მარკეტინგი დაოს სტილში: 10 პრინციპი

მარკეტინგი დაოს სტილში: 10 პრინციპი

1. განსაზღვრეთ კლიენტის მოთხოვნილება: გაყიდვის ცოდნა – ეს უპირველეს ყოვლისა არის პრობლემის გადაჭრის შესაძლებლობა. შეეცადეთ გაიგოთ კლიენტის როგორც ცნობიერი, ისე არაცნობიერი მოთხოვნები. გადააქციეთ თქვენი კლიენტები მასწავლებლებად.

2. დაეხმარეთ კლიენტს გააცნობიეროს რა უნდა: გადააქციეთ მისი გაუცნობიერებელი მოთხოვნები ახალ მომსახურებად და ამით დაეხმარეთ მათ გახსნან საკუთარი ჭეშმარიტი შესაძლებლობები და პოტენციალი.

3. გაახილეთ თვალები ახალ შესაძლებლობებზე: შექმენით პოტენციური კლიენტების ახალი შესაძლებლობები მისთვის თვალების ახელით, რაც შედეგების რადიკალური გაუმჯობესების მარტივი და ეფექტური მეთოდების გამოყენებას გულისხმობს.

4. შექმენით ხანგრძლივი, პოზიტიური კონტაქტი: მარკეტინგი დაოს სტილში არის სტრატეგიული და მიზანმიმართული ხანგრძლივ პერსპექტივაზე. უმეტეს შემთხვევებში, თუ კლიენტებს ერთხელ გაუჩნდებათ რაიმეს შეძენის სურვილი კონკრეტულად თქვენთან, შემდეგ საკმაოდ დიდი ხნის მანძილზე უნარჩუნდებათ ის. მთელი ამ ხნის მანძილზე თქვენ მასთან პოზიტიურ კონტაქტში უნდა იყოთ. ამისათვის საჭიროა უფასო მომსახურებების კომპლექსი შექმნათ, რომლებითაც პოტენციური კლიენტი ისარგებლებს დიდხანს, თან უდიდესი მადლიერების გრძნობა და ნდობა გაუჩნდება თქვენი კომპანიისადმი.

5. შექმენით ნდობის ატმოსფერო: კლიენტისთვის სარგებელის რეალურად ნახვის შესაძლებლობით. საჯარო გახადეთ კმაყოფილი კლიენტების გამოხმაურებები, ასევე გაასაჯაროვეთ წარმატების ისტორიები, რომლებიც გადმოსცემენ თუ როგორ დაეხმარა თქვენი უნიკალური მომსახურებები კლიენტებს სასურველის მიღებაში.

6. ნუ მოახვევთ კლიენტებს თავს თქვენს გადაწყვეტილებას – უბრალოდ უკარნახეთ და შთააგონეთ: იდეა ან მოთხოვნა არ უნდა იყოს ადამიანისთვის თავსმოხვეული. ადამიანმა თავად უნდა მოინდომოს და გადაწყვიტოს. ყველაზე ძლიერი სტიმული – საკუთარი იდეაა და არა სხვისი. ამიტომ, გაცილებით ეფექტურია მარკეტინგის წარმართვა ქოუჩინგის სტილში, რომელიც ადამიანში ბადებს ეფქტურ შეკითხვებს.

7. მოსმენის საფუძველზე იექსპერიმენტეთ: ამის გაკეთება შეგიძლიათ ახალი წინადადებებით და ამავდროულად უნდა მოახდინოთ სამიზნე ბაზრის რეაქციის შესწავლა.

8. ადაპტირდით მყიდველზე:
თუ ჩატარებული ექსპერიმენტების შედეგად გამოავლენთ მყიდველის მოთხოვნებსა და თქვენს შეთავაზებას შორის შეუთავსებლობას, ან თქვენი პროდუქტი შეცვალეთ, ან თქვენი უნიკალური სავაჭრო შეთავაზება, ისე, რომ დააკმაყოფილოთ სამიზნე ჯგუფის მოთხოვნები.

9. შედეგები შეაფასეთ სტრატეგიულად:
ნუ დაწვრილმანდებით, შეაფასეთ მარკეტინგის ეფექტურობა დაოს სტილში არა კვირის მანძლზე გაყიდვების ტიპის მიკრო-საზომებით, არამედ თქვენი ბრენდისადმი გამოვლენილი დადებითი შეფასებებით, ასევე იმით, თუ რამდენად პოზიტიური, დიფერენცირებული და ძლიერია თქვენი კომპანიის იმიჯი არსებული და პოტენციური კლიენტების თვალში.

10. მოახდინეთ თანამშრომლების ახლებურად მოტივირება:
მოძებნეთ ან შექმენით ახალი ეფექტური მეთოდები თანამშრომლების მეტი ჩართულობისა და მოტივაციისთვის, რათა აწარმოოთ მარკეტინგი დაოს სტილში არა თავსმოხვეული ინსტრუქციით, არამედ აქციოთ ის მათი ცხოვფრებისა და მუშაობის შთაგონებად.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1533 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

საკუთარი ბიზნესის შექმნის 12 იდეა

1. ჩამოწერეთ უნარები, რომლებიც თქვენ გაქვთ. 2. დაწერეთ, როგორი გინდათ იყოთ 10 წლის შემდეგ. 3. გაიხსენეთ ვინ გინდოდათ გამოსულიყავით ბავშვობაში. 4. მიმოიხედეთ: რითი არიან დაკავებულები თქვენი ახლობლები, მეგობრები და ნაცნობები.

Print Friendly, PDF & Email

7 ჩვევა, რომლებიც დაგეხმრებათ გახდეთ მილიონერი

გარდა ყველა სხვა გლობალური სხვაობისა «ჩვენსა» და «მათ» შორის, არსებობენ არასწორი მილიონერები. მაგალითად რუსეთში უმეტეს შემთხვევაში არსებობენ მილიონერები, რომელბიც არიან ყოფილი კომკავშირის თანამშრომლები ან ყოფილი ბანდიტები, თუმცა მათ შორის სხვაობა,

Print Friendly, PDF & Email

“ჭკვიანი ადამიანები სწავლობენ საკუთარ შეცდომებზე. ბრძენი კი სხვის შეცდომებზე”

1.“ბევრი მუშაობა ყოველთვის აუცილებლად გამოღებს შედეგს.” – ამბობს მასწავლებელი, რომელიც 40 წელია მასწავლებელია და ალბათ დღიურად ჩემს მეზობელზე ათჯერ მეტს მუშაობს. თუმცა ჩემს მეზობელს ბევრად უფრო მაღალი შემოსავალი აქვს ვიდრე

Print Friendly, PDF & Email

კიანუ რივზი: «ვერ გავხდები ასეთი სამყაროს ნაწილი!»

,,არ შემიძლია იმ სამყაროს მიღება, რომელშიც მამაკაცი ცოლს ისე აცმევს, რომ ყველასათვის დასანახი ხდება ის, რაც დაფარული, ინტიმური უნდა იყოს. სადაც ღირსება და თავმოყვარეობა – უცნაური სიტყვებია დაკარგული აზრით, ვიღაცის

Print Friendly, PDF & Email

როგორ უნდა გახდეთ ფინანსურად დამოუკიდებელი ქალი – 10 რჩევა კიმ კიიოსაკისგან

ყველა ადამიანი ბუნებით უნიკალურია, მაგრამ ის, რაც ერთს გამოუვიდა, სრულიად მიღწევადია სხვისთვისაც. კიმ კიიოსაკი ახლა ფინანსურად დამოუკიდებელი ადამიანია, ის გახდა ინვესტორი. ეს რჩევები, რომლებიც კიმს მოჰყავს, არის მათთვის, ვინც მზადაა

Print Friendly, PDF & Email

16 რჩევა, რომლებიც თქვენს ურთიერთობას სხვებთან საკმაოდ გაამარტვიებენ!

1. ნაცვლად «მაგრამ» თქვით «და». თქვით: «ეს თქვენ კარგად გააკეთეთ და თუ თქვენ…» ნაცვლად: «დიახ, ეს კარგია, მაგრამ თქვენ…» რადგან «მაგრამ» სიტყვის გამოყენებით თქვენ ახდენთ ხაზის გადასმას ყველაფერ იმაზე, რაც

Print Friendly, PDF & Email