ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ნებისმიერი ბიზნეს საქმიანობა ეს იქნება პროდუქტის წარმოება თუ მომსახურების გაწევა, გადის განვითარების  სამ ეტაპს ,თითოეულ ეტაპს კი გააჩნია განსხვავებული  სარეკლამო მიზნები.

1.სტარტაპ ბიზნესი.ეტაპი, როდესაც თქვენ  ახალი შესული ხართ ბაზარზე და შესაბამაისად მეტი ძალისხმევა გჭირდებათ თავის დასამკვიდრებლად. საწყის ეტაპზე თქვენი ბიზნესი საჭიროებს დიდ სარეკლამო მხარდაჭერას რათა მიიპყროს თქვენი მომხმარებლის ყურადღება.

2.მზარდი ბიზნესი.მას შემდეგ რაც თქვენ უკვე დაიმკვიდრეთ ადგილი ბაზარზე, თქვენთვის აუცილებელია, რომ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, რათა თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება იყოს მეტად გაყიდვადი .

3.შემდგარი ბიზნესი.ეტაპი როდესაც თქვენ მყარად დგახართ თქვენს ნიშაში და თავს ახსენებთ მომხამრებელს თუ რატომ უნდა გაგრძელონ შეძენა თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების.

აქედან გამომდინარე ნათლად ჩანს თუ რამდენად მნიშვნელობანია რეკლამის როლი თქვენი ბიზნესის განვითრების თითოეულ ეტაპზე. იმოქმედეთ წინასწარ გაწერილი სტრატეგიით, გამოიყენეთ  აღნიშნული შესაძლებლობა და შედეგიც არ დააყოვნებს.

 

 

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1548 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

ბიზნეს რჩევები

“იდეები არ არის” – [Business]

გადავრჩით! იდეები არ არის! რა, სრულიად არ არის? და რომ ბითუმად ვიყიდოთ –საცალოდ გავყიდოთ? ძალიან მარტივია? და რა იდეა არის საჭირო? შეუსრულებელი?! მოდით დავეშვათ ციდან დედამიწაზე. არიან ბიზნესი-ნოვატორები, რომლებიც მთელი

მენეჯმენტი და მარკეტინგი

დროის მართვის 15 მეთოდი

1. ნუ იქნებით მეხსიერების იმედად. ჩაინიშნეთ თქვენი დავალებები და განტვირთეთ ტვინი. 2. შეადგინეთ პრიორიტეტების სია. ეს დაგეხმარებათ კონცენტრირდეთ მთავარზე და დრო არ ხარჯოთ მეორეხარისხოვან და უმნიშვნელო საკითხებზე. 3. ყოველი კვირის

წარმატება და მოტივაცია

რა შემთხვევაში ხდება ის, რაც ყოველთვის გვინდოდა მომხდარიყო?

როცა მოცემულ რეალობას გულწრფელად იღებ ისეთად როგორიცაა. არ წუწუნებ, არ განიკითხავ, არ ეწინააღმდეგები, არ გაქვს მის მიმართ მოლოდინები, არამედ ბოლომდე აღიარებ არსებულ სამყაროს და იღებ საკუთარ თავს ამ რეალობაში, მიღებული