amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ
1353 Views

amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ

მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი ინტერნეტ მაღაზიის amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი გვიზიარებს თავის გამოცდილებას და ხედვას რომელმაც მოუტანა უზარმაზარი წარმატება. ის ამჟამად ჟურნალ forbes-ის უმდიდრესი ადამიანების ათეულშია. ქვემოთ მოცემულ ჩამონათვალში ნათლად ჩანს, რომ წარმატების საიდუმლო ჩვენშია. მთავარია ჩვენი რესურსები სწორად გამოვიყენოთ, მოვახდინოთ ფოკუსირება პრიორიტეტულ საკითხებზე და ვიმოქმედოთ.

მოთხოვნა და მიწოდება, მწარმოებელი და მომხმარებელი,- რომელი ვართ ჩვენ? როგორ უნდა მოვიქცეთ, რომ მომხარებლისთვის ჩვენთან ურთერთობა იყოს უფრო სასარგებლო ვიდრე კონკურენტებთან?

ინებეთ 10 საინტერესო პასუხი ჯეფ ბეზოსისაგან :

1. „იყავით ნოვატორები. მნიშვნელობა არ აქვს კარგი პერიოდი გიდგათ თუ ცუდი, ნოვატორობაში უნდა იყოთ მოხერხებულიც და ჯიუტიც. თუ არ იქნებით ჯიუტი ექსპერიმენტებზე უარს ნაადრევად იტყვით.“

2. „ყველაზე ძვირად ღირებული რაც შეიძლება დაუშვა ეს არის შეცდომა,“ თუმცა…

3. „ კომპანიები, რომლებსაც არასდროს განუცდიათ მარცხი, არ არიან გამოცდილები;“


4. „ადამიანი მაშინ უშვებს შეცდომას როცა არაფერს აკეთებს.“


5. „ჩვენ მოთმინებით ვრგავთ ნერგებს და ველოდებით როდის გაიზრდებიან… აქცენტს ვაკეთებთ იმაზე, რაც სასარგებლოა კლიენტისთვის.- ვფიქრობ ჩვენი კულტურის ეს ასპექტი დიდი იშვიათობაა.“


6. „ჩემს თანამშრომლებს ყოველთვის ვაძლევ უფლებას შემეწინააღმდეგონ, მეკამათებიან უშუალოდ ჩემს დაქვემდებარებაში მყოფი კადრებიც და მათი ხელქვეითებიც. ორგანიზაციაში არაფორმალური ატმოსფერო გვაქვს, ამიტომ მუშაკები მარტივად მეუბნებიან სიტყვას „არა“. „


7. ჯეფ ბეზოსი თათბირზე მდივანს ერთი სკამით ზედმეტს ადგმევინებს, თანამშრომლებს კი ეუბნება: „წარმოიდგინეთ, ამ სკამზე ზის ყველაზე ძვირფასი ადამიანი,- მომხმარებელი“


8. „მე მწამს, რომ ბრენდის აღორძინების ყველაზე სწორი გზა მაღალი დონის მომსახურებაა.


9. „კომპანიისთვის ბრენდი იგივეა, რაც ადამიანისთვის რეპუტაცია.“


10. „გასარკვევია ორი ძირითადი საკითხი- რა სურს მომხმარებელს და როგორ ავუსრულოთ სურვილი.“

წყარო: ,,ბიზნეს გენია’’, გამომცემლობა „პალიტრაL”, თბილისი 2013
მოამზადა თორნიკე არევაძემ სპეციალურად b2p.ge – სთვის

Print Friendly, PDF & Email

About author

B2PGE
B2PGE 1495 posts

<p>ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.</p>

View all posts by this author →

You might also like