მიმიკრია რეკლამაში

მიმიკრია რეკლამაში

ჩვეულებრივ, ტერმინი მიმიკრია ნიშნავს ცხოველებისა და მცენარეების თავდაცვითი ფორმას, ანუ, მარტივად რომ ვთქვათ, შესაძლებლობას, ფორმით ან ფერით დაემსგავსონ გარემო საგნებს, სხვა ცხოველებს ან მცენარეებს, რაც ხელს უწყობს მათ გადარჩენას და წარმოადგენს ბუნებრივი გადარჩენის ინსტინქტის შედეგს. რეკლამაში მიმიკრია გამოიყენება საწინააღმდეგო მიზნით, რათა მოხდეს ყურადღების მიქცევა ფართოდ გავრცელებული ბრენდის სახელის გამოყენებით. მაგალითად, ამოტრიალებული ასო-ბგერა М-ს ფოტოზე აქვს აშკარა მსგავსება McDonald’s-ის ლოგოტოპტთან.

მაკშაურმა :0

ან მაგალითად მზესუმზირის შეფუთვა, რომელიც სიგარეტის კოლოფს ჰგავს. ფოტოზე სამწუხაროდ არ ჩანს, მაგრამ შეფუთვის ზედა ნაწილში წერია „ANTI NICOTIN“, ხოლო ქვედა ნაწილში – „მზესუმზირის მარცვლები „ПОДСОЛНУХА“ სასარგებლოა თქვენი ჯანმრთელობისთვის“.

Semechki_malboro

ამ ორ შემთხვევაში, წარმატების უფრო მეტი შანსი აქვს მზესუმზირის მარცვლებს, რამდენადაც ის იუმორით არის დამზადებლი, აქვს ანტითამბაქოს მიმართულება, რაც ახლა „ტრენდშია“ და გააჩნია გარკვეული საკვების ორიგინალური დასახელება.

ნებისმიერ შემთხვევაში, რეკლამაში მიმიკრიის გამოყენება – ეს არის საწყის ეტაპზე იმის აღიარება, რომ თქვენ დარწმუნებული არ ხართ საკუთარ ძალებში და სარგებლის მიღება გსურთ სხვისი წარმატების ხარჯზე. გარდა ამისა, ეს ხერხი შეიძლება მხოლოდ მოკლევადიანი სარგებლის მომტანი იყოს, ხოლო გრძელვადიანი წარმატებისთვის საჭიროა საკუთარი ბრენდის «გამოყვანა».

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1529 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

რით შეიძლება თანამშრომლების შთაგონება

1. მიესალმეთ თანამშრომლებს, როცა გვერდით ჩაუვლით და მიმართეთ სახელით (ისწავლეთ მათი სახელები, თუ ეს აქამდე არ გაგიკეთებიათ). 2. დაწერეთ «მადლობა», «ყოჩაღ» ან რამე მსგავსი და დატოვეთ მათ მაგიდებზე. 3. დააჯილდოვეთ

Print Friendly, PDF & Email

8 თამაში, რომლებსაც ჩვენი გონება გვეთამაშება 

გადაამოწმეთ ეს ჩამონათვალი და ნახეთ რამდენად ხშირად რჩებით მოტყუებული საკუთარი გონების მიერ. 1. მე უფრო ბედნიერი ვიქნებოდი, ნაკლები შრომა რომ მიწევდეს  ჩვენი გონება ხშირად მიმართავს ამ არგუმენტს და გვიმტკიცებს, რომ

Print Friendly, PDF & Email

რატომ გაქვთ ის, რაც გაქვთ — დილტსის პირამიდა

აღიარეთ, რომ ზოგჯერ საკუთარ თავს უსვამთ შეკთხვას: «რატომ ვცხოვრობ ისე, როგორც ვცხოვრობ?» ან «რატომ მაქვს ის, რაც მაქვს?». თუ ამ შეკითხვებს სვამთ — დღეს B2P.GE გაგიზიარებთ მათზე პასუხებს და მოგიყვებათ

Print Friendly, PDF & Email

პროდუქტის ანტირეკლამით გაპიარება

გავრცელებულია მოსაზრება, რომ კარგ პროდუქტს რეკლამა არ სჭირდება. და ძალიან კარგს? სჭირდება რა თქმა უნდა! და უფრო კარგს? სჭირდება! უფრო, უფრო კარგს? საუკეთესოს? სჭირდება და როგორ! რა უნდა ქნათ, თუ

Print Friendly, PDF & Email

როგორ ვიურთიერთოთ თავდაჯერებულად?

1. იცით რა არის ურთიერთობა? – ეს არის სიგნალების და/ან შეტყობინებების გადაცემის პროცესი გამგზავნსა და მიმღებს შორის, სხვადასხვა მეთოდების დახმარებით: წერილობით, არავერბალური სიგნალებით, სიტყვების წარმოთქმით. ეს არის მექანიზმი, რომლის დახმარებითაც

Print Friendly, PDF & Email

მტკიცე გადაწყვეტილება, რომელიც უნდა მიიღოთ რაც შეიძლება მალე

არავის და არაფრის ფასად არ ღირს საკუთარი თავის დაკარგვა. ეს არ არის თავგანწირვა და არც არაფრის კარგის საფასური. ეს საკუთარ თავთან ღალატია, რომელიც ძალიან ძვირად დაგვიჯდება, ადრე თუ გვიან ყველაფრის

Print Friendly, PDF & Email