რატომ არ უნდა შევასრულოთ მყიდველების ახირება?

რატომ არ უნდა შევასრულოთ მყიდველების ახირება?

• რა უნდათ მყიდველებს?
რაც შეეხება ინტერნეტ-მაღაზიებს, შეუსრულებელი პირობების დიაპოზინთან ერთად დიდია პირადი უფლებების დარღვევის ფაქტები: მაგალითად კურიერის მოსვლის ზუსტი დროიდან დაწყებული, ამანათის უსწრაფესად მიწოდებით დასრულებული.

ზოგიერთი მყიდველი გულახდილად ელის, რომ მაგალითად შეძენილ მობილურში კონტაქტების სინქრონიზაციაში დაეხმარებათ კურიერი ან შძენილ სარეცხ მანქანას დაუმონტაჟებს. ისინი ძალიან გაოცებულები რჩებიან და ბრაზდებიან კიდეც, როცა აღმოაჩენენ, რომ დამატებით სერვისი არ შედის არც ჩეკში და არც კურიერის მოვალეობებში.

• ახირებების ფასი
ახირებებს ერთხელ, ან ორჯერ შესრულებამ შეიძლება იმუშაოს, თუმცა საბოლოოდ რითეილერს ზარალის გარდა არაფერს მოუტანს. კურიერებმა დიდი ხანია ისწავლეს დამკვეთებთან საკითხის რბილად და მოქნილად გადაწყვეტა. როცა შეთანხმება ხდება ქოლ-ცენტრის მეშვეობით, აუცილებელია, რომ მოხდეს დამკვეთის სრულად და გარკვევით ინფორმირება გადახდისა და შეძენილი ნივთის მიტანის პირობებთან დაკავშირებით.

უნდა გვახსოვდეს, რომ მთელი პრობლემების, უკმაყოფილების და სკანდალის მიზეზი არის გაუმართლებელი მოლოდინი. კლიენტების სერვისის მოქნილობა არის წარმატების საიდუმლო. თუ ერთხელ შუსრულებთ მყიდველს თქვენი მომსახურების გარეთ არსებულ დავალებას, ანუ მის ახირებას, მეორედ ვერაფრით მოახერხებთ თავი აარიდოთ ამ ყველაფერს, რის შედეგადაც კლიენტი ფაქტიურად „კისერზე დაგაჯდებათ“ და გამუდმებით მოითხოვს თქვენგან ახალი ახირებების შესრულებას. ეს ყველაფერი გახარჯავს არამარტო თქვენს ნერვებს და დროს, არამედ დაკავშირებული იქნება უდიდეს მატერიალურ დანაკარგებთან.

• საერთო წესები
მყიდველს ყოველთვის იმაზე მეტი უნდა, ვიდრე მას სთავაზობენ. ასეთია მისი ბუნება. მას სურს იყიდოს უფრო იაფად, მიიღოს ფასდაკლება, მიიღოს იმაზე მეტი, ვიდრე მას სთავაზობენ. უნდა რომ კურიერი მივიდეს ერთი საათით ადრე, ან გვიან, ვიდრე შეთავაზებული დრო. ყელაზე ადეკვატურ ადამიანსაც კი თუ არ დავუწესებთ საზღვრებს, მისმა ფანტაზიამ შეიძლება გაიყვანოს რეალობიდან ძალიან შორს, ხოლო გაუმართლებელი მოლოდინი ყოველთვის იწვევს იმედგაცრუებას, რის გამოც იკარგება როგორც ლოიალობა, ისე ფინანსები.

მომხმარებლების ახირებების დაკმაყოფილებით მაღაზიები თავად უწევენ საკუთარ თავს დათვურ სამსახურს. კუთხეში იმწყვედევენ საკუთარ თავს, საიდანაც ვეღარ გამოდიან: გამარჯვების გემოს გაგებით, მყიდველები, როგორც გათამამებული ბავშვები, იწყებენ საკუთარი მოთხოვნების გატანას სულ უფრო ძლიერად. ხოლო თუ მათი ახირება ოდესმე ვერ შესრულდება, ან რაიმე წინააღმდეგობას შეხვდებიან ამის გამო ძალიან ბრაზდებიან. შედეგად შეუსყიდავი ან უკან დაბრუნებული ნივთების რაოდენობა იზრდება, ლოიალობა კი ილებს.

წესების დაცვა საჭიროა ყველასთვის: მყიდველებისთვისაც და გამყიდველისთვისაც. როცა ერთი მხარე წყვეტს რისი დარღვევა შეუძლიათ, ირღვევა მთელი ჯაჭვი, ეს კი იმას ნიშნვს, რომ წაგებულია ყველა მხარე.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

უკეთესი მომავლის ლოდინში…

ნურასოდეს დაელოდებით უკეთეს მომავალს! მანამ სანამ თავად არ გახდებით ისეთი ადამიანი, რომელიც იმსახურებს და ქმნის კიდეც თავის შრომით სასურველ ცხოვრებას. თუმცა…ყველაფერი ხომ რაღაცით იწყება… რამდენმა თქვენგანმა იცის ზუსტად რა უნდა,

Print Friendly, PDF & Email

1 წამის მარტივი წესი დაგეხმარებათ გახდეთ მეტად პოპულარული და პატივცემული ადამიანი

“პასუხის ოდნავ დაყოვნებით, თქვენ შეგიძლიათ თანამოსაუბრის წარმოდგენა შეცვალოთ თქვენს მიმართ და მოიპოვოთ პატივისცემა.” ჯეფრი ჯეიმსი (Geoffrey James) ჟურნალისტი, მწერალი, ორატორი, ბლოგ Sales Source-ის შემქმნელი. ერთ-ერთი საუკეთესო რჩევა მოგვცა ნაპოლეონ ჰილმა

Print Friendly, PDF & Email

მარცხის ფაქტორები: შეზღუდული ფონდები

დამწყებ ბიზნესმენებს, როგორც წესი, გრანდიოზული გეგმები აქვთ. ისინი ეძებენ სრულიად ახალ, ჯერ გამოუცდელ იდეებს, რომელთა განხორციელებას, მათი აზრით, ძალიან ცოტა ფული სჭირდება, მაგრამ ძალიან მალე გაამდიდრებს მათ. მათი პირველი და

Print Friendly, PDF & Email

როგორ გავხდეთ მილიარდერი

ფულადი სახსრების უდიდესი ნაწილი მილიარდერების და მილიონერების ხელშია. რატომ ხდება ასე და როგორ შეიძლება საკუთარი ცხოვრების უკეთესობისკენ შეცვლა? რობერტ კიიოსაკი მოგვითხრობს ფულადი სახსრების მოდინების კვადრანტის შესახებ, თუმცა, წარმატების მისაღწევად, საჭიროა

Print Friendly, PDF & Email

ოლივია ჯოულიზის რამოდენიმე ცხვორებისეული წესი

1. არ გაბრაზდე. პანიკის გარეშე. შეჩერდი, ღრმად ისუნთქე, იფიქრე. 2. არავის აქვს შენი დარდი. ყველას თავისი საქმე აქვს, ზუსტად ისევე, როგორც შენ. 3. მნიშვნელოვანი მოვლენის წინ არასოდეს შეიჭრა და შეიღებო

Print Friendly, PDF & Email

წარმატების კიბე – განვითარების პრინციპები

თუ თქვენ ოდნავ მაინც იცნობთ თვითგანვითარების პრინციპებს დაეთანხმებით მოსაზრებას, რომ წარმატების მიღწევა თითოეული საფეხურის გავლით ხდება, რომ უცებ ვერავინ მიაღწევს წარმატებას და საჭიროა განვითარების ეტაპობრივი გავლა. ბედნიერებისა და წარმატებისკენ მოკლე

Print Friendly, PDF & Email