Adidas-მა გერმანელი სტუდენტის მიერ გადაღებული რეკლამა დააიგნორა

იუჯინ მერჰერი (Eugen Merher) გერმანელი სტუდენტია, რომელმაც გადაიღო სარეკლამო რგოლი მოხუც სპორტსმენზე, სადაც ნაჩვენებია ადამიანის უდიდესი პირვონული სიძლიერე და თავისუფლება, მისი სწრაფვა გამარჯვებისკენ. ვიდეოს გადასაღება იუჯინი შთააგონა მისმა ნათესავმა, რომელსაც ერქვა კარლი, ისევე როგორც ვიდეო-რგოლის მთავარ გმირს. რეჟისორმა სარეკლამო რგოლი გადააგზავნა Adidas-ში, თუმცა კომპანიაში უარი განაცხადეს ამ პროექტის მხარდაჭერაზე, რაც იმით ახსნეს, რომ სარეკლამო სფეროში მხოლოდ პროფესიონალ კომპანიებთან თანამშრომლობენ. თუმცა, ვიდეო-რგოლის ინტერნეტში გავრცელების შემდეგ კომპანია Adidas-ის რამოდენიმე თანამშრომელი დაუკავშირდა მერჰერს და თანამშრომლობა შესთავაზეს.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

ცხოვრებისეული

5 საბედისწერო შეცდომა, რომელსაც მრავალი ადამიანი უშვებს

დეპრესიის მიზეზი ძალიან ხშირად მარტივია: საკუთარი ცხოვრების დანგრევით ადამიანი უბედური ხდება. თან ამას ისე აკეთებს, რომ მისთვისაც კი შეუმჩნეველია. ჩვენ ხშირად არ ვუფიქრდებით საკუთარი არჩევანის სისწორეს – ნაჩქარევად ვირჩევთ. ამ

ბიზნეს რჩევები

4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას თქვენი ამოცანაა პოტენციური მომხმარებლების ინფრომირება, თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების არსებობის შესახებ, შემდგომი ნაბიჯი კი ინტერესის გაღვივებაა რათა მათ გაუჩნდეთ სურვილი არჩევანი გააკეთონ თქვენს პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე. სარეკლამო

წარმატება და მოტივაცია

აი, ასე ხდებიან ჩემპიონები! წაუკითხეთ ეს სიტყვები საკუთარ თავს!

როცა მიზანი დასახულია, იცით რა გსურთ ცხოვრებისგან და მისკენ ნაბიჯ-ნაბიჯ მიდიხართ, გაითვალისწინეთ მხოლოდ ეს ერთი რამ: ნურასოდეს დაელოდებით როდის შენიშნავს საზოგადოება თქვენს მნიშვნელოვნებას, როდის დაგამოტივირებთ ვინმე და როდის გეტყვიან —