მარცხის ფაქტორები: ბიზნესის ენთუზიასტური დაგეგმვა

მარცხის ფაქტორები: ბიზნესის ენთუზიასტური დაგეგმვა

ზოგიერთ ბიზნესმენს რამდენიმე თვე ჭირდება იმისთვის რომ კლიენტურა მოიპოვოს. ამ დროის განმავლობაში ბიზნესმა შეიძლება დიდი ფინანსური დანაკარგები განიცადოს ან თითქმის გაკოტრებამდე მივიდეს. თუ ბიზნესის მფლობელი თადარიგს დაიჭერს და ფულს გამოყოფს საბრუნავი კაპიტალისთვის, რათა საწყისი პერიოდისთვის საჭირო დანახარჯები დაფაროს, მისი ბიზნესი გადარჩება. ამას გარდა, საჭიროა, რომ მის პროდუქციაზე ან მომსახურებაზე მოთხოვნილება იყოს, და მისი ფასი საბაზრო სტანდარტებს აკმაყოფილებდეს.

რამდენი ხანი დასჭირდება იმას, რომ თქვენმა ბიზნესმა მოგების მოტანა დაიწყოს? მეწარმეთა უმრავლესობა ოპტიმისტურად უდგება ამ საკითხს და გულში ჩუმად თუ გაივლებენ იმ აზრს, რომ შესაძლოა წააგონ.

სჯობს მზად იყო უარესისთვის და დააგროვოთ საკმარისი საბრუნავი კაპიტალი იმისთვის, რომ თქვენი ბიზნესი არ დაიხუროს.. მაშინაც კი, როდესაც მოელით, რომ სწრაფად მიიღებთ მოგებას. იმ ბიზნესმენთა უმრავლესობა, რომლებიც მარცხს განიცდიან, სწრაფ მოგებას მოელიან პირველი სამი თვიდან ექვს თვემდე. ზოგიერთი ასეთი წარუმატებლობა წარმატებად შეიძლება ქცეულიყო, მეწარმეს რომ თავისი დანახარჯები დაეფარა მაშინ, როცა ბიზნესი მოგებას არ იძლეოდა.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

You might also like

ბიზნესფსიქოლოგია

10 მნიშვნელოვანი რჩევა ბიზნესმენისთვის

1. განსაზღვრეთ მნიშვნელოვანი იმაში, რასაც აკეთებთ, მნიშვნელოვანისგან გამოყავით პერსპექტიული. ყველაფერს, რაც შეგიძლიათ არ გააკეთოთ თავი დაანებეთ. თუ თქვენ ყოველთვის პერსპექტიული და მნიშვნელოვანი საკითხებით იქნებით დაკავებული, მაშინ ნამდვილად წარმატებული მომავლაი გექნებათ.

ბიზნეს რჩევები

12 რჩევა ბიზნესის მხარდაჭერისთვის

ბიზნესი მუდმივ განვითარებას და მხარდაჭერას მოითხოვს. გთავაზობთ 12 რჩევას, რომელიც თქვენი ბიზნესის დაგეგმვის, განვითარებისა და მხარდაჭერისათვის ნამდვილად დაგეხმარებათ! დრო უნიკალური რესურსია. გამოიყენეთ ის ეფექტურად – დაახარისხეთ საქმე პრიორიტეტების მიხედვით, ნუ

ბიზნესფსიქოლოგია

პროდუქტის ანტირეკლამით გაპიარება

გავრცელებულია მოსაზრება, რომ კარგ პროდუქტს რეკლამა არ სჭირდება. და ძალიან კარგს? სჭირდება რა თქმა უნდა! და უფრო კარგს? სჭირდება! უფრო, უფრო კარგს? საუკეთესოს? სჭირდება და როგორ! რა უნდა ქნათ, თუ