როგორ გააუმჯობესოთ ბიზნესი იმით, რაც აქამდე არ გაგიკეთებიათ

როგორ გააუმჯობესოთ ბიზნესი იმით, რაც აქამდე არ გაგიკეთებიათ

1. ჰკითხეთ საკუთარ თავს: რას აკეთბს თქვენი იდეალური კონკურენტი ისეთს, რასაც თქვენ არ აკეთბთ?
კონკრეტულად რა უწყობს ხელს  მის კომპანიას იყოს კლიენტებისთვის, პარტნიორებისთვის, ინვესტორებისთვის მიმზიდველი? კონკრეტულად რომელ მმართველობით და მარკეტინგულ სტრატეგიას იყენებს კონკურენტი, რომლებიც რატომღაც თქვენ მხედველობიდან გამოგრჩათ? შესაძლოა, მისი ფასწარმოქმნის პოლიტიკა პრინციპულად განსხვავდება თქვენისგან. გააანალიზეთ მისი შემოსავლების გზები და გაყიდვების ტაქტიკა.

2. ახლა კი დაუსვით საკუთარ თავს აზრობრივად საპირისპირო შეკითხვა: რას არ აკეთებს თქვენი კონკურენტი ისეთს, რასაც თქვენ აკეთებთ?
თქვენ გაქვთ გარკვეული ვალდებულებები, რომლებზეც უარის თქმა ძალიან გინდათ? უსიამოვნებას გგვრით კომპანიის შიდა პოლიტიკის გარკვეულ საკითხებზე ფიქრი? ადრე ეს საკითხები გონივრული და ქმედითი იყო, ახლა კი ბედნიერი იქნებით, თუ მათ დაივიწყებთ?  – სერიოზულად დაფიქრდით იმაზე, თუ რა არ გაწყობთ, რისი შეცვლა გინდათ, რის გასაკეთებლადაც დრო ვერასოდეს გამონახეთ.

3. ვინ მუშაობს თქვენს კონკურენტთან?
როგორც ცნობილია, კადრები ძალიან ბევრს ნიშნავს. დაფქრდით, როგორი გუნდი მიიყვანდა თქვენს კომპანიას საჭირო შედეგებამდე? განიხილეთ ყველა ასპექტი: თანამშრომლების ასაკი, განათლების დონე, გამოცდილება, ერუდიცია, პიროვნული თვისებები, კულტურული ნიშან-თვისებები. განსაზღვრეთ, კონკრეტულად რა აკლია თქვენს გუნდს. კიდევ ერთ მნიშვნელოვანი მომენტი: სად არჩევს თქვენი იდეალური მოწინააღმდეგე “ახალბედებს”? შესაძლოა, თქვენ არ იყენებთ ყველა რეზერვს, ან რამე დაგავიწყდათ. რამდენი თანამშრომლის გადაბირებას შეძლებდა კონკურენტი თქვენგან?

4. რას წარმოადგენს უმაღლესი მენეჯმენტი?
წარმოიდგინეთ მმართველების ყოველკვირეული შეკრება: რა საკითხებს განიხილავენ ისინი? როგორ ურთერთქმედებენ? კარგად დაფიქრდით – რით განსხვავდება პრინციპულად თქვენი მმართველობის სტილი კონკურენტისგან? იქნებ რაიმე შეცდომებს უშვებთ კონკრეტულ ეტაპზე?

5. კლიენტების მოსაზრება კომპანიის შესახებ
თქვენი იდეალური კონკურენტი თავის სფეროში დიდი ხანია წარმატებით მოღვაწეობს. როგორ ეხმაურებიან მის მუშაობას პარტნიორები და კლიენტები? კომპანიის იმიჯის რომელ დეტალებს ახსენებენ ისინი პირველ რიგში? რა არის ყველაზე მიმზიდველი თქვენი კონკურენტის მომსახურებაში? იქნებ თქვენი კონკურენტი როგორღაც ახერხებს კლიენტების მოლოდინს გადააჭარბოს?

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1537 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

მაიკლ უილერი: სამი წამი კონტაქტის დასამყარებლად

მოლაპარაკებების წარმოების სპეციალისტმა მაიკლ უილერმა აღმოაჩინა, რომ არის რაღაც, რისი სწავლაც მას ფეხსაცმელების მწმენდავისგან შეუძლია. «მოლაპარაკებების წარმოების ხელოვნების შესახებ მე ბევრი რამ გავიგე ჩემი კოლეგა პოლ ლევისგან. ის უდიდეს გარიგებებზე

როგორ ვისწავლოთ საკუთარი აზრების მკაფიოდ გამოხატვა

1. არის ერთი კარგი სავარჯიშო. აიღეთ რაიმე საოჯახო ნივთი, მაგალითად ტაფა და შეეცადეთ 5 წუთის მანძილზე მის შესახებ მოყვეთ რამე გამართული ლიტერატურული ენით. თავიდან ეს პროცესი გაგირთულდებათ, მაგრამ ყოველ ჯერზე

9 ყველაზე მდიდარი ბავშვი და მოზარდი მსოფლიოში

მათ ვერ შეხვდებით ავტობუსის გაჩრებაზე. ისინი არ დადიან მაღაზიებში, ისინი არიან მილიონერი ბავშვები, რომელთა უმეტესობა 16 წლამდე ასაკის არის, ხოლო მათი საბანკო ანგარიშები მსხვილი თანხებითაა შევსებული. წარმოგიდგენთ მსოფლიოს ყველაზე მდიდარი

10 გზა აზროვნების დაუყოვნებლივ შესაცვლელად მელ რობინსისგან

ჩვენ გვჯეროდა, რომ ჩვენი ტვინი წყვეტდა ზრდას, როგორც კი 20 წლის ასაკს მივაღწევდით. ამ შეხედულებიდან გამომდინარე, კი ვკარგავდით ტვინის უჯრედებს და გონების განვითარებისთვის ნებისმიერი მცდელობა უნდა დაგვევიწყებინა. მკვლევარებმა დაამტკიცეს ამ

დოკუმენტაცია, რომელიც ყველა ადამიანს უნდა ჰქონდეს პირადი განვითარებისთვის

არის გარკვეული დოკუმენტები, რომლებიც ყველა ზრდასრულ ადამიანს უნდა გააჩნდეს. აქ საუბარია არა ოფიციალურ დოკუმენტებზე, არამედ სპეციფიურ დოკუმენტაციაზე, რომელიც საქმის დაგეგმვასა და განხორციელებაში დაგეხმარებათ. ქვემოთ მოცემულია ჩვენს მიერ რეკომენდირებული სია: 1.პირადი

პიგმალიონის ეფექტი: მოლოდინი მართლდება!

პიგმალიონის ეფექტი – ეს არის მოვლენა, რომლის არსი მდგომარეობს ადამიანის მიერ ამა თუ იმ ინფორმაციის სისწორის რწმენაში და ისეთ ქცევაში, რომლის გამოც აღნიშნული ინფორმაცია მართლდება. საკითხის ისტორია კვიპროსის მითოლოგიურმა მეფემ