მარცხის ფაქტორები: რეკლამით გამოწვეული მარცხი

მარცხის ფაქტორები: რეკლამით გამოწვეული მარცხი

ბევრი ბიზნესმენი თავის გადასარჩენად მთელ თავის იმედს რეკლამასა და გაყიდვათა სტიმულირებაზე ამყარებს… ტელევიზორების შეკეთება, ხალიჩების წმედა, საფოსტო შეკვეთები, გაქირავების სააგენტოები, და საცალო მოვაჭრეები.

როდესაც ბიზნესს ვიწყებთ, საქმეში ჩადებულ საწყის კაპიტალში აუცილებლად უნდა იქნას გათვალისწინებული პირველი ექვსი თვის რეკლამისა და სტიმულირების თანხები. ძალიან იშვიათად შეხვდებით ისეთ ბიზნესს, რომელიც წარმატებას მიაღწევს გაყიდვების სტიმულირების გარეშე. ფაქტიურად, რაც უფრო მეტი ფული იქნება ამაზე გამოყოფილი, მით უფრო დიდი იქნება წარმატების შანსი.

ამ წესიდან გამონაკლისს წარმოადგენს ის ბიზნესი, რომელიც დიდ სავაჭრო ცენტრებში წარიმართება, სადაც რეკლამაზე უზარმაზარი თანხები გამოიყოფა და სადაც ერთი და იგივე ფირმის საცალო ვაჭრობის მაღაზიების და უნივერსამების მთელი ქსელია განლაგებული. ასეთ ცენტრებში მაღაზიის მფლობელებს მშვენიერი მოგება აქვთ მუშაობის პირველი დღეებიდან, ვინაიდან მათი რეკლამა ფინანსდება. იმ მეპატრონეებს, რომელთა მაღაზიები არა სავაჭრო ცენტრში, არამედ განცალკევებულ ადგილას მდებარეობს, რა თქმა უნდა, თითქმის იგივე დანახარჯები აქვთ, ვინაიდან, პროპორციულად, უფრო მაღალი ქირა და საწყისი ხარჯები საბოლოო ჯამში რეკლამაზე დახარჯულ ფულს უდრის.

რეკლამის გარეშე შეუძლიათ იარსებონ აგრეთვე იმ მაღაზიებმა, რომლებიც განლაგებულია ხალხმრავალ ადგილებში, როგორებიცაა, მაგალითად, ატრაქციონები ტურისტებისათვის ან ისეთი ქუჩები, სადაც უხვად არის ოფისები. ისინიც სათანადო მოგებას პირველივე დღეებიდან ღებულობენ, მაგრამ თუ თქვენი მაღაზია არც სავაჭრო და არც ტურისტულ ცენტრში, ატრაქციონებთან ახლოს არ მდებარეობს, თქვენი ზრდის ტემპი შედარებით დაბალი იქნება, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ თქვენი მაღაზია მთავარ ქუჩაზე არის მოთავსებული. თქვენ ნამდვილ მოგებას ნახავთ მხოლოდ მაშინ, როდესაც კლიენტურას მოიპოვებთ.

გაგრძელება: ბიზნესის ენთუზიასტური დაგეგმვა

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

რამდენი ფულია საჭირო ბედნიერებისთვის?

როგორც აღმოჩნდა პასუხი მარტივია. 30 მლნ აშშ დოლარი. თუ ამ თანხას ბანკში ჩადებთ, შესაძლებელია 1 წლის მანძილზე “გადაარჩინოთ” 2,5 მლნ აშშ დოლარი (ინფლაციის დაფარვის გათვალისწინებით – 1,8 მლნ აშშ დოლარი).

Print Friendly, PDF & Email

კონკურენტული ბაზრის ანალიზი

საშუალო და მცირე ბიზნესი მიზანმიმართულად ვითარდება, ეს კი მწვავე კონკურენციას იწვევს. განსაკუთრებით იგრძნობა ეს ისეთ სფეროებში, რომელბიც პოპულარულად და შემოსავლიანად ითვლება, მაგალითად: იურიდიული მომსახურება, უძრავი ქონება, ტურიზმი, ავტო, რემონტი, საბანკო

Print Friendly, PDF & Email

დენ კენედის 15 «მძლავრი» ციტატა ბიზნესზე

1. მე ვიცი, როგრო შეუძლია ნებისმიერ ადამიანს 10-ჯერ უფრო მდიდარი გახდეს, თუ მოინდომებს ამას. მაგრამ მე არავინ მისმენს. საიდუმლო ძალიან მარტივია. თუ ის, რასაც თქენ ახლა აკეთებთ ვერაფრით ვერ გამდიდრებთ,

Print Friendly, PDF & Email

27 რჩევა მაღალანაზღაურებად სამსახურში მოსაწყობად რეზუმეს დასაწერად

1. რეზუმეს ფორმატი – А4 ქაღალდის ფურცელი. 2. გამოცდიელბა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე განათლება, ხოლო ამბიციები უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე გამოცდილება. 3. ნუ დაიმორცხვებთ, როცა რეზუმეს წერთ. 4. რეზუმეს გადაგზავნის დროს გაითვალისწინეთ

Print Friendly, PDF & Email

6 შიში, რომლებიც გვაბრკოლებს საკუთარი ბიზნესის წამოწყებისგან

ისინი ამბობენ, რომ ცხოვრება ძალიან მოკლეა, რომ ვიცხოვროთ სინანულით და ამას ყველა ეთანხმება. თუმცა სამწუხაროდ, მხოლოდ ცოტა მათგანი ცხოვრობს ამ ფილოსოფიით. თუ იკითხავ რატომ, პასუხია შიში! ადამიანებს ეშინიათ მისდიონ საკუთარ

Print Friendly, PDF & Email

პირადი ფინანსირებისა და სიმდიდრის 20 პრინციპი

1. თუ ფული არ გყოფნის – მოძებნე დამატებითი სამსახური. 2. ფულის გამომუშავება მარტივია – რთულია მათი შენახვა და რაოდენობაში გაზრდა. 3. ხშირად ადამიანები ცოტას შოულობენ იმიტომ, რომ არ აფასებენ თავიანთ

Print Friendly, PDF & Email