ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ნებისმიერი ბიზნეს საქმიანობა ეს იქნება პროდუქტის წარმოება თუ მომსახურების გაწევა, გადის განვითარების  სამ ეტაპს ,თითოეულ ეტაპს კი გააჩნია განსხვავებული  სარეკლამო მიზნები.

1.სტარტაპ ბიზნესი.ეტაპი, როდესაც თქვენ  ახალი შესული ხართ ბაზარზე და შესაბამაისად მეტი ძალისხმევა გჭირდებათ თავის დასამკვიდრებლად. საწყის ეტაპზე თქვენი ბიზნესი საჭიროებს დიდ სარეკლამო მხარდაჭერას რათა მიიპყროს თქვენი მომხმარებლის ყურადღება.

2.მზარდი ბიზნესი.მას შემდეგ რაც თქვენ უკვე დაიმკვიდრეთ ადგილი ბაზარზე, თქვენთვის აუცილებელია, რომ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, რათა თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება იყოს მეტად გაყიდვადი .

3.შემდგარი ბიზნესი.ეტაპი როდესაც თქვენ მყარად დგახართ თქვენს ნიშაში და თავს ახსენებთ მომხამრებელს თუ რატომ უნდა გაგრძელონ შეძენა თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების.

აქედან გამომდინარე ნათლად ჩანს თუ რამდენად მნიშვნელობანია რეკლამის როლი თქვენი ბიზნესის განვითრების თითოეულ ეტაპზე. იმოქმედეთ წინასწარ გაწერილი სტრატეგიით, გამოიყენეთ  აღნიშნული შესაძლებლობა და შედეგიც არ დააყოვნებს.

 

 

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1532 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

სამსახურის გარეშე დარჩი? დეპრესიის უფლება არ გაქვს !

სტატიაში მინდა პრაქტიკული რჩევები შევთავაზო ადამიანებს, რომელთაც წარმატებული კარიერა ჰქონდათ, მაგრამ სხვადასხვა მიზეზების გამო უმუშევარი დარჩნენ და ფიქრობენ რომ გაზაფხული სამსახურის გარეშე არის დეპრესიის ნამდვილი მიზეზი მათთვის. ვიცი ფეხქვეშ მიწა

Print Friendly, PDF & Email

მოუსმინე ნიშნებს, იყავი განსაკუთრებული პიროვნება

ქალაქის ცხელ დღეებს გამოვექეცი და მარტოობა ვარჩიე. მთის კურორტისკენ გავეშურე. წავიღე წიგნები, ლამაზყდიანი ბლოკნოტები, ავიღე სასტუმროს ნომერი საოცარი ხედით და როდესაც ფინჯან ყავას მივირთმევ აივანზე და ბუნების მშვენიერი პეიზაჟით ვტკბები,

Print Friendly, PDF & Email

რატომ არის მოქმედება ფიქრზე უფრო მნიშვნელოვანი

ბლოგერი და მეწარმე თომას ოპონგი აქვეყნებს მამოტივირებელ სტატიას ყველასთვის, ვინც აგრძელებს ერთი ადგილის ტკეპნას და არ იწყებს მოქმედებას. B2P.GE გთავაზობთ მისი სტატიის თარგმანს. წარმოუდგენელია წარმატების მიღწევა, თუ არაფერს მოიმოქმედებთ. ნუ

Print Friendly, PDF & Email

დენადობის მიზეზები და თანამშრომელთა შენარჩუნების პრაქტიკა

თანამშრომელთა შენარჩუნება ორგანიზაციის სტაბილურობისა და ბიზნესის წარმატებისთვის ექსტრემალურად მნიშვნელოვანია. თუმცა ბევრ ორგანიზაციას უჭირს თანამშრომლის ხანგრძლივი დროით შენარჩუნება. ეს პრობლემა დგას არა მხოლოდ პატარა და საშუალო ზომის ორგანიზაციებში, არამედ დიდ ორგანიზაციებშიც.

Print Friendly, PDF & Email

როგორ ვიყოთ ბედნიერი – მიხაილ ლაბკოვსკის 10 რჩევა

რუსეთის ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ფსიქოლოგის რჩევები თემაზე, რომელსაც ის ფსიქოლოგიაში მნიშვნელოვან საკითხად მიიჩნევს. საუბარია ცხოვრებისგან სიამოვნების მიღების შესაძლებლობაზე. იმაზე, თუ რატომ არ ვართ ბედნიერი, რა წინააღმდეგობები გვხვდება ბედნიერების გზაზე და

Print Friendly, PDF & Email

ბავშთა მოტივაციის მთავარი წყარო

რა არის ნინოს მოტივაცია შეასრულოს მათემატიკის დავალება? მათემატიკისადმი თანდაყოლილი სიყვარული? ალბათ, არა. მას გაუჩნდა მათემატიკასთან ურთიერთობის სურვილი, რაც მიიღო კარგი შედეგი. რა შეიძლება გახდეს ნინოს მათემატიკის დავალების შესრულების მოტივატორი? დედას

Print Friendly, PDF & Email