4 წესი, რომელთა გამოყენებით თქვენ მუდმივ კლიენტებს შეიძენთ
1070 Views

4 წესი, რომელთა გამოყენებით თქვენ მუდმივ კლიენტებს შეიძენთ

1. გააკეთეთ იმაზე მეტი, რასაც კლიენტი ელის

თუ თქვენ ქმნით კარგ პროდუქტს, მაშინ ნეგატიური მომენტები მხოლოდ უბრალო გაუგებრობები იქნება. კლიენტი ხედავს, რამდენი იმუშავეთ იმისათვის, რომ მისი მოლოდინისთვის გადაგეჭარბებინათ და აკეთებს დასკვნას, რომ აუცილებლად გამოასწორებთ ხარვეზებს. თუ თქვენ ქმნით პროდუქტს, მაშინ თქვენ გასამართლებელი არაფერი გექნებათ იმისათვის, რომ კლიენტის მიერ აღმოჩენილი შეცდომები გადაფაროთ. შესაბამისად, ის აღარ დაიჯერებს, რომ თქვენ მეგობრები ხართ.

ამ თემის გარშემო არსებობს კარგი მაგალითები, ერთ-ერთი მათგანი ასეთია: ადამიანმა დაკარგა Bluetooth-იანი მაუსის ადაპტერი, რომელიც შეძენილი ჰქონდა კომპანია Logitech. შეკითხვაზე, თუ სად შეიძლებოდა მას მსგავსი ადაპტერი შეეძინა, კომპანიამ უბრალოდ ახალი გაუგზავნა. შესაბამისად, ამ ფაქტთან დაკავშირებით გახსნილი თემის ქვეშ გაჩნდა კომენტარები და გამოხმაურებები სხვა მომხმარებლებისგან, სადაც ყველამ აღიარა, რომ Logitech «კეთილი კომპანიაა».

კიდევ ერთ მაგალითად შიძლება მოვიყვანოთ კომპანია Apple-ის ტექნიკური მხარდაჭერა აშშ-ში — მისი სპეციალისტები ცნობილები არიან (სოც-ქსელში რა თქმა უნდა) იმით, რომ გაცილებით მეტი ცოდნა აქვთ, ვიდრე სჭირდებათ. მართალია მათ ნაზი და ქალური ხმა არ აქვთ, მაგრამ ყველა პრობლემის გადაჭრაში გეხმარებიან.

2. მანამ, სანამ კლიენტების ლოიალობის მოსაპოვებლად დაიწყებთ მოქმედებას, საკითხი მოაგვარეთ კომპანიის შიგნით

როგორც წესი, ტექნიკური დახმარება ანუ სატელეფონო ოპერატორი — ყველაზე ბოლო კატეგორიის ადამიანები არიან კომპანიაში. აქციეთ ისინი კლიენტების თვალში პირველებად და ყველაზე მნიშვნელოვან თანამშრომლებად. მიეცით მათ მეტი უფლებამოსილება პრობლემის გადასაჭრელად. არაფერია იმაზე მეტად ცინიკური, ვიდრე ამ ადამიანების იძულება მთელი დღე ფუჭი სიტყვებით სავსე თავაზიანობით უპასუხონ კლიენტებს. როცა სატელეფონო ოპერატორები გუნდის ნაწილად და საჭირო თანამშრომლებად იგრძნობენ თავს, ისინი შეეცდებიან ყველაფერი გააკეთონ იმისათვის, რომ კლიენტი იმედგაცრუებული არ დარჩეს.

და რაღა თქმა უნდა, თანამშრომლები უნდა მოიხმარდნენ თქვენს პროდუქტს, რადგან ეს არის გუნდის ფორმირების შეუცვლელი ინსტრუმენტი.

3. იქონიეთ იუმორის გრძნობა

პოკერის საიტ Pokerstars-ის ტექნიკური დახმარების განყოფილებაში მიიღეს წერილი: «ხომ არ იცით როდის არის იუდეველების აღდგომა?». იმის ნაცვლად, რომ დაეიგნორირებინათ ეს შეკთხვა, რადგან მას არანაირი კავშირი არ ჰქონდა პოკერთან, კომპანიის სპეციალისტებმა გაარკვიეს ვიკიპედიის და სხვა წყაროების დახმარებით და უპასუხეს შეკითხვას. ასეთმა მიდგომამ ბევრი კლიენტი დააინტერესა და შესაბამისად კომპანიაში უამრავი უცნაური შეკითხვების გაგზავნა დაიწყეს, რაზეც იღებდნენ კიდეც პასუხებს. შედეგად საზოგადოება მივიდა დასკვნამდე, რომ Pokerstars-ი — «კეთილია».

ახლა Pokerstars-ის საბაზრო ღირებულება შეადგენს $2 მლრდ-ს და ბაზრის ლიდერია. მისი ყველაზე დიდი კონკურენტი FullTiltPoker, უშიშროების სამსახურის მიერ დაიხურა იმის გამო, რომ გადასახადებს არიდებდნენ თავს. თუმცა იუმორი ამ შემთხვევაში არაფერ შუაშია.

4. გაიღიმეთ მაშინაც კი, როცა ტელეფონზე საუბრობთ

ღიმილი ესმით.

Print Friendly, PDF & Email

About author

B2PGE
B2PGE 1493 posts

<p>ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.</p>

View all posts by this author →

You might also like