როგორ ვაწარმოოთ მოლაპარაკება მთავარ საკითხებზე?

როგორ ვაწარმოოთ მოლაპარაკება მთავარ საკითხებზე?

მოლაპარაკებების მიმდინარეობისას წყდება მრავალი საკითხი, სამწუხაროდ ხშირად მეორეხარისხოვნები, ხოლო მთავარი რაც არის ის უყურადღებოდ და განხილვის გარეშე რჩება. როგორ უნდა მოიქცეთ ისე, რომ წვრილმანების განხილვისას მთავარი საკითხები არ გამოგრჩეთ?

მოლაპარაკებების რეზულტატი დამოკიდებულია იმაზე, თუ როგორ მოემზადებით ამისთვის. თქვენ უნდა გაარკვიოთ რა არის თქვენთვის მთავარი და მნიშვნელოვანი და რა მეორეხარისხოვანი.

მოახდინეთ მოალაპარაკებების მიზნების წერილობითი ფორმულირება. ეს ხელს შეგიწყობთ მუდმივად გახსოვდეთ ის, და რაც მთავარია გაიგებთ, რა გინდათ.

როცა ადამიანი ცდილობს წერილობით, მოკლედ ჩამოაყალიბოს მთავარი საკითხები, თავს იჩენს სირთულეები. სიტყვები ყოველთვის არ გამოხატავენ იმას, რაც თავში ტრიალებს.
აზრები ბევრია, ჩამოწერა კი შეუძლებელი. ეს შეიძლება გახდეს ურთიერთგაუგებრობის მიზეზი მოლაპარაკებების დროს. რაც ყველაზე ცუდია, ეს გაუგებრობა შესაძლოა სწორედ მთავარ საკითხს ეხებოდეს. როგორ შეიძლება სიტყვებით მიიტანოთ პარტნიორამდე რამე, თუ საკითხისგარკვევით და წერილობით ფორმულირება არ შეგიძლიათ?

მოლაპარკებების დროს კარგი იქნება თუ თქვენს წერილობით ფორმულირებულ ნააზრევს თვალთახედვის არეალში იქონიებთ. ასე არასოდეს დაგავიწყდებათ რა არის მთავარი საკითხი და არ გადავარდებით მეორეხარისხოვანი საკითხების განხილვაში.

ხდება ისეც, რომ პარტნიორი გაძალებთ რაიმე საკითხის განხილვას, რომელიც არანაირად არ არის დაკავშირებული მოლაპარაკების საგანთან. ამ შემთხვევაში თავისუფლად შეგიძლიათ შეახსენოთ მას, რომ წერილობით შეთანხმებული მოლაპარაკებების თემა გაქვთ და თუ რაიმე სხვა საკითხის განხილვა სურს, მაშინ ეს სულ სხვა მოლაპარაკებების საგანია.

მთავარი არის ის, თუ რა გსურთ თქვენ ყველაზე მეტად, რა მოგიტანთ მეტ შემოსავალს ან სარგებელს. შესაბამისად, მთავარ საკითხებზე სასაუბროდ კარგად მომზადებული უნდა იყოთ.

როგორ უნდა მიხვდეთ რამდენად რეზუტატიურია მოლაპარაკებები? წაიკითხეთ მოლაპარაკებებისთვის წერილობით ფორმულირებული მთავარი საკითხები, თუ რეზულტატი შეესაბამება იმას, რაც ფურცელზე წერია, ეს იმას ნიშნავს, რომ თქვენ მიიღეთ ის, რაც გინდოდათ.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

დღის განმავლობაში თვითმოტივაციის 5 საშუალება

მოტივაცია არის წარმატების გასაღები. თუ შეგიძლიათ საკუთარი თავის მოტივირება, მაშინ ყოველთვის დადებით შედეგებს მიიღებთ ყველაფერში, რასაც აკეთებთ.მაგრამ შთაგონება საჭიროა მთელი დღის განმავლობაში შეინარჩუნოთ. წარმოგიდგენთ რამოდენიმე საშუალებას იმისათვის, რომ მიიღოთ იგი:

Print Friendly, PDF & Email

ფერების ფსიქოლოგია რეკლამაში

ფერთა სიმბოლიკა დღეისათვის ფართოდ გამოიყენება რეკლამაში.ფსიქოლოგებმა დაადგინეს, რომ ლურჯი, ოქროსფერი, თეთრი, შავი ,წითელი – ეს ის ფერებია, რომელიც შეგიძლია გამოიყენო ელიტური სეგმენტის საქონლის შესაფუთად, რადგან ისინი “ძვირფას” ფერებად ითვლება. მართლაც,

Print Friendly, PDF & Email

წარმატების კიბის აგების მეთოდიკა

ძალიან მარტივად, მაგრამ სასარგებლო რჩევებით არის გადმოცემული ე.წ. წარმატების კიბის აგების მეთოდიკა, რომელიც დაგეხმარებათ მიაღწიოთ ნებისმიერ მიზანს ყველზე მოკლე პერიოდში. მისი მთავარი დადებითი მხარე არის ის, რომ თქვენ საშუალება გაქვთ

Print Friendly, PDF & Email

კარლ სიუელი: როგორ უნდა იმუშაოთ კლიენტებთან

კარლ სიუელის 10 მცნება იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა იმუშაოთ კლიენტებთან. 1) აიძულეთ კლიენტები დაბრუნდნენ კარლი ითვლის არა იმას თუ რამდენი ფული მოაქვს თითოეულ კლიენტს მისთვის ერთ ჯერზე, არამედ იმას,

Print Friendly, PDF & Email

ბრიტანეთის ყველაზე ახალგაზრდა ბიზნესმენი

ბრიტანეთის ყველაზე ახალგაზრდა ბიზნესმენმა თავისი რიგით მესამე საქმე დაიწყო 9 წლის ასაკში. ჰარი პატერსონმა თავისი პირველი ბიზნესი დაიწყო, როდესაც ის მხოლოდ 7 წლის იყო. მან დაიწყო სასუქიანი ტომარების გაყიდვა, რომელთა

Print Friendly, PDF & Email

5 სარეკლამო ხრიკი, რომლებიც ტვინს აიძულებენ რეკლამით დაინტერესდეს

1. გამოსახულება მარცხნივ, ტექსტი მარჯვნივ როცა ბრენდი ახდენს საკუთარი ლოგოტიპის რეკლმირებას, მნიშვნელოვანია, რომ გამოსახულება იყოს მარცხნივ, ხოლო ტექსტი მარჯვნივ. ეს იმიტომ, რომ ჩვენი ტვინის მარჯვენა ნახევარსფერო პასუხისმგებელია გამოსახულებების დამუშავებაზე, ამასთან ტვინი

Print Friendly, PDF & Email