როგორ გააუმჯობესოთ ბიზნესი იმით, რაც აქამდე არ გაგიკეთებიათ

როგორ გააუმჯობესოთ ბიზნესი იმით, რაც აქამდე არ გაგიკეთებიათ

1. ჰკითხეთ საკუთარ თავს: რას აკეთბს თქვენი იდეალური კონკურენტი ისეთს, რასაც თქვენ არ აკეთბთ?
კონკრეტულად რა უწყობს ხელს  მის კომპანიას იყოს კლიენტებისთვის, პარტნიორებისთვის, ინვესტორებისთვის მიმზიდველი? კონკრეტულად რომელ მმართველობით და მარკეტინგულ სტრატეგიას იყენებს კონკურენტი, რომლებიც რატომღაც თქვენ მხედველობიდან გამოგრჩათ? შესაძლოა, მისი ფასწარმოქმნის პოლიტიკა პრინციპულად განსხვავდება თქვენისგან. გააანალიზეთ მისი შემოსავლების გზები და გაყიდვების ტაქტიკა.

2. ახლა კი დაუსვით საკუთარ თავს აზრობრივად საპირისპირო შეკითხვა: რას არ აკეთებს თქვენი კონკურენტი ისეთს, რასაც თქვენ აკეთებთ?
თქვენ გაქვთ გარკვეული ვალდებულებები, რომლებზეც უარის თქმა ძალიან გინდათ? უსიამოვნებას გგვრით კომპანიის შიდა პოლიტიკის გარკვეულ საკითხებზე ფიქრი? ადრე ეს საკითხები გონივრული და ქმედითი იყო, ახლა კი ბედნიერი იქნებით, თუ მათ დაივიწყებთ?  – სერიოზულად დაფიქრდით იმაზე, თუ რა არ გაწყობთ, რისი შეცვლა გინდათ, რის გასაკეთებლადაც დრო ვერასოდეს გამონახეთ.

3. ვინ მუშაობს თქვენს კონკურენტთან?
როგორც ცნობილია, კადრები ძალიან ბევრს ნიშნავს. დაფქრდით, როგორი გუნდი მიიყვანდა თქვენს კომპანიას საჭირო შედეგებამდე? განიხილეთ ყველა ასპექტი: თანამშრომლების ასაკი, განათლების დონე, გამოცდილება, ერუდიცია, პიროვნული თვისებები, კულტურული ნიშან-თვისებები. განსაზღვრეთ, კონკრეტულად რა აკლია თქვენს გუნდს. კიდევ ერთ მნიშვნელოვანი მომენტი: სად არჩევს თქვენი იდეალური მოწინააღმდეგე “ახალბედებს”? შესაძლოა, თქვენ არ იყენებთ ყველა რეზერვს, ან რამე დაგავიწყდათ. რამდენი თანამშრომლის გადაბირებას შეძლებდა კონკურენტი თქვენგან?

4. რას წარმოადგენს უმაღლესი მენეჯმენტი?
წარმოიდგინეთ მმართველების ყოველკვირეული შეკრება: რა საკითხებს განიხილავენ ისინი? როგორ ურთერთქმედებენ? კარგად დაფიქრდით – რით განსხვავდება პრინციპულად თქვენი მმართველობის სტილი კონკურენტისგან? იქნებ რაიმე შეცდომებს უშვებთ კონკრეტულ ეტაპზე?

5. კლიენტების მოსაზრება კომპანიის შესახებ
თქვენი იდეალური კონკურენტი თავის სფეროში დიდი ხანია წარმატებით მოღვაწეობს. როგორ ეხმაურებიან მის მუშაობას პარტნიორები და კლიენტები? კომპანიის იმიჯის რომელ დეტალებს ახსენებენ ისინი პირველ რიგში? რა არის ყველაზე მიმზიდველი თქვენი კონკურენტის მომსახურებაში? იქნებ თქვენი კონკურენტი როგორღაც ახერხებს კლიენტების მოლოდინს გადააჭარბოს?

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

რუბრიკები

წიგნები, რომლებიც ზამთრის სუსხიან საღამოს გაგილამაზებთ

დამეთანხმებით წიგნების კითხვა ნებისმიერ ამინდში სასიამოვნოა,მაგრამ ზამთრის ცივი და ნისლიანი დღეები გვიბიძგებენ მოვკალათდეთ სახლში თბილად,გავიმზადოთ ფინჯანი ჩაი და დავუთმოთ საკუთარი თავის განვითარებას დრო. ასე რომ გთავაზობთ წიგნების ჩამონათვალს,რომლებიც განსაკუთრებით უხდება

სიახლეები

საპიოსექსუალი

ვინ არიან საპიოსექსუალები და რისგან შეუძლიათ მათ ინტელექტუალური ორგაზმი განიცადონ? თუ შენ ჭკუას ადამიანის ყველაზე სექსუალურ შტრიხად მიიჩნევ, თუ ინტელექტუალური საუბრები მეტად გიზიდავს, ვიდრე დაკუნთული სხეულით თავმომწონე უშინაარსო თავცარიელი ტიპები,

სიახლეები

წიგნი “შეჭამე ბაყაყი”

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!Signup now and receive an email once I publish new content. I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.