მიმიკრია რეკლამაში

მიმიკრია რეკლამაში

ჩვეულებრივ, ტერმინი მიმიკრია ნიშნავს ცხოველებისა და მცენარეების თავდაცვითი ფორმას, ანუ, მარტივად რომ ვთქვათ, შესაძლებლობას, ფორმით ან ფერით დაემსგავსონ გარემო საგნებს, სხვა ცხოველებს ან მცენარეებს, რაც ხელს უწყობს მათ გადარჩენას და წარმოადგენს ბუნებრივი გადარჩენის ინსტინქტის შედეგს. რეკლამაში მიმიკრია გამოიყენება საწინააღმდეგო მიზნით, რათა მოხდეს ყურადღების მიქცევა ფართოდ გავრცელებული ბრენდის სახელის გამოყენებით. მაგალითად, ამოტრიალებული ასო-ბგერა М-ს ფოტოზე აქვს აშკარა მსგავსება McDonald’s-ის ლოგოტოპტთან.

მაკშაურმა :0

ან მაგალითად მზესუმზირის შეფუთვა, რომელიც სიგარეტის კოლოფს ჰგავს. ფოტოზე სამწუხაროდ არ ჩანს, მაგრამ შეფუთვის ზედა ნაწილში წერია „ANTI NICOTIN“, ხოლო ქვედა ნაწილში – „მზესუმზირის მარცვლები „ПОДСОЛНУХА“ სასარგებლოა თქვენი ჯანმრთელობისთვის“.

Semechki_malboro

ამ ორ შემთხვევაში, წარმატების უფრო მეტი შანსი აქვს მზესუმზირის მარცვლებს, რამდენადაც ის იუმორით არის დამზადებლი, აქვს ანტითამბაქოს მიმართულება, რაც ახლა „ტრენდშია“ და გააჩნია გარკვეული საკვების ორიგინალური დასახელება.

ნებისმიერ შემთხვევაში, რეკლამაში მიმიკრიის გამოყენება – ეს არის საწყის ეტაპზე იმის აღიარება, რომ თქვენ დარწმუნებული არ ხართ საკუთარ ძალებში და სარგებლის მიღება გსურთ სხვისი წარმატების ხარჯზე. გარდა ამისა, ეს ხერხი შეიძლება მხოლოდ მოკლევადიანი სარგებლის მომტანი იყოს, ხოლო გრძელვადიანი წარმატებისთვის საჭიროა საკუთარი ბრენდის «გამოყვანა».

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1522 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

რამდენიმე რჩევა, რომელიც უნდა გავითვალისწინოთ წარმატების მისაღწევად

1. სამყაროს არ აინტერესებს  ხარ  სუსტი თუ არა.  არ  აღელვებს შენი გაუბედაობა. უბრალოდ ელოდება, რომ მისცე მას რაიმე ღირებული. სურს უბრალოდ დაგიმახსოვროს. ამიტომ იყავი ძლიერი, გაბედული, მიზანდასახული.გახდი განსაკუთრებული პიროვნება. 2.

Print Friendly, PDF & Email

ქეით ოვენსი: სტუდენტი-რეკორდსმენი უზარმაზარ ჰამბურგერს მიირთმევს

ყველას თავისი ჰობი აქვს. მაგალითად, 21 წლის ქეით ოვენსი (Kate Ovens), საკვებად იყენებს დიდი ზომის პროდუქტებს და მათი ჭამის პროცესს იღებს, შემდეგ ტვირთავს Youtube-ზე… გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!Signup now and receive

Print Friendly, PDF & Email

ჩვენი ცხოვრებისეული წარუმატებლობის 7 მთავარი მიზეზი

როცა ცხოვრებაში გაუგებრობები ხდება, უმჯობესია კარგად გავარკვიოთ რა არის ამის მიზეზი. იმის განსაზღვრისთვის, საფრთხესა და უბედურებას საიდან უნდა ელოდოთ, B2P.GE წარმოგიდგენთ 7 მიზეზს, რის გამოც წარუმატებლობა ყოველი ფეხის ნაბიჯზე თანმდევი

Print Friendly, PDF & Email

ბიზნეს-სამყაროს ერთ-ერთი უდიდესი მოაზროვნის 10 გენიალური იდეა

მე- XX ს-ის ერთ-ერთ ყველაზე გავლენიანმა თეორეტიკოსმა პიტერ დრუკერმა უდიდესი მემკვიდრეობა დატოვა. წარმოგიდგენთ 10 მთავარ წესს, რომლებიც ბევრს საშუალებას მისცემს წარმოდგენა შეიცვალონ ბიზნესზე. გამოცემა BusinessWeek-ი მას უწოდებს «ადამიანს, რომელმაც შექმნა

Print Friendly, PDF & Email

ადამიანების დარწმუნებისა და მართვის 9 საიდუმლო მეთოდი

1. ფრეიმინგი ეს მეთოდი ხშირად გამოიყენება პოლიტიკაში. ფრეიმინგის ყველაზე პოპულარული მაგალითია – გადასახადი მემკვიდრეობაზე. პოლიტიკოსები, რომლებიც ამ გადასახადის წინააღმდეგ გამოდიან, მას სიკვდილზე გადასახადს ეძახიან. სიტყვა „სიკვდილი“-ს გამოყენება „მემკვიდრეობის“ ნაცვლად, იწვევს

Print Friendly, PDF & Email

საქმიანობასა და კარიერაში წარმატების მიღწევის 40 საშუალება

1. იზრუნე პროფისიონალიზმზე და არა თანამდებობაზე. 2. გამონახე საერთო ენა კოლეგებთან. 3. ისწავლე იმ ადამიანისგან, რომლის თანამდებობის დაკავებაზეც პრეტენდენტი ხარ. 4. შეისწავლე ხელმძღვანელი. 5. იყავი პასუხისმგებლიანი, აკურატული, კარგი შემსრულებელი, პუნქტუალური.

Print Friendly, PDF & Email