ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ნებისმიერი ბიზნეს საქმიანობა ეს იქნება პროდუქტის წარმოება თუ მომსახურების გაწევა, გადის განვითარების  სამ ეტაპს ,თითოეულ ეტაპს კი გააჩნია განსხვავებული  სარეკლამო მიზნები.

1.სტარტაპ ბიზნესი.ეტაპი, როდესაც თქვენ  ახალი შესული ხართ ბაზარზე და შესაბამაისად მეტი ძალისხმევა გჭირდებათ თავის დასამკვიდრებლად. საწყის ეტაპზე თქვენი ბიზნესი საჭიროებს დიდ სარეკლამო მხარდაჭერას რათა მიიპყროს თქვენი მომხმარებლის ყურადღება.

2.მზარდი ბიზნესი.მას შემდეგ რაც თქვენ უკვე დაიმკვიდრეთ ადგილი ბაზარზე, თქვენთვის აუცილებელია, რომ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, რათა თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება იყოს მეტად გაყიდვადი .

3.შემდგარი ბიზნესი.ეტაპი როდესაც თქვენ მყარად დგახართ თქვენს ნიშაში და თავს ახსენებთ მომხამრებელს თუ რატომ უნდა გაგრძელონ შეძენა თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების.

აქედან გამომდინარე ნათლად ჩანს თუ რამდენად მნიშვნელობანია რეკლამის როლი თქვენი ბიზნესის განვითრების თითოეულ ეტაპზე. იმოქმედეთ წინასწარ გაწერილი სტრატეგიით, გამოიყენეთ  აღნიშნული შესაძლებლობა და შედეგიც არ დააყოვნებს.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1511 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ