რატომ უნდა გამოიყენოთ YouTube-ი თქვენს ბიზნესში

რატომ უნდა გამოიყენოთ YouTube-ი თქვენს ბიზნესში

1. YouTube – პოპულარობით მეორე ადგილზეა საძიებო სისტემებში. რატომ არ ხართ ჯერ კიდევ იქ?

2. ყველა არ კითხულობს ბლოგს და YouTube-ში მუშაობისას თქვენ შეძლებთ მიიპყროთ სრულიად ახალი აუდიტორიის ყურაღება.

3. YouTube-ის ვიდეოები ჩანს Google-ში ძიებისას.

4. ვიდეო – საუკეთესო ინსტრუმენტია პიროვნული ურთიერთობისთვის და მისი საშუალებით გაცილებით მარტივია თქვენი ბიზნესის გაადამიანურება, ვიდრე ტექსტური კონტენტით.

5. YouTube-ის საძიებო სისტემით ადამიანები სარგებლობენ იმიტომ, რომ ვიდეო-რგოლით გაცილებით მეტის გაგება შეუძლიათ პროდუქტზე და მომსახურებაზე, ვიდრე სხვა სოციალურ ქსელებში განთავსებული ინფორმაციით.

6. ვიდეო გაცილებით რბილად მოქმედებს თქვენს არსებულ და პოტენციურ კლიენტებზე და ასე ვთქვათ „განანათლებს“ მათ თქვენი პროდუქციის და მომსახურების შესახებ.

7. ვიდეორგოლის ყურება უფრო ადვილია, ვიდრე ტექსტების კითხვა.

8. YouTube-ზე არ არის თქვენი ბევრი კონკურენტი, თუმცა ისინი აქტიურად მუშაობენ Facebook-სა და Twitter-ში.

9. შესანიშნავი ვიდეო-რგოლის გადაღება შესაძლებელია ნებისმიერი ბიუჯეტისთვის (ამისათვის საკმარისია თქვენი iPhone-იც).

10. ვიდეო-რგოლი, განსაკუთრებით YouTube-ის, თავისუფლად ყურებადია ნებისმიერი ტიპის ეკრანზე (კომპიუტერის, მობილური ტელეფონის, პლანშეტის).

11. YouTube-ის ვიდეო-რგოლი ფანტასტიურად ვრცელდება სხვა ნებისმიერ სოც-ქსელში, საიტებსა და ბლოგებზე.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

მესინჯერში ბიზნეს-ურთიერთობის 5 წესი

მეწარმეებისთვის განკუთვნილი ჟურნალის Entrepreneur-ის რედაქტორმა ჟაკლინ უიტომორმა დაწერა მასალა, რომელშიც აღწერა მესინჯერში მიმოწერის რამოდენიმე წესი ბიზნეს-ურთიერთბისას. უიტმორი დარწმუნებულია, რომ ტექსტური შეტყობინებები წარმოადგენს გაცილებით უფრო «ჩქაროსნულ» ბიზნეს-კომუნიკაციის საშუალებას — ისინი ელ-ფოსტაზე

Print Friendly, PDF & Email

სატელეფონო გაყიდვები: როგორ გადავლახოთ 6 უარი

«მდივნის ბარიერის» წარმატებით გადალახვის შემდეგ და გადაწყვეტილების მიმღებ ადამიანზე გასვლისას გაყიდვების მენეჯერი ხშირად აწყდება შემდეგ ბარიერს. საუბრის გაგრძელება ყოველთვის რთულია, როცა კატეგორიულ უარს ამბობენ. უარი №1. «ჩვენ არაფერი არ გვჭირდება»

Print Friendly, PDF & Email

კლიენტების ბაზის შენარჩუნების 5 მეთოდი

მეწარმეთა დიდ ნაწილს ერთხელ მაინც გამოუცდია თავის პრაქტიკაში რა არის კლიენტების ბაზის “გატანა”. ეს ყოველთვის ერთი სცენარით ხდება: რომელიმე თანამშრომელი მიდის სამსახურიდან, ან ათავისუფლებენ, რომელიც ახდენს კლიენტებთან კავშირის დამყარებას და

Print Friendly, PDF & Email

სამსახურიდან დათხოვნის წარმოუდგენელი მიზეზები

1. ერთი კვირის მანძილზე მოჰქონდა სამუშაო ადგილზე ალვის ბუსუსები და წვავდა. 2. მოულოდნელად გადმოხტა კარადიდან და შეაშინა კომპანიის საქმიანი პარტნიორები. 3. კოლეგას სკამზე დაუდო ჭიკარტი და თავად დაჯდა ზედ, ამით

Print Friendly, PDF & Email

ფსიქოლოგია მარკეტოლოგებისთვის

არჩევანის პარადოქსი: ფართე არჩევანს მივყავართ გაყიდვების დაბალ დონემდე და განუსაზღვრელობამდე. ჯემზე ჩატარებული ექსპერიმენტით, მყიდველები შენაძენს აკეთებდნენ უფრო მაშინ, როცა მათ სთავაზობდნენ ჯემის 6 ნაირსახეობას (40%) და არა მაშინ, როცა 23

Print Friendly, PDF & Email

რატომ არის საჭირო ნელი და არა ბევრი მუშაობა

დიზაინერული ბიუროს ხელმძღვანელმა მეთ სტილმა, დაწერა ესე იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა მოახდინოთ საკუთარი საქმის ორგანიზება ისე, რომ არ გახდეთ მისი მონა, შეინარჩუნოთ საღი აზრი და მეტი სიამოვნება მიიღოთ ცხოვრებისგან:

Print Friendly, PDF & Email