მიმიკრია რეკლამაში

მიმიკრია რეკლამაში

ჩვეულებრივ, ტერმინი მიმიკრია ნიშნავს ცხოველებისა და მცენარეების თავდაცვითი ფორმას, ანუ, მარტივად რომ ვთქვათ, შესაძლებლობას, ფორმით ან ფერით დაემსგავსონ გარემო საგნებს, სხვა ცხოველებს ან მცენარეებს, რაც ხელს უწყობს მათ გადარჩენას და წარმოადგენს ბუნებრივი გადარჩენის ინსტინქტის შედეგს. რეკლამაში მიმიკრია გამოიყენება საწინააღმდეგო მიზნით, რათა მოხდეს ყურადღების მიქცევა ფართოდ გავრცელებული ბრენდის სახელის გამოყენებით. მაგალითად, ამოტრიალებული ასო-ბგერა М-ს ფოტოზე აქვს აშკარა მსგავსება McDonald’s-ის ლოგოტოპტთან.

მაკშაურმა :0

ან მაგალითად მზესუმზირის შეფუთვა, რომელიც სიგარეტის კოლოფს ჰგავს. ფოტოზე სამწუხაროდ არ ჩანს, მაგრამ შეფუთვის ზედა ნაწილში წერია „ANTI NICOTIN“, ხოლო ქვედა ნაწილში – „მზესუმზირის მარცვლები „ПОДСОЛНУХА“ სასარგებლოა თქვენი ჯანმრთელობისთვის“.

Semechki_malboro

ამ ორ შემთხვევაში, წარმატების უფრო მეტი შანსი აქვს მზესუმზირის მარცვლებს, რამდენადაც ის იუმორით არის დამზადებლი, აქვს ანტითამბაქოს მიმართულება, რაც ახლა „ტრენდშია“ და გააჩნია გარკვეული საკვების ორიგინალური დასახელება.

ნებისმიერ შემთხვევაში, რეკლამაში მიმიკრიის გამოყენება – ეს არის საწყის ეტაპზე იმის აღიარება, რომ თქვენ დარწმუნებული არ ხართ საკუთარ ძალებში და სარგებლის მიღება გსურთ სხვისი წარმატების ხარჯზე. გარდა ამისა, ეს ხერხი შეიძლება მხოლოდ მოკლევადიანი სარგებლის მომტანი იყოს, ხოლო გრძელვადიანი წარმატებისთვის საჭიროა საკუთარი ბრენდის «გამოყვანა».

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1488 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ