მოქმედი მარკეტინგული იდეები საცალო ვაჭრობისთვის

მოქმედი მარკეტინგული იდეები საცალო ვაჭრობისთვის

თქვენ ახლახანს გახსენით ბიზნესი. როგორ უნდა განაცხადოთ ამის შესახებ?

  1. ყოველთვის იქონიეთ თან სავიზიტე ბარათები და განათავსეთ ისინი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ადგილსამყოფელში.
  2. მოამზადეთ სასაჩუქრე სერთიფიკატი და გამოიყენეთ ანკეტა მისი გაცემისას, რათა შეძლოთ თქვენი კლიენტების საკონტაქტო ინფორმაციის მოგროვება. კონტაქტების მზა ბაზით თქვენ შეძლებთ ორგანიზება გაუკეთოთ მაგალითად SMS-შეტყობინენების დაგზავნას თქვენთან არსებული სიახლეებისა და ფასდაკლებების შესახებ.
  3. შეიმუშავეთ კატალოგი თქვენს მაღაზიაში არსებული პროდუქტებისა და ფასდაკლებების შესახებ.
  4. დაიტანეთ თქვენი ბიზნესის სლოგანი საფირმო ბლანკზე, ელექტრონულ ფოსტაზე, ზედნადებზე და ანგარიშ-ფაქტურებზე.
  5. შეიმუშავეთ ვებ-გვერდი თქვენი პროდუქტებისა და მომსახურებისთვის. შეარჩიეთ ადვილად დასამახსოვრებელი მისამართი და ჩართეთ ის თქვენს მარკეტინგულ მასალებში.
  6. თქვენი კლიენტების გამომხმაურებები განათავსეთ საიტზე.
  7. ექსპერტის რანგში წერეთ სტატიები და რჩევები, რაც დაკავშირებულია თქვენს სფეროსთან და გააგზავნეთ ადგილობრივ გაზეთებში, ჟურნალებში და სავაჭრო გამოცემებში.
  8. თანამშრომლებს ჩააცვით მასიურები თქვენი კომპანიის ლოგოტიპით.
  9. შექმენით პრეს-ნაკრები (ვიდეო, აუდიო, ბეჭდური მასალის, რომელიც ეხება თქვენს კომპანიას და პროდუქციას).
  10. შექმენით ავტომოპასუხე ან ხმოვანი ფოსტა, რომელშიც ჩართავთ ძირითად ინფორმაციას: სამუშაო დროს, კომპანიის მისამართს, ვებ-გვერდის მისამართს.
  11. გაავრცელეთ სუვენირები თქვენი ლოგოტიპით, ეს შეიძლება იყოს კალმები, ფინჯნები, კომპიუტერის თაგვის დასაფენი, მაგნიტიანი ნივთები და ა.შ.
  12. გააუმჯობესეთ სარეკლამო აბრები (ვიზუალიზაცია).
  13. გახდით სხვადასხვა ღონისძიების სპონსორი.
  14. თქვენი პროდუქცია წარმოადგინეთ საქველმოქმედო აქციაზე.
  15. არსებული კლიენტებისთვის შექმენით ლოიალობის პროგრამა.
  16. სამადლობელი წერილები გაუგზავნეთ მნიშვნელოვან კლიენტებს, ყოველ ხელსაყრელ დროს.
  17. გაერთიანდით ბიზნესში არაკონკურენტებთან და შქმენით ერთობლივი შეთავაზების პაკეტი.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1529 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

10 მარკეტინგული ხერხი თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის

1. სტუმრის სტატუსით პოსტების გამოქვეყნება ცნობილ გამოცემებში თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის საინტერესო ბლოგის რედაქტორს მიწეროთ სტატიის ტექსტი და მოკლე აღწერა. თუ თქვენ კარგად ვერ წერთ, შეგიძლიათ სთხოვოთ ვინმეს, ვისაც ეხერხება. 2.

Print Friendly, PDF & Email

როგორ ვაწარმოოთ მოლაპარაკებები ხელისუფლებასთან

ზოგჯერ ბიზნესმენს უწევს მოლაპარაკებები აწარმოოს ძალაუფლების მქონე ადამიანებთან. ისინი ბევრნი არიან, “მსხვილი” ბიზნესმენები, ხელისუფლების წარმომადგენლები, ჩინოვნიკები, უბრალოდ ავტორიტეტული ადამიანები. როგორ მოვილაპარაკოთ მათთან? არსებობს გარკვეული სირთულეები. 1. ასეთი ტიპის მოლაპარაკებების სირთულე

Print Friendly, PDF & Email

პარტიზანული მარკეტინგის 50 ხერხი (2 ნაწილი)

ჟურნალი – იგივე ნაირად, როგორც გაზეთში-დაწერეთ ფერადი და საინტერესო სტატია.მას თქვენ უფასოდ დაგიბეჭდავენ. რეკლამა ავტობუსებზე – შემოქმედებითი მიდგომის შემთხვევაში ეს პიარის ერთ-ერთი საუკეთესო სახეობაა. ეს რეკლამა გადაადგილდება მარშრუტის შესაბამისად და

Print Friendly, PDF & Email

ჟმუროვის დეპრესიის საკვლევი ტესტი

გაინტერესებთ რამდენად დეპრესიული ხართ? მაშინ გააკეთეტ ეს ტესტი. აირჩიეთ თქვენთვის მისაღები ერთი ვარიანტი და ჩაინიშნეთ ფურცელზე. 1. ა) ჩემი გუნება-განწყობა ახლა არაა იმაზე უფრო დაწეული (მოწყენილი), ვიდრე ჩვეულებრივად. ბ) ალბათ

Print Friendly, PDF & Email

დროის მართვის 15 მეთოდი

1. ნუ იქნებით მეხსიერების იმედად. ჩაინიშნეთ თქვენი დავალებები და განტვირთეთ ტვინი. 2. შეადგინეთ პრიორიტეტების სია. ეს დაგეხმარებათ კონცენტრირდეთ მთავარზე და დრო არ ხარჯოთ მეორეხარისხოვან და უმნიშვნელო საკითხებზე. 3. ყოველი კვირის

Print Friendly, PDF & Email

ბიზნეს იდეის შემოწმების მეთოდები

1. Lean-მეთოდი lean-მეთოდიკის პრინციპი, რომელიც ხსნის როგორ უნდა შეიქმნას პორდუქტი ისე, რომ ამ ყველაფერზე მინიმალური რაოდენობის რესურსი დაიხარჯოს, შეიძლება გავიგოთ ერიკ რეისის კლასიკური მუშაობით The Lean Startup. მასში ის აღწერს

Print Friendly, PDF & Email