როგორ ვისწავლოთ 1 წუთში დაძინება

როგორ ვისწავლოთ 1 წუთში დაძინება

ამ მეთოდის ყველაზე უკეთ დამახსოვრება შეიძლება თუ მას დავარქმევთ «4-7-8».

ყველაფერი რისი გაკეთებაც გჭირდებათ, არის შემდეგი:
1. შეისუნთქეთ ცხვირით 4 დათვლაზე.
2. შეიკავეთ სუნთქვა 7 დათვლაზე.
3. ამის შემდეგ, მშვიდად და ნელა ამოისუნთქეთ პირით 8 დათვლაზე.

აი ასე მარტივია ყველაფერი. ეს სუნთქვითი ვარჯიში ანელებს ჩვენი გულის რითმს და გვამშვიდებს. თან ეს ძალიან სწრაფად ხდება – სულ რაღაც რამოდენიმეჯერ გამეორებით, ან შეიძლება არც იყოს საჭირო გამეორება. ეს ნამდვილად მუშაობს. თუმცა ცოტა არარეალურად ჟღერს.

როგორ მუშაობს:
როცა თქვენ სტრესს ან შფოთვას განიცდით, ადრენალინის რაოდენობა თქვენს სისხლში მატულობს, სუნთქვა კი ხშირდება. ეს მეთოდი კი მოქმედებს როგორც სედატიური პრეპარატი. სუნთქვის შეკავება ანელებს გულის რითმს. ეს ფიზიოლოგიაა.
ეს პრაქტიკა ასევე ამშვიდებს გონებას. მხოლოდ იმის დახმარებით, რომ თქვენ უნდა დაითვალოთ, გონება გადაერთვება ამაზე და ნერვული სისტემა ნელ-ნელა დამშვიდებას იწყებს, შფოთვა კი გადის. ამ მეთოდიკის ეფექტურობას ნებისმიერი ნევროლოგი დაადასტურებს.

შედეგად მთელი თქვენი სხეული დუნდება. სისწრაფისა და ეფექტის მიხედვით, ეს მეთოდი შეესაბამება ანესთეზიას.
ამ მეთოდის შესწავლით დაკავდა ჰარვარდის მეცნიერებათა დოქტორი ენდრიუ ვეილი. მან გაარკვია, რომ პრაქტიკა «4-7-8» უკვე რამდენიმე საუკუნეა ცნობილია ინდიელი იოგებისთვის. ისინი იყენებნდნე მას მედიტაციისას, რომ შეძლებოდათ მაქსიმალური რელაქსაციის მიღწევა. ამიტომ, აბსოლიტურად უსაფრთხოდ შეიძლება ჩაითვალოს.

როგორ შეიძლება ეს მეთოდი სასარგებლო იყოს კონკრეტულად თქვენთვის
თუ ეს მოთოდიკა იმოქმედებს თქვენზე – ეს დაგეხმარებათ ძალიან სწრაფად დაძინებაში. ეს მუშაობს სრულიად განსხვავებულ სიტუაციებში. მაგალითად, როცა შუაღამით გაგეღვიძებათ და ვეღარ ახერხებთ ჩაძინებას ან რაიმე საპასუხისმგებლო დღე გელით წინ და ნერვიულობა ხელს გიშლით დაძინებაში – «4-7-8»-ს მეთოდი ყოველთვის დაგეხმარებათ.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1537 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

რატომ არის სამყარო შენს მიმართ კეთილი და მეგობრული?

თუ ხედავ, რომ ყველაფერი ხელს გიშლის გეგმების განხორციელებაში მიუხედავად ამისა, სამყარო მაინც კეთილი და მეგობრულია რადგან: გაჩვენებს რა ხარვეზები და შეცდომები გაქვს დაგეგმვაში დაშვებული და შანსი გაქვს აღმოფხვრა ისინი ან

ოცნებები,რომლებიც ჩვენ გვაქვს

ძალიან დიდხანს ვოცნებობდი აქ მოხვედრაზე. ეს თავიდან მხოლოდ ოცნებას ჰგავდა,რადგან ვერ ვახერხებდი მარტო მოვსულიყავი აქ და სასიამოვნოდ გამეტარებინა დრო ბუნებაში. მაგრამ დღეს ჩემი ოცნება რეალური გახდა, როდესაც სასტუმროს აივანზე გამოვედი

14 რამ, რაც ყველამ უნდა იცოდეს, ვინც ხანგრძლივი ფრენისთვის ემზადება

მოგზაურობა – მშვენიერია… თუ არ ჩავთვლით 15 საათიან გადაფრენებს… B2P.GE წარმოგიდგენთ სასარგებლო რჩევების ჩამონათვალს, რომელიც დაგეხმარებათ ხანგრძლივი გადაფრენებისას. 1. დარეგისტრირდით ონლაინ ავიაკომპანიების უმრავლესობას დღეისათვის უკვე აქვს ონალაინ რეგისტრაცია, რომელიც რეისამდე

პროფესია Trouble-shooter – ადამიანი რომელიც აგვარებს ნებისმიერ პრობლემას

იცით თუ არა რომ, არსებობს ასეთი პროფესია – Trouble-shooter. მთელს მსოფლიოში 100-მდე ადამიანია ამ პროფესიის მქონე. ზოგიერთი მათგანის  ანაზღაურება საათში 100 000 დოლრას აღწევს. მათი გრაფიკი კი თვით ადრე დაგეგემილი.

15 უტყუარი საშუალება მარკეტინგის სტიმულირებისთვის

1. მომსახურების და პროდუქტის ხარისხის ამაღლება და ახალი პროდუქტების დახურული გაყიდვების მოწყობა. 2. მოძებნეთ და შექმენით ფანატების წრე. თქვენ უნდა დაუმეგობრდეთ ყველაზე კარგ კლიენტებს და დაიწყოთ მათთან ურთიერთობა, მოახდინოთ მათი

უიღბლოს ფსიქოლოგია – 6 ფსიქოტიპი

ფაქტია – თუ იღბლიანობა ხშირად წარმოადგენს კვლევისა და განხილვის საგანს (ეს გასაგებიცაა – ყველას ეხალისება რჩევების დარიგება იმის შესახებ, თუ როგორ მიაღწიო წარმატებას ), უიღბლობას გაცილებით ნაკლები ყურადღება ეთმობა და,