ახალი კლიენტების მოზიდვის 45 ხერხი

ახალი კლიენტების მოზიდვის 45 ხერხი

  1. საიტის შექმნა
  2. კონტექსტური რეკლამა
  3. SEO-ოპტმიზაცია 
  4. ბანერები პორტალებზე
  5. სოციალურ ქსელში ჯგუფის შექმნა
  6. რეკლამა სოც-ქსელებში (ანაზღაურება ჩვენებებზე ან კლიკებზე)
  7. საპარტნიორო პროგრამები
  8. საკუთარ საიტზე ბანერის განთავსება სასარგებლო ინფორმაციით 
  9. არხის გახსნა YouTube-ზე
  10. რეკლამა YouTube-ზე
  11. ლოკომოტივ-საქონელზე აქციის გაკეთება
  12. ფლაერების ჩაშვება
  13. ლატარეის გამართვა
  14. აქციის მოწყობა «საჩუქარი მეგობარს»
  15. პარტნიორების ფლაერების გამოყენება გვერდითი სამიზნე აუდიტორიისთვის
  16. საფოსტო გზავნილები
  17. კუპონები
  18. საქონლის კრედიტით გაცემა
  19. კლიენტების კონტაქტების მისაღებად თემატური, უფასო ინფო-პროდუქტის შექმნა
  20. ძველ კლიენტებთან დარეკვა
  21. სემინარის და კონფერენციის ჩატარება
  22. ონლაინ-სემინარის ჩატარება
  23. ამოყიდვის მოწყობა
  24. ძველი კლიენტებისგან რეკომენდაციების გამოთხოვა
  25. დილერის ნახვა
  26. ე.წ. „ცივი ზარები“
  27. გამოფენებში მონაწილეობა
  28. წარმომადგენლობის გახსნა
  29. ბაზაში ე.წ. კონტენტის ჩაშვება
  30. ბილბორდები
  31. სტენდები
  32. სტატია ჟურნალში ან გაზეთში
  33. სარეკლამო ბლოკი ჟურნალში ან გაზეთში
  34. TV-სარეკლამო რგოლი
  35. რეკლამა რადიოში
  36. რადიოში გამოსვლა – ექსპერტის ფორმატში
  37. წიგნის დაწერა
  38. განცხადებების ელექტრონული დაფა
  39. სავაჭრო ცენტრებში, სამარშრუტო ტაქსებში, კაფეებში განთავსებულ ეკრანებზე რეკლამა
  40. კონფერენციაზე სტუმრის სტატუსით გამოსვლა
  41. პროდუქტის სატესტო ვერსიის დარიგება – სინჯები
  42. თანამშრომლების მოტივაციის სისტემა (ბონუსები გაყიდვების გარკვეულ მაჩვენებელზე)
  43. ლოიალობის პროგრამა – სასაჩუქრე ბარათი ყველა კლიენტს
  44. რეკლამა ასფალტზე
  45. SMS – შეტყობინებები

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

მენეჯმენტი და მარკეტინგი

10 რჩევა მომავალ გენერალურ მენეჯერს

1. ერიდეთ დამატებით ფუნქციებს გენერალური დირექტორის კარიერაში ძირითადი იდეა გახლავთ – ბიზნესთან უშუალოდ დაკავშირებულ სფეროში მუშაობა და ყოველგვარი დამატებითი ფუნქციებისათვის თავის არიდება. 2. იფიქრე მინიმუმ ერთი საათი დღეში. დაგეგმეთ დრო

მენეჯმენტი და მარკეტინგი

ორგანიზაციის მართვის თერთმეტი საიდუმლო

ყველა ხელმძღვანელს უნდა გააჩნდეს ეს თვისებები. სწორედ ისინი განასხვავებენ ნამდვილ ლიდერს, რომელსაც შეუძლია გაიყოლიოს გუნდი წარმატებისაკენ მიმავალ გზაზე. მართვის უმნიშვნელოვანესი მახასიათებლები:1. სიმამაცე და გამბედაობა. ისინი ეყრდნობიან საკუთარი თავის და იმ

მენეჯმენტი და მარკეტინგი

რა არის „დედლაინი“?

Deadline (ინგლ.) – არის დროის ის მომენტი, რომლის დადგომისას გარკვეული სახის დავალება უნდა იქნას შესრულებული. მისი ექვივალენტია-საბოლოო ვადა. სიტყვა-სიტყვით დედლაინი ითარგმნება როგორც „სასიკვდილო ხაზი“. ამგვარად, დედლაინი არის ის ზღვარი, რის