლოს სლიმ ელუ №1 მილიარდერის საქმიანი რჩევები

კარლოს სლიმ ელუ, რომლის ქონება შეადგენს 68,5 მლრდ აშშ დოლარს 2012 წლის 4 მარტის მონაცემებით, მიუხედავათ თავისი კოლოსალური ქონებისა, საკმაოდ მოკრძალებულად ცხოვრობს. მექსიკელ მაგნატს არ ჰყავს პირადი თვითმფრინავი და ვერტმფრენი

Print Friendly, PDF & Email

სილვესტრ სტალონე: ადამიანი, რომლებმაც წარმატებას ნულიდან მიაღწია

მშობიარობის დროს მას სახის ნერვული დაბოლოებები დაუზიანდა. ლოყები, ტუჩები და ენა პარალიზებული დარჩა ბოლომდე. როცა ის იყო 11 წლის, მშობლები დაშორდნენ. 13 წლის ასაკში ათზე მეტი სკოლა ჰქონდა გამოცვლილი ცუდი

Print Friendly, PDF & Email

5 მნიშვნელოვანი რჩევა ბიზნესისათვის ადგილის შესარჩევად

კარგათ დააკვირდით ხომ არ არის ნიშა ან ადგილი ზედმეტად კონკურენტული. დარწმუნდით, რომ კონკრეტულ ადგილზე გამართულად მუშაობს ყველა აუცილებელი კომუნალური სერვისი. კარგად წაიკითხეთ რეგიონის წესები, ხომ არ არის თქვენი ბიზნესი აკრძალული.

Print Friendly, PDF & Email

7 ნიშანი იმისა, რომ თქვენი საქმით ხართ დაკავებული

1. თქვენ შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს, ნებისმიერ ვითარებაში და ნებისმიერ მდგომარეობაში დაკავდეთ საყვარელი საქმით. 2. თქვენ ერთვებით სამუშაო პროცესში მომენტალურად და ხანგრძლივად. დრო და ყველაფერი დანარჩენი, რაც გარშემო ხდება, მნიშვნელობას კარგავს.

Print Friendly, PDF & Email

ხუთი მნიშვნელოვანი რჩევა სამუშაო მაგიდის მოსაწესრიგებლად

შეინახეთ ის ფაილები რომლებზეც ახლა მუშაობთ ან დასრულებული გაქვთ. ესკიზების შენახვას აზრი არ აქვს. გადააგდეთ ჟურნალები ან თემატიკური წიგნები, თუ მათში მოცემული ინფორმაცია დაძველდა. კარგი იქნება, თუ ერთ ფურცელზე ჩამოწერთ

Print Friendly, PDF & Email

კომპეტენტური რჩევის უქონლობით გამოწვეული მარცხი

როდესაც ჯანმრთელობა გაწუხებთ, ექიმებთან მიდიხართ, როდესაც იურიდიული პრობლემა გაქვთ გადასაჭრელი, ვექილს მმართავთ. მაგრამ როცა საქმე ბიზნესს ეხება, ბევრი ისე გადაეშვება ამ ახალ წამოწყებაში, ხშირად უკანასკნელ დანაზოგს ჩადებს და ერთი წუთითაც

Print Friendly, PDF & Email