amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ

amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი მომხმარებლებთან ურთიერთობის შესახებ

მსოფლიოში ერთ-ერთი უდიდესი ინტერნეტ მაღაზიის amazon.com-ის დამფუძნებელი ჯეფ ბეზოსი გვიზიარებს თავის გამოცდილებას და ხედვას რომელმაც მოუტანა უზარმაზარი წარმატება. ის ამჟამად ჟურნალ forbes-ის უმდიდრესი ადამიანების ათეულშია. ქვემოთ მოცემულ ჩამონათვალში ნათლად ჩანს, რომ წარმატების საიდუმლო ჩვენშია. მთავარია ჩვენი რესურსები სწორად გამოვიყენოთ, მოვახდინოთ ფოკუსირება პრიორიტეტულ საკითხებზე და ვიმოქმედოთ.

მოთხოვნა და მიწოდება, მწარმოებელი და მომხმარებელი,- რომელი ვართ ჩვენ? როგორ უნდა მოვიქცეთ, რომ მომხარებლისთვის ჩვენთან ურთერთობა იყოს უფრო სასარგებლო ვიდრე კონკურენტებთან?

ინებეთ 10 საინტერესო პასუხი ჯეფ ბეზოსისაგან :

1. „იყავით ნოვატორები. მნიშვნელობა არ აქვს კარგი პერიოდი გიდგათ თუ ცუდი, ნოვატორობაში უნდა იყოთ მოხერხებულიც და ჯიუტიც. თუ არ იქნებით ჯიუტი ექსპერიმენტებზე უარს ნაადრევად იტყვით.“

2. „ყველაზე ძვირად ღირებული რაც შეიძლება დაუშვა ეს არის შეცდომა,“ თუმცა…

3. „ კომპანიები, რომლებსაც არასდროს განუცდიათ მარცხი, არ არიან გამოცდილები;“


4. „ადამიანი მაშინ უშვებს შეცდომას როცა არაფერს აკეთებს.“


5. „ჩვენ მოთმინებით ვრგავთ ნერგებს და ველოდებით როდის გაიზრდებიან… აქცენტს ვაკეთებთ იმაზე, რაც სასარგებლოა კლიენტისთვის.- ვფიქრობ ჩვენი კულტურის ეს ასპექტი დიდი იშვიათობაა.“


6. „ჩემს თანამშრომლებს ყოველთვის ვაძლევ უფლებას შემეწინააღმდეგონ, მეკამათებიან უშუალოდ ჩემს დაქვემდებარებაში მყოფი კადრებიც და მათი ხელქვეითებიც. ორგანიზაციაში არაფორმალური ატმოსფერო გვაქვს, ამიტომ მუშაკები მარტივად მეუბნებიან სიტყვას „არა“. „


7. ჯეფ ბეზოსი თათბირზე მდივანს ერთი სკამით ზედმეტს ადგმევინებს, თანამშრომლებს კი ეუბნება: „წარმოიდგინეთ, ამ სკამზე ზის ყველაზე ძვირფასი ადამიანი,- მომხმარებელი“


8. „მე მწამს, რომ ბრენდის აღორძინების ყველაზე სწორი გზა მაღალი დონის მომსახურებაა.


9. „კომპანიისთვის ბრენდი იგივეა, რაც ადამიანისთვის რეპუტაცია.“


10. „გასარკვევია ორი ძირითადი საკითხი- რა სურს მომხმარებელს და როგორ ავუსრულოთ სურვილი.“

წყარო: ,,ბიზნეს გენია’’, გამომცემლობა „პალიტრაL”, თბილისი 2013
მოამზადა თორნიკე არევაძემ სპეციალურად b2p.ge – სთვის

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1534 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

კომუნიკაცია და მოლაპარაკება

10 ფრაზა, რომელსაც ჭკვიანი ადამიანები არასოდეს ამბობენ

მაღალი ემოციური ინტელექტის მქონე ადამიანებმა იციან, რომ ამ ფრაზებს აქვთ განსაკუთრებული ძალა, – მათ შეიძლება მცდარი წარმოდგენა შეუქმნას გარშემომყოფებს თქვენს მიმართ. ამ სტატიაში გაგაცნობთ იმ ფრაზებს, რომლებიც არასოდეს არ უნდა

სიახლეები

არქიტექტორმა ალპებში სასტუმროს პროექტი შეიმუშავა. ეს ფანტასტიურია

არქიტექტორმა არმინ სინონერმა შეიმუშავა სასტუმროს წარმოუდგენელი პროექტი ალპებში, რომელიც განთავსებულია ხეობაში, კლდეებს შორის 2000 მ-ის სიმაღლეზე. სასტუმრო გაყოფილია სამ სექტორად, მომსახურების კლასის მიხედვით. ყველაზე ძვირადღირებული ნომრები განთავსებულია შენობის ზედა ნაწილში.

ფსიქოლოგია

კრიტიკული, ანუ ჯანსაღი აზროვნება

თანამედროვე სამყაროში გაჩაღებულია ინფორმაციული ომი – ბრძოლა ჩვენი ტვინებისთვის. ამ შეტაკებაში მონაწილეობას იღებს ათასობით დაჯგუფება, თითოეული მათგანი საკუთარ პოზიციას იცავს. ასეთ პირობებში, ვალდებულნი ვართ გავარჩიოთ სიცრუე და რეალობა, მეგობრის კეთილი