4 წესი, რომელთა გამოყენებით თქვენ მუდმივ კლიენტებს შეიძენთ

4 წესი, რომელთა გამოყენებით თქვენ მუდმივ კლიენტებს შეიძენთ

1. გააკეთეთ იმაზე მეტი, რასაც კლიენტი ელის

თუ თქვენ ქმნით კარგ პროდუქტს, მაშინ ნეგატიური მომენტები მხოლოდ უბრალო გაუგებრობები იქნება. კლიენტი ხედავს, რამდენი იმუშავეთ იმისათვის, რომ მისი მოლოდინისთვის გადაგეჭარბებინათ და აკეთებს დასკვნას, რომ აუცილებლად გამოასწორებთ ხარვეზებს. თუ თქვენ ქმნით პროდუქტს, მაშინ თქვენ გასამართლებელი არაფერი გექნებათ იმისათვის, რომ კლიენტის მიერ აღმოჩენილი შეცდომები გადაფაროთ. შესაბამისად, ის აღარ დაიჯერებს, რომ თქვენ მეგობრები ხართ.

ამ თემის გარშემო არსებობს კარგი მაგალითები, ერთ-ერთი მათგანი ასეთია: ადამიანმა დაკარგა Bluetooth-იანი მაუსის ადაპტერი, რომელიც შეძენილი ჰქონდა კომპანია Logitech. შეკითხვაზე, თუ სად შეიძლებოდა მას მსგავსი ადაპტერი შეეძინა, კომპანიამ უბრალოდ ახალი გაუგზავნა. შესაბამისად, ამ ფაქტთან დაკავშირებით გახსნილი თემის ქვეშ გაჩნდა კომენტარები და გამოხმაურებები სხვა მომხმარებლებისგან, სადაც ყველამ აღიარა, რომ Logitech «კეთილი კომპანიაა».

კიდევ ერთ მაგალითად შიძლება მოვიყვანოთ კომპანია Apple-ის ტექნიკური მხარდაჭერა აშშ-ში — მისი სპეციალისტები ცნობილები არიან (სოც-ქსელში რა თქმა უნდა) იმით, რომ გაცილებით მეტი ცოდნა აქვთ, ვიდრე სჭირდებათ. მართალია მათ ნაზი და ქალური ხმა არ აქვთ, მაგრამ ყველა პრობლემის გადაჭრაში გეხმარებიან.

2. მანამ, სანამ კლიენტების ლოიალობის მოსაპოვებლად დაიწყებთ მოქმედებას, საკითხი მოაგვარეთ კომპანიის შიგნით

როგორც წესი, ტექნიკური დახმარება ანუ სატელეფონო ოპერატორი — ყველაზე ბოლო კატეგორიის ადამიანები არიან კომპანიაში. აქციეთ ისინი კლიენტების თვალში პირველებად და ყველაზე მნიშვნელოვან თანამშრომლებად. მიეცით მათ მეტი უფლებამოსილება პრობლემის გადასაჭრელად. არაფერია იმაზე მეტად ცინიკური, ვიდრე ამ ადამიანების იძულება მთელი დღე ფუჭი სიტყვებით სავსე თავაზიანობით უპასუხონ კლიენტებს. როცა სატელეფონო ოპერატორები გუნდის ნაწილად და საჭირო თანამშრომლებად იგრძნობენ თავს, ისინი შეეცდებიან ყველაფერი გააკეთონ იმისათვის, რომ კლიენტი იმედგაცრუებული არ დარჩეს.

და რაღა თქმა უნდა, თანამშრომლები უნდა მოიხმარდნენ თქვენს პროდუქტს, რადგან ეს არის გუნდის ფორმირების შეუცვლელი ინსტრუმენტი.

3. იქონიეთ იუმორის გრძნობა

პოკერის საიტ Pokerstars-ის ტექნიკური დახმარების განყოფილებაში მიიღეს წერილი: «ხომ არ იცით როდის არის იუდეველების აღდგომა?». იმის ნაცვლად, რომ დაეიგნორირებინათ ეს შეკთხვა, რადგან მას არანაირი კავშირი არ ჰქონდა პოკერთან, კომპანიის სპეციალისტებმა გაარკვიეს ვიკიპედიის და სხვა წყაროების დახმარებით და უპასუხეს შეკითხვას. ასეთმა მიდგომამ ბევრი კლიენტი დააინტერესა და შესაბამისად კომპანიაში უამრავი უცნაური შეკითხვების გაგზავნა დაიწყეს, რაზეც იღებდნენ კიდეც პასუხებს. შედეგად საზოგადოება მივიდა დასკვნამდე, რომ Pokerstars-ი — «კეთილია».

ახლა Pokerstars-ის საბაზრო ღირებულება შეადგენს $2 მლრდ-ს და ბაზრის ლიდერია. მისი ყველაზე დიდი კონკურენტი FullTiltPoker, უშიშროების სამსახურის მიერ დაიხურა იმის გამო, რომ გადასახადებს არიდებდნენ თავს. თუმცა იუმორი ამ შემთხვევაში არაფერ შუაშია.

4. გაიღიმეთ მაშინაც კი, როცა ტელეფონზე საუბრობთ

ღიმილი ესმით.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

კარლოს სლიმ ელუ №1 მილიარდერის საქმიანი რჩევები

კარლოს სლიმ ელუ, რომლის ქონება შეადგენს 68,5 მლრდ აშშ დოლარს 2012 წლის 4 მარტის მონაცემებით, მიუხედავათ თავისი კოლოსალური ქონებისა, საკმაოდ მოკრძალებულად ცხოვრობს. მექსიკელ მაგნატს არ ჰყავს პირადი თვითმფრინავი და ვერტმფრენი

Print Friendly, PDF & Email

მეწარმეობის პრინციპი

თუ არაფერს არ ვაწარმოებთ, ბუნებრივია, ხალხს ვერ დავაპურებთ, ვერ ჩავაცმევთ და საცხოვრებელით ვერ ვუზრუნველყოფთ. სავსებით ცხადია, რომ ყველაზე უპირველესი და უმნიშვნელოვანესი პირობა ხალხის მატერიალური კეთილდღეობის გასაუმჯობესებლად არის პროდუქციის წარმოება. რაც

Print Friendly, PDF & Email

გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისგან – დაიწყეთ სახლის დალაგებით

უსარგებლო ნივთების სიყვარული — დიდი მინიშნებაა იმისა, რომ მიჯაჭვული ხართ წარსულზე და მომავლის გზაზე შეფერხებები გაქვთ. ჩვენი სახლი — ჩვენი განსახიერებაა. თუ ცვლილებები გინდათ – პირველ რიგში საკუთარი საცხოვრებილით დაიწყეთ. როცა სახლი

Print Friendly, PDF & Email

როგორ გავხდეთ მილიარდერი

ფულადი სახსრების უდიდესი ნაწილი მილიარდერების და მილიონერების ხელშია. რატომ ხდება ასე და როგორ შეიძლება საკუთარი ცხოვრების უკეთესობისკენ შეცვლა? რობერტ კიიოსაკი მოგვითხრობს ფულადი სახსრების მოდინების კვადრანტის შესახებ, თუმცა, წარმატების მისაღწევად, საჭიროა

Print Friendly, PDF & Email

10 მარკეტინგული ხერხი თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის

1. სტუმრის სტატუსით პოსტების გამოქვეყნება ცნობილ გამოცემებში თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის საინტერესო ბლოგის რედაქტორს მიწეროთ სტატიის ტექსტი და მოკლე აღწერა. თუ თქვენ კარგად ვერ წერთ, შეგიძლიათ სთხოვოთ ვინმეს, ვისაც ეხერხება. 2.

Print Friendly, PDF & Email

პოლ ბრეგი: 12 დიდებული საქმე

1. მოძებნეთ დრო მუშაობისთვის – ეს წარმატების საფასურია. 2. მოძებნეთ დრო განსჯისთვის – ეს ძალას შეგმატებთ. 3. მოძებნეთ დრო თამაშისთვის – ეს ახალგაზრდობის საიდუმლოა. 4. მოძებნეთ დრო კითხვისთვის – ეს

Print Friendly, PDF & Email