მიმიკრია რეკლამაში

მიმიკრია რეკლამაში

ჩვეულებრივ, ტერმინი მიმიკრია ნიშნავს ცხოველებისა და მცენარეების თავდაცვითი ფორმას, ანუ, მარტივად რომ ვთქვათ, შესაძლებლობას, ფორმით ან ფერით დაემსგავსონ გარემო საგნებს, სხვა ცხოველებს ან მცენარეებს, რაც ხელს უწყობს მათ გადარჩენას და წარმოადგენს ბუნებრივი გადარჩენის ინსტინქტის შედეგს. რეკლამაში მიმიკრია გამოიყენება საწინააღმდეგო მიზნით, რათა მოხდეს ყურადღების მიქცევა ფართოდ გავრცელებული ბრენდის სახელის გამოყენებით. მაგალითად, ამოტრიალებული ასო-ბგერა М-ს ფოტოზე აქვს აშკარა მსგავსება McDonald’s-ის ლოგოტოპტთან.

მაკშაურმა :0

ან მაგალითად მზესუმზირის შეფუთვა, რომელიც სიგარეტის კოლოფს ჰგავს. ფოტოზე სამწუხაროდ არ ჩანს, მაგრამ შეფუთვის ზედა ნაწილში წერია „ANTI NICOTIN“, ხოლო ქვედა ნაწილში – „მზესუმზირის მარცვლები „ПОДСОЛНУХА“ სასარგებლოა თქვენი ჯანმრთელობისთვის“.

Semechki_malboro

ამ ორ შემთხვევაში, წარმატების უფრო მეტი შანსი აქვს მზესუმზირის მარცვლებს, რამდენადაც ის იუმორით არის დამზადებლი, აქვს ანტითამბაქოს მიმართულება, რაც ახლა „ტრენდშია“ და გააჩნია გარკვეული საკვების ორიგინალური დასახელება.

ნებისმიერ შემთხვევაში, რეკლამაში მიმიკრიის გამოყენება – ეს არის საწყის ეტაპზე იმის აღიარება, რომ თქვენ დარწმუნებული არ ხართ საკუთარ ძალებში და სარგებლის მიღება გსურთ სხვისი წარმატების ხარჯზე. გარდა ამისა, ეს ხერხი შეიძლება მხოლოდ მოკლევადიანი სარგებლის მომტანი იყოს, ხოლო გრძელვადიანი წარმატებისთვის საჭიროა საკუთარი ბრენდის «გამოყვანა».

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

ბიზნესფსიქოლოგია

რეალურად წარმატებული ადამიანების 8 უმთავრესი პრინციპი

ნამდვილი წარმატება მოითხოვს დისციპლინას და მეთოდოლოგიას. ამ სტატიაში თქვენ წაიკითხავთ 7 პრაქტიკულ რჩევას, რომლებიც დაგეხმარებათ ძალების მობილიზება მოახდინოთ პიროვნულ ზრდაზე და დაბრკოლებების გადალახვაზე. 1. გათავისუფლდით მატერიალიზმისგან ძვირადღირებული სახლები და მანქანები

მოგზაურობა და ტურიზმი

მოგზაურმა გოგონებმა აღმოაჩინეს ცნობილი ფილმების გადაღების ადგილები

ფინელმა გოგონებმა – ტია ემანმა და სატუ უოლდენმა შექმნეს პროექტი სახელწოდებით FanGirl Quest, რომლის უნიკალური იდეა მდგომარეობს იმაში, რომ ისინი მოგზაურობენ ცნობილი კინოფილმების გადაღების ადგილზებში და მიზნად ისახავენ პეიზაში და

ბიზნეს რჩევები

გამონათქვამები ფინანსებისა და წარმატების შესახებ გამოცემული წიგნებიდან

– ან შენ მართავ ფულს, ან ის გმართავს. ან ვინმე სხვა გმართავს შენც და შენს ფულსაც. – იცნობდე შენს ფულს. იქონიე წარმოდგენა, რამდენს ხარჯავ და რამდენს გამოიმუშავებ. რამოდენიმე ხნის მანძილზე