მარცხის ფაქტორები: რეკლამით გამოწვეული მარცხი

მარცხის ფაქტორები: რეკლამით გამოწვეული მარცხი

ბევრი ბიზნესმენი თავის გადასარჩენად მთელ თავის იმედს რეკლამასა და გაყიდვათა სტიმულირებაზე ამყარებს… ტელევიზორების შეკეთება, ხალიჩების წმედა, საფოსტო შეკვეთები, გაქირავების სააგენტოები, და საცალო მოვაჭრეები.

როდესაც ბიზნესს ვიწყებთ, საქმეში ჩადებულ საწყის კაპიტალში აუცილებლად უნდა იქნას გათვალისწინებული პირველი ექვსი თვის რეკლამისა და სტიმულირების თანხები. ძალიან იშვიათად შეხვდებით ისეთ ბიზნესს, რომელიც წარმატებას მიაღწევს გაყიდვების სტიმულირების გარეშე. ფაქტიურად, რაც უფრო მეტი ფული იქნება ამაზე გამოყოფილი, მით უფრო დიდი იქნება წარმატების შანსი.

ამ წესიდან გამონაკლისს წარმოადგენს ის ბიზნესი, რომელიც დიდ სავაჭრო ცენტრებში წარიმართება, სადაც რეკლამაზე უზარმაზარი თანხები გამოიყოფა და სადაც ერთი და იგივე ფირმის საცალო ვაჭრობის მაღაზიების და უნივერსამების მთელი ქსელია განლაგებული. ასეთ ცენტრებში მაღაზიის მფლობელებს მშვენიერი მოგება აქვთ მუშაობის პირველი დღეებიდან, ვინაიდან მათი რეკლამა ფინანსდება. იმ მეპატრონეებს, რომელთა მაღაზიები არა სავაჭრო ცენტრში, არამედ განცალკევებულ ადგილას მდებარეობს, რა თქმა უნდა, თითქმის იგივე დანახარჯები აქვთ, ვინაიდან, პროპორციულად, უფრო მაღალი ქირა და საწყისი ხარჯები საბოლოო ჯამში რეკლამაზე დახარჯულ ფულს უდრის.

რეკლამის გარეშე შეუძლიათ იარსებონ აგრეთვე იმ მაღაზიებმა, რომლებიც განლაგებულია ხალხმრავალ ადგილებში, როგორებიცაა, მაგალითად, ატრაქციონები ტურისტებისათვის ან ისეთი ქუჩები, სადაც უხვად არის ოფისები. ისინიც სათანადო მოგებას პირველივე დღეებიდან ღებულობენ, მაგრამ თუ თქვენი მაღაზია არც სავაჭრო და არც ტურისტულ ცენტრში, ატრაქციონებთან ახლოს არ მდებარეობს, თქვენი ზრდის ტემპი შედარებით დაბალი იქნება, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ თქვენი მაღაზია მთავარ ქუჩაზე არის მოთავსებული. თქვენ ნამდვილ მოგებას ნახავთ მხოლოდ მაშინ, როდესაც კლიენტურას მოიპოვებთ.

გაგრძელება: ბიზნესის ენთუზიასტური დაგეგმვა

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

You might also like

ეკონომიკა და სტატისტიკა

“ვაიმე” – ქართული კაფე მოსკოვში

“Вай Мэ!” – ქართული კაფე მოსკოვში, რომელიც ეკუთვნის Saperavi Café-ს ხელმძღვანელებს ხათუნა კოლბაიას და თენგიზ ანდრიბავას. «Why me?»-ს ქსელში მუშაობენ მხოლოდ ისინი, ვისაც ქართულ სამზარეულოზე მხოლოდ სხვებისგან კი არ სმენია, არამედ ისინი,

ბიზნესფსიქოლოგია

10 რამ, რასაც წარმატებული ხალხი არასდროს გაიმეორებს

ნებისმიერი ჩვენგანი უშვებს შეცდომას, მაგრამ ისინი, ვინც შეცდომებზე სწავლობენ წარმატებული ადამიანები არიან. “არ დაუბრუნდე ძველს” – რა იგულისხმება ამაში? წარმატებულ ხალხზე დაკვირვებით, პროფესორმა და ფსიქოლოგმა ჰენრი ქლაუდმა, (ავტორი წიგნისა “არ

ბიზნეს რჩევები

25 წარამატებული ბიზნეს-სტატისტიკა

ბიზნესი – მარტივი ნამდვილად არ არის. საჭიროა პრინციპულობა, მოთმინება და მახვილი გონება იმისათვის, რომ საბაზრო ეკონომიკის მღელვარე ზღვაში „ცოცხალი“ გადარჩეთ. 1. ყოველ დღე დაახლოებით 65 ადამიანი ხდება მილიონერი. 2. კომპანია