ახალი კლიენტების მოზიდვის 45 ხერხი

ახალი კლიენტების მოზიდვის 45 ხერხი

  1. საიტის შექმნა
  2. კონტექსტური რეკლამა
  3. SEO-ოპტმიზაცია 
  4. ბანერები პორტალებზე
  5. სოციალურ ქსელში ჯგუფის შექმნა
  6. რეკლამა სოც-ქსელებში (ანაზღაურება ჩვენებებზე ან კლიკებზე)
  7. საპარტნიორო პროგრამები
  8. საკუთარ საიტზე ბანერის განთავსება სასარგებლო ინფორმაციით 
  9. არხის გახსნა YouTube-ზე
  10. რეკლამა YouTube-ზე
  11. ლოკომოტივ-საქონელზე აქციის გაკეთება
  12. ფლაერების ჩაშვება
  13. ლატარეის გამართვა
  14. აქციის მოწყობა «საჩუქარი მეგობარს»
  15. პარტნიორების ფლაერების გამოყენება გვერდითი სამიზნე აუდიტორიისთვის
  16. საფოსტო გზავნილები
  17. კუპონები
  18. საქონლის კრედიტით გაცემა
  19. კლიენტების კონტაქტების მისაღებად თემატური, უფასო ინფო-პროდუქტის შექმნა
  20. ძველ კლიენტებთან დარეკვა
  21. სემინარის და კონფერენციის ჩატარება
  22. ონლაინ-სემინარის ჩატარება
  23. ამოყიდვის მოწყობა
  24. ძველი კლიენტებისგან რეკომენდაციების გამოთხოვა
  25. დილერის ნახვა
  26. ე.წ. „ცივი ზარები“
  27. გამოფენებში მონაწილეობა
  28. წარმომადგენლობის გახსნა
  29. ბაზაში ე.წ. კონტენტის ჩაშვება
  30. ბილბორდები
  31. სტენდები
  32. სტატია ჟურნალში ან გაზეთში
  33. სარეკლამო ბლოკი ჟურნალში ან გაზეთში
  34. TV-სარეკლამო რგოლი
  35. რეკლამა რადიოში
  36. რადიოში გამოსვლა – ექსპერტის ფორმატში
  37. წიგნის დაწერა
  38. განცხადებების ელექტრონული დაფა
  39. სავაჭრო ცენტრებში, სამარშრუტო ტაქსებში, კაფეებში განთავსებულ ეკრანებზე რეკლამა
  40. კონფერენციაზე სტუმრის სტატუსით გამოსვლა
  41. პროდუქტის სატესტო ვერსიის დარიგება – სინჯები
  42. თანამშრომლების მოტივაციის სისტემა (ბონუსები გაყიდვების გარკვეულ მაჩვენებელზე)
  43. ლოიალობის პროგრამა – სასაჩუქრე ბარათი ყველა კლიენტს
  44. რეკლამა ასფალტზე
  45. SMS – შეტყობინებები

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

10 ოქროს წესი სამუშაოს საუკეთესოდ ორგანიზების და დროის დაგეგმარებისთვის

ჯერ კიდევ ალბერტ ეინშტეინმა აღნიშნა, რომ ადამიანებს შეშის ჭრა მოქმედების თანმდევი შდეგის გამო უყვართ. სწოერდ შედეგის ხანგრძლივ მომავალში დადგომა არის ადამიანების სიზარმაცის ან ნელი მუშაობის მიზეზი, რაც უკავშირდება ბევრი ან

Print Friendly, PDF & Email

11 მიზეზი იმისა, თუ რატომ არ ყიდის თქვენი საიტი

კარგი დიზაინის მქონე საიტი ნამდვილად ეხმარება თქვენს კომპანიას გაზრდაში და აძლიერებს მის ბრენდინგს. Nielsen Norman Group-ის კვლევამ აჩვენა, რომ მომხმარებლები საიტზე ჩერდებიან დაახლოებით 10-დან 20 წამამდე. თუმცა შესაძლებელია უფრო ხანგრძლივად

Print Friendly, PDF & Email

სავიზიტო ბარათის 10 სწორი პრინციპი

სწორი სავიზიტო ბარათი მარტივი, მაგრამ ამასთანავე ეფექტური ბიზნეს-ინსტრუმენტია. შესაბამისად ინფორმაციის მცირე რაოდენობა, რომელიც წარმოდგენილია სავიზიტე ბარათზე, მოითხოვს განსაკუთრებულ, სკურპულოზურ მიდგომას დამუშავებისა და დამზადების მხრივ. სავიზიტო ბარათის შექმნისას ყურადღება მიაქცით შემდეგ დეტალებს:

Print Friendly, PDF & Email

amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ

მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი ინტერნეტ მაღაზიის amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი გვიზიარებს თავის გამოცდილებას და ხედვას რომელმაც მოუტანა უზარმაზარი წარმატება. ის ამჟამად ჟურნალ forbes-ის უმდიდრესი ადამიანების ათეულშია. ქვემოთ მოცემულ ჩამონათვალში ნათლად ჩანს,

Print Friendly, PDF & Email

წარმატებული განაწილების ოცი კრიტერიუმი

გაანაწილეთ დროულად. გადაწყვეტილება იმის შესახებ, თუ რა და ვის უნდა დაავალოთ, მიიღეთ მომავალი დღისთვის საქმიანი გეგმის შედგენისთანავე.  გაანაწილეთ საკუთარი თანამშრომლების უნარებისა და შესაძლებლობების მიხედვით. გახსოვდეთ, რომ განაწილება მოტივირებისა და სტიმულირების

Print Friendly, PDF & Email

ხელმძღვანელის კარგი ტონი ცუდი ამბებისთვის

„კოლეგებო! ორი სიახლე გვაქვს თქვენთვის: ცუდი და… ძალიან ცუდი“ – ნებისმიერ ხელმძღვანელს ადრე თუ გვიან უხდება იყოს ცუდი ამბების მაუწყებელი. როგორ უნდა გააკეთოთ ეს სწორად, რომ თანამშრომლებმა ხელები არ ჩამოუშვან?

Print Friendly, PDF & Email