ფასდაკლებების და აქციების 25 იდეა

ფასდაკლებების და აქციების 25 იდეა

1. ვადიანი ფასდაკლება – ასეთი ფასდაკლება წესდება გარკვეულ პერიოდზე. ეს მყიდველებისთვის სტიმულია – მათ ესმით, რომ გარკვეული დროის შემდეგ ლგოტური პირობები აღარ იქნება.

2. ერთდღიანი ფასდაკლება – შეზღუდულ ვადაზეა, მაგრამ მაინც ცალკეა გამოსაყოფი. ერთდღიანი ფასდაკლება – გაყიდვების ძალიან კარგი «სტიმულატორია». «მხოლოდ დღეს…».

3. ფასდაკლება ერთ საქონელზე – აზრი გასაგებია: ლგოტური ფასი გამოიყენება მხოლოდ კონკრეტულ საქონელზე. ხშირად ასეთი ფასდაკლება შეზღუდული ვადებით ხდება. ანუ, ეს არის კომბინირებული ფასდაკლება. ხშირად მას იყენებენ სუპერმარკეტები – კვირის მანძლზე ისინი ყიდიან კონკრეტულ პროდუქტს ფასდაკლებით.

4. წინასწარი ფასდაკლება – ეს მეთოდი გამოიყენება ახალი საქონლის წინასწარი დაკვეთით. არსებობს რელიზის თარიღი და წნადადება, საქონლის წინასწარ შეკვეთისას ლგოტური პირობების მიღებაზე.

5. გარკვეულ თანხაზე ფასდაკლება – საცალო ვაჭრობაში კლასიკური ხერხია. გინდათ ფასდაკლება? მაშინ უნდა შეიძინოთ გარკვეული მინიმალური თანხის საქონელი და მიიღებთ მას.

6. საბითუმო ფასდაკლება – ეს უკვე დისტრიბუციას ეხება. არსებობენ მომწოდებლები ან მწარმოებლები და ასევე არსებობენ რეალიზატორები ან მსხვილი მომხმარებლები. ფასდაკლება გამოიყენება დიდი შეკვეთის დროს. ამ შემთხვევაში ხშირად დიდი შკალა გამოიყენება.

7. დაგროვებითი ფასდაკლება – კომბინირებული ფრომა, რომელიც მოიცავს რამოდენიმე ელემენტს. აზრი მარტივი და გასაგებია: კონკრეტულ თანხაზე აგროვებთ ქულებს – იღებთ ახალ ფასდაკლებას, ან იყენებთ ამ ქულებს პროდუქტის შესაძენად.

8. ფასდაკლება ნაღდი ფულით გადახდისას – მაგალითად, პატარა მაღაზიებში, სადაც იყიდება მობილური ტელეფონები. უცხოეთში ფართედ გამოიყენება პრაქტიკაში მსგავსი ტიპის ფასდაკლება.

9. პერსონალური ფასდაკლება – ყველაზე ცნობილი ფორმატი: ფასდაკლების კუპონი ან ფასდაკლების ფლაერი. ის შეიძლება ფოსტით გამოგიგზავნოთ, გთხოვონ ამოჭრათ გაზეთში ან უბრალოდ ქუჩაში გადმოგცენ.

10. სადღესასწაულო ფასდაკლება – ხშირად მიგიღიათ ალბათ ტელეფონზე მოკლე ტექსტური შეტყობინება სხვადასხვა ფასდაკლების შესახებ, რომელიც დღესასწაულის ან რაიმე ღირსშესანიშნავ დღესთან დაკავშირებით კეთდება.

11. ფასდაკლება ინტერნეტში შეძენისას – ხშირად ინტერნეტ-მაღაზიაში ფასები უფრო მისაღებია. ალბათ ახსნას არ საჭიროებს ეს სიტუაცია.

12. დნობადი ფასდაკლება – ფასდაკლება, რომელიც იკლებს დროთა განმავლობაში – ხშირად, ვებინარებისა და სემინარების გაყიდვებისას, რაც უფრო მალე ჩაეწერებით, მით მეტ ფასდაკლებას მიიღებთ.

13. სიტუატიური ფასდაკლება – როცა ზამთრის ქურთუკს არჩევთ, ზოგი გამყიდველი გიკეთებთ ფასდაკლებას თუ გადაწყვეტთ ყიდვას მაშინვე.

14. ფასდაკლება კონკრეტული ჯგუფებისთვის – მაგალითად «ფასდაკლება სტუდენტებისთვის».

15. პარტნიორული ფასდაკლება – ეს ხერხი ხშირად გამოიყენება ქსელურ გაყიდვებში. თქვენ იზიდავთ პარტნიორს, რომელიც შემდეგ გაგიწევთ რეკომენდაციას ან გაავრცელებს თქვენს პროდუქციას, სანაცვლოდ კი თქვენ სთავაზობთ იგივე საქონლის შესყიდვას ლგოტური პირობებით.

16. კოლექტიური (ჯგუფური) ფასდაკლება – ასეთი ფასდაკლება მოქმედებდა მაგალითად მადამ ტიუსოს ცვილის ფიგურების მუზეუმში – კრებთ ბილეთების მყიდველთა ჯგუფს და იღებთ ფასდაკლებას.

17. ქროს-ფასდაკლება – თქენ სთავაზობთ კლიენტს შეიძინოს ერთი ან რამოდეინმე საქონელი საბაზისო ფასად, ხოლო დამატებითი საქონელი – ფასდაკლებით.

18. ფასდაკლება სწრაფი გადახსდისთვის – პერიოდულად გვხვდება b2b-გაყიდვებში: რაც უფრო მალე ფარავთ დავალიანებას, მით უფრო დიდ ფასდაკლებას ღებულობთ.

19. ფასდაკლება პირველ შენაძენზე – ხშირად გამოიყენება უცხოური ინტერნეტ-მაღაზიების მიერ, რომლებიც ყოველ ახალ დარეგისტრირებულ მომხმარებელს მისასალმებელ წერილთან ერთად უგზავნის ფასდაკლებას პირველ შენაძენზე.

20. ფასდაკლება-აბონემენტი – აქტუალურია მომსახურების სფეროსთვის. ყველაზე ნათელი მაგალითია: ფიტნეს-კლუბი და აუზი. ერთჯერადი ვიზიტი – ცალკე ფასია, მაგრამ შეიძლება შეიძინოთ აბონემენტი და გაცილებით უკეთეს პირობებში მიიღოთ მომსახურება.

21. დამატებითი (ბონუს) ფასდაკლება – თქვენ გაქვთ დისკონტური ბარათი, მაგრამ მაღაზია მაინც გთავაზობთ ფასდაკლებას. თუმცა ამ შემთხვევაში შეზღუდვებია კონკრეტულ საქონელზე.

22. არასეზონური ფასდაკლება – გამოიყენება სეზონური საქონლის რეალიზაციისას: მაგალითად ზამთრის სამოსზე დიდი ფასდაკლებაა სეზონის ბოლოს ან გაზაფხულზე და ა.შ.

23. საკლუბო ფასდაკლება – დისკონტ-კლუბის სისტემა: თქვენ იძენთ საკლუბო ბარათს და სარგებლობთ ფასდაკლებებით სხვადასხვა დაწესებულებებში, რომლებიც შედიან კლუბის პროგრამაში.

24. ფასდაკლება «ტრეიდ-ინ» სისტემით – თქვენ უბრუნებთ გამყიდველს საქონლის ძველ ვერსიას და ყიდულობთ ახალს კარგი ფასდაკლებით. მაგალითად – ავტოსალონები.

25. კონფიდენციალური ფასდაკლება – აქ გაშიფვრა საჭირო არ არის. არის საკონტრაქტო ფასი ქაღალდზე და არის… სხვა ფასი.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1526 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

სტივ ჯობსის უკანასკნელი სიტყვები, რომელიც მან საავადმყოფოში თქვა

“მე ბიზნესის სფეროში წარმატების მწვერვალების მიღწევა შევძელი. ბევრს მიაჩნია, რომ ჩემი ცხოვრება – ეს წარმატების განსახიერებაა. მაგრამ ვაღიარებ, რომ სამსახურის იქით, ცოტა რამ თუ მაბედნიერებს. და საერთოდ, სიმდიდრე – ეს

Print Friendly, PDF & Email

საქართველოში სტარბაქსი შემოდის: თბილისში ქარხანა აშენდება

მსოფლიოს ყავის ბაზრის ლიდერი ამერიკული კომპანია „სტარბაქსი“ საქართველოში შემოდის. თანაც საუბარია არა ყავის იმპორტზე, არამედ ქარხნის აშენებაზე. ეს „სტარბაქსისთვის“ რეგიონალური პროექტია, რომლის ცენტრი საქართველო გახდება. პროექტის შესახებ დეტალები ცნობილი არ

Print Friendly, PDF & Email

ებრაელი ექიმი და ამერიკელი იურისტი

ებრაელი ექიმი ვერ შოულობდა სამსახურს ამერიკის საავადმყოფოებში, ამიტომ გადაწყვიტა გაეხსნა თავისი პატარა კერძო კლინიკა. დასვენების წინ, მან კლინიკასთან განათავსა შემდეგი სარეკლამო დაფა: «იმკურნალეთ $20-ად და ჩვენ დაგიბრუნებთ $100, თუ არ განიკურნებით».

Print Friendly, PDF & Email

რისი თქმა შეუძლიათ ხელებს თქვენი ხასიათის შესახებ

B2P.GE აქვეყნებს  მარტივ ტესტს, რომელსაც შეუძლია თქვენზე ბევრი რამის თქმა. ყველაფერი მარტივად არის. დააკვირდით თქვენს ფრჩხილებს და შეეცადეთ განსაზღვროთ მათი ფორმა — თქვენ დაგეხმარებათ ქვემოთ მოცემული სურათი. თუ ვერ იპოვით თქვენს «ტიპს»,

Print Friendly, PDF & Email

ბოდო შეფერის სიმდიდრის 21 პრინციპი

16 წლის ასაკში, ბოდო შეფერი მშობლიური კიოლნიდან კალიფორნიაში გაემგზავრა მარტო. მას არ ჰქონდა არც ფული, არც განათლება და ინგლისურადაც კი არ საუბრობდა. მაგრამ ის არ დაკარგულა. უკვე 26 წლის ასაკში,

Print Friendly, PDF & Email

6 სასარგებლო ჩვევა, რომელიც გაგიაქტიურებთ ფსიქოლოგიურ გამძლეობას

დედამიწაზე ერთ-ერთ ყველაზე გამძლე ადამიანებად თავისუფლად შეიძლება დავასახელოთ «ზღვის კატები» — აშშ-ს სამხედრო-საზღვაო სპეცდანიშნულების რაზმი. ჟურნალისტმა ნიკოლას კოულმა შეაგროვა რჩევები, რომლებიც ეხმარება სამხედროებს თავი გაართვან მძიმე რეჟიმს. B2P.GE გთავაზობთ სტატიის

Print Friendly, PDF & Email