რობერტ კიიოსაკის 9 რჩევა

რობერტ კიიოსაკის 9 რჩევა

1. მდიდარსა და ღარიბს შორის ერთად-ერთი განსხვავება არის ის, თუ როგორ იყენებენ ისინი საკუთარ დროს.

2. საქმე იმაში არ არის რამდენი ფულის გამომუშავება გამოგდით, არამედ იმაში, რამდენის შენარჩუნებას შეძლებთ.

3. მდიდრები ყიდულობენ აქტივებს. ღარიბებს მხოლოდ ხარჯები აქვთ. ხოლო საშუალო კლასი იძენს აუცილებლობას და თვლის, რომ ეს აქტივია.

4. სამსახური ძალიან ხანმოკლეა იმისათვის, რომ გრძელვადიანი პრობლემები გადაჭრათ.

5. დარწმუნებული იყავით, რომ მეგობრები თქვენგან მოითხოვენ უფრო მეტს ან დაგიწყებენ იმის ახსნას, რატომ ვერ ახერხებთ რაიმეს გაკეთებას.

6. ღარიბი, წარუმატებელი, უბედური და ავადმყოფი ეს ის არის, ვინც ხშირად იყენებს სიტყვას «ხვალ».

7. ფული – საბაზო რესურსია, რომელიც ეხება ისეთ საჭიროებებს ცხოვრებაში, როგორიცაა: წყალი, საკვები, ჰაერი და საცხოვრებელი, მაგრამ მეცნიერები რატომღაც ფულს საკუთარ სტატუსზე დაბალ საფეხურად თვლიან.

8. ყოველ პრობლემაში დევს შესაძლებლობა.

9. «დღეს» – გამარჯვებულების ტერმინია. «ხვალ» – წარუმატებლების.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1548 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

ბიზნესფსიქოლოგია

იაპონელი ბიზნესმენი, კონოსუკე მაცუსიტის წარმატების მიზეზები

კონოსუკე მაცუსიტის წარმატების მიზეზები (იაპონელი ბიზნესმენი, Matsushita Electric-ის დამფუძნებელი, რომელიც ცნობილია საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წარმოებით Panasonic-ის, Technics-ის და National-ის ბრენდების ქვეშ) 1. ბიზნესმენი – ეს არის მხატვარი  მხატვრის მსგავსად, რომელიც იყენებს

ბიზნესფსიქოლოგია

კომპანიის დასახელების შემუშავება: ე.წ. ნეიმინგის ძირითადი რჩევები

პირველი და მთავარი რჩევა – ნუ განმეორდებით, ნუ გააკეთებთ იმას, რაც უკვე დიდი ხნის წინ გააკეთეს სხვებმა. გაიხსენეთ რამდენი მსგავსი დასახელების ფირმაა სატელეფონო წიგნში, რომლებიც მხოლოდ საქმიანობის სფეროთ განსხვავდება ერთმანეთისგან.

პიარი და ბრენდინგი

კომპანიების წარმატებული სახელწოდებები – 5 განმასხვავებელი ნიშანი

რაში მდგომარეობს საიდუმლო? კარგად შერჩეული დასახელება შთაბეჭდილებას მოახდენს თქვენს თაყვანისმცემლებზე, ხოლო უინტერესო დასახელება კარგს ვერაფერს მოუტანს თქვენს საქმიან წამოწყებას. არასოდეს არის გვიანი კომპანიის დასახელების შეცვლა. ზოგიერთმა ცნობილმა კომპანიამ სახელწოდება მას