გააკეთე ის, რისიც გეშინია!

გააკეთე ის, რისიც გეშინია!

ხშირად გვესმის „კომფორტის ზონის“ შესახებ, მაგრამ ცოტას თუ ესმის მისი მნიშვნელობა და ის, თუ რატომ არის მნიშვნელოვანი მისი დატოვება. ბევრი თვლის, რომ ეს არის მდგომარეობა, სადაც თავს ფიზიკურად ან ემოციურად ყველაზე კარგად გრძნობ. სინამდვილეში, „კომფორტის ზონა“ სულაც არ იწვევს სასიამოვნო ემოციებს. ხშირად იგი ემთხვევა მარტოობას, წყენას, წუხილსა და სასოწარკვეთას. „კომფორტის ზონა“ სხვა არაფერია, თუ არა „ნაცნობი ზონა“. ეს არის ემოციური ან ფიზიკური მდგომარეობა, რომელსაც უბრალოდ შევეჩვიეთ. ადამიანები არ ინარჩუნებენ დაბალანაზღაურებად სამსახურს იმის გამო, რომ ეს კომფორტულია, ისინი რჩებიან იმიტომ, რომ ეს ადგილი მათთვის ნაცნობია. მათზე მანიპულირებს შეგრძნება, რომ იციან რას მოელოდნენ, შესაბამისად, მომხდარზე ადეკვატური რეაგირების მოხდენას შეძლებენ. ეს არის თვითგადარჩენის ინსტინქტი.

აქედან გამომდინარე მარტივი მისახვედრია, თუ რას წარმოადგენს დისკომფორტი. ეს არის ნაბიჯი უცნობ გარემოში დიდი რისკით. ბავშვობიდანვე გვიფრთხილდებიან და გვიცავენ დამარცხებისგან, გვიცავენ იმდენად, რომ ყველაფერი, რაც უკავშირდება შესაძლო მარცხს, იმედგაცრუებას, ასოცირდება ქმედებებთან, რომელის გაკეთებაც არ შეიძლება.

დავტოვოთ კომფორტის ზონა!

მოკლედ რომ ვთქვათ, მოეშვით “სირაქლებას პოზაში” ყოფნას, თვალი გაუსწორეთ სირთულეებს. იმის ნაცვლად, რომ იკითხოთ: „იქნებ უარესი იყოს?!“, საკუთარ თავს გაუმეორეთ: „წავალ და გავიგებ როგორია!“. ცხოვრება კომფორტის ზონის მიღმა – ეს არის ცხოვრება მუდმივ შემეცნებაში, ახლის ძიებაში. დღეს წახვალ სპორტულ დარბაზში, მიუხედავად იმისა, რომ საშინლად გრცხვენია შენი სხეულის, ხვალ ახალ სამსახურს ნახავთ, ზეგ – ჩამოშორდებით უსარგებლო გარემოს.

სულ მალე, თქვენი „კომფორტის ზონა“ გახდება „დისკომფორტის ზონა“, რადგან ადამიანი ყველაფერთან ადაპტირდება.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

You might also like

მენეჯმენტი და მარკეტინგი

ყოველდღიური დაგეგმვის 4 წესი

1. განსაზღვრეთ სამი პრიორიტეტი მაშ ასე, პირველი, ყოველ დღე საკუთარ თავს დაუსვით შეკითხვა: «რომელ სამ პრიორიტეტს ვადგენ დღეისთვის?» – და რადაც არ უნდა დაგიჯდეთ, აუცილებლად შეასრულეთ ეს საკითხები. პრიორიტეტების დაყენების

ფსიქოლოგია

სანამ რაიმე ახალს დაიწყებთ, საჭიროა ძველის კეთების შეწყვეტა

გთავაზობთ 14 მაგალითს, თუ როგორ შეცვალოთ ცხოვრება უკეთესობისკენ: 1. შეწყვიტეთ შთაბეჭდილებების ნაცვლად ნივთებზე ხარჯვა მართალია კარგია როცა ლამაზი ტანსაცმელი და ძვირფასი აქსესუარები გაქვს, ზოგჯერ ეს გვეხმარება თავი უფრო მიმზიდველად ვიგრძნოთ,

წარმატება და მოტივაცია

11 ახალგაზრდა მილიონერი

ფრეიზერ დოერტი (Frazer Doherty)2002 წელს 14 წლის ფრეიზერ დოერტიმ თავისი მშობლების სახლში, ედინბურგში ჯემების მომზადება დაიწყო. 16 წლის ასაკში სწავლას თავი დაანება და მთლიანად ამ საქმით დაკავდა. 2009 წელს SuperJam-ის