მარკეტინგი დაოს სტილში: 10 პრინციპი

მარკეტინგი დაოს სტილში: 10 პრინციპი

1. განსაზღვრეთ კლიენტის მოთხოვნილება: გაყიდვის ცოდნა – ეს უპირველეს ყოვლისა არის პრობლემის გადაჭრის შესაძლებლობა. შეეცადეთ გაიგოთ კლიენტის როგორც ცნობიერი, ისე არაცნობიერი მოთხოვნები. გადააქციეთ თქვენი კლიენტები მასწავლებლებად.

2. დაეხმარეთ კლიენტს გააცნობიეროს რა უნდა: გადააქციეთ მისი გაუცნობიერებელი მოთხოვნები ახალ მომსახურებად და ამით დაეხმარეთ მათ გახსნან საკუთარი ჭეშმარიტი შესაძლებლობები და პოტენციალი.

3. გაახილეთ თვალები ახალ შესაძლებლობებზე: შექმენით პოტენციური კლიენტების ახალი შესაძლებლობები მისთვის თვალების ახელით, რაც შედეგების რადიკალური გაუმჯობესების მარტივი და ეფექტური მეთოდების გამოყენებას გულისხმობს.

4. შექმენით ხანგრძლივი, პოზიტიური კონტაქტი: მარკეტინგი დაოს სტილში არის სტრატეგიული და მიზანმიმართული ხანგრძლივ პერსპექტივაზე. უმეტეს შემთხვევებში, თუ კლიენტებს ერთხელ გაუჩნდებათ რაიმეს შეძენის სურვილი კონკრეტულად თქვენთან, შემდეგ საკმაოდ დიდი ხნის მანძილზე უნარჩუნდებათ ის. მთელი ამ ხნის მანძილზე თქვენ მასთან პოზიტიურ კონტაქტში უნდა იყოთ. ამისათვის საჭიროა უფასო მომსახურებების კომპლექსი შექმნათ, რომლებითაც პოტენციური კლიენტი ისარგებლებს დიდხანს, თან უდიდესი მადლიერების გრძნობა და ნდობა გაუჩნდება თქვენი კომპანიისადმი.

5. შექმენით ნდობის ატმოსფერო: კლიენტისთვის სარგებელის რეალურად ნახვის შესაძლებლობით. საჯარო გახადეთ კმაყოფილი კლიენტების გამოხმაურებები, ასევე გაასაჯაროვეთ წარმატების ისტორიები, რომლებიც გადმოსცემენ თუ როგორ დაეხმარა თქვენი უნიკალური მომსახურებები კლიენტებს სასურველის მიღებაში.

6. ნუ მოახვევთ კლიენტებს თავს თქვენს გადაწყვეტილებას – უბრალოდ უკარნახეთ და შთააგონეთ: იდეა ან მოთხოვნა არ უნდა იყოს ადამიანისთვის თავსმოხვეული. ადამიანმა თავად უნდა მოინდომოს და გადაწყვიტოს. ყველაზე ძლიერი სტიმული – საკუთარი იდეაა და არა სხვისი. ამიტომ, გაცილებით ეფექტურია მარკეტინგის წარმართვა ქოუჩინგის სტილში, რომელიც ადამიანში ბადებს ეფქტურ შეკითხვებს.

7. მოსმენის საფუძველზე იექსპერიმენტეთ: ამის გაკეთება შეგიძლიათ ახალი წინადადებებით და ამავდროულად უნდა მოახდინოთ სამიზნე ბაზრის რეაქციის შესწავლა.

8. ადაპტირდით მყიდველზე:
თუ ჩატარებული ექსპერიმენტების შედეგად გამოავლენთ მყიდველის მოთხოვნებსა და თქვენს შეთავაზებას შორის შეუთავსებლობას, ან თქვენი პროდუქტი შეცვალეთ, ან თქვენი უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება, ისე, რომ დააკმაყოფილოთ სამიზნე ჯგუფის მოთხოვნები.

9. შედეგები შეაფასეთ სტრატეგიულად:
ნუ დაწვრილმანდებით, შეაფასეთ მარკეტინგის ეფექტურობა დაოს სტილში არა კვირის მანძლზე გაყიდვების ტიპის მიკრო-საზომებით, არამედ თქვენი ბრენდისადმი გამოვლენილი დადებითი შეფასებებით, ასევე იმით, თუ რამდენად პოზიტიური, დიფერენცირებული და ძლიერია თქვენი კომპანიის იმიჯი არსებული და პოტენციური კლიენტების თვალში.

10. მოახდინეთ თანამშრომლების ახლებურად მოტივირება:
მოძებნეთ ან შექმენით ახალი ეფექტური მეთოდები თანამშრომლების მეტი ჩართულობისა და მოტივაციისთვის, რათა აწარმოოთ მარკეტინგი დაოს სტილში არა თავსმოხვეული ინსტრუქციით, არამედ აქციოთ ის მათი ცხოვფრებისა და მუშაობის შთაგონებად.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1531 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

მენეჯმენტი – ბიზნესის მართვის ფილოსოფია

ინგლისურმა სიტყვამ «მენეჯმენტი» («management» ქართულად «მართვა» ბიზნესის სფეროში) შეიძინა ინტერნაციონალური მნიშვნელობა. იგი გულისხმობს ადამიანთა ხელმძღვანელობას სხვადასხვა ორგანიზაციაში (ფაბრიკა-ქარხანა, სასტუმრო, უნივერმაღი, რესტორანი, კომერციული ბანკი, სადაზღვევო კომპანია, ტურისტული სააგენტო და სხვ). მენეჯმენტი

Print Friendly, PDF & Email

ჩვევები, რომელიც ხელს გვიშლის წარმატებაში

ნაადრევი დასკვნების გამოტანა ხშირად გვეჩვენება, რომ წინასწარ ვიცით თუ რა და როგორ მოხდება და ვიწყებთ მოქმედებას ჩვენი მცდარი წარმოდგენების შესაბამისად. სინამდვილეში ცხოვრებას უყვარს ისეთი სიურპრიზების მოწყობა, რომელთა წარმოდგენაც შეუძლებელია, ამიტომ

Print Friendly, PDF & Email

ჯეფრი ფოქსი: საიდან მოვიტონოთ იდეა ბიზნესისათვის?

მოკლე ნაწყვეტი ჯეფრი ფოქსის წიგნიდან, იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა გავზარდოთ მოგება მცირე ბიზნესისათვის. მისი სათაურია „როგორ გავაკეთოთ დიდი ფული მცირე ბიზნესში“. სამწუხაროდ ეს წიგნი უკვე აღარაა გაყიდვაში. გთავაზობთ მოკლე

Print Friendly, PDF & Email

მენეჯმენტის არსი, მმართველობითი ურთიერთობების კულტურა

თავდაპირველად სიტყვა “მენეჯმენტი” ნიშნავდა “ცხენების გახედნის უნარს”. ის წარმოიშვა ზმნისგან “to manage” (ხელმძღვანელობა), ხოლო ეს უკანასკნელი – ლათინური სიტყვისგან “manus” (ხელი). ამრიგად, მენეჯმენტი სიტყვა-სიტყვით ნიშნავს “ადამიანების ხელმძღვანელობას”, ანუ მართვას. ამჟამად

Print Friendly, PDF & Email

მარკეტინგში და ბრენდინგში ახალი რევოლუცია ხდება

გახსოვთ “პოზიციონირება”? სწორედ იმ ადამიანმა, ვინც პოზიციონირება მოიგონა, ეხლა ახალი თეორია ჩამოაყალიბა, რომელსაც “დივერგენცია” ჰქვია. მივყვეთ დაწვრილებითელ რაისმა და მისმა კოლეგამ ჯეკ ტროტმა 1980 წელს რევოლუცია მოახდინეს მარკეტინგში (Al Ries

Print Friendly, PDF & Email

დენ ვალდშმიდტი: წარმატებული ბიზნეს-ლიდერის 23 წესი

დენ ვალდშმიდტი — მარკეტოლოგი და მეწარმე, პოპულარული ბლოგერი, რომელსაც უყვარს გავრცელებული ჭეშმარიტების ეჭვქვეშ დაყენება. 1. არასოდეს არ დაელოდოთ იმას, რომ თქვენი კლიენტები ისევე აღელდებიან თქვენი პროდუქტის გამო, როგორც თქვენ. 2.

Print Friendly, PDF & Email