9 შეკითხვა, რომელიც უნდა დაუსვათ საკუთარ თავს, თუ ვერ დებთ გარიგებებს

9 შეკითხვა, რომელიც უნდა დაუსვათ საკუთარ თავს, თუ ვერ დებთ გარიგებებს

ოდესმე დაგისვამთ საკუთარი თავისთვის შეკითხვა, რატომ ვერ ახერხებთ გაყიდვებს? ალბათ კი. გაყიდვების სფეროს ექსპერტი მარკ ჰენტერი გვთავაზობს შეკითხვების ჩამონათვალს, რომლებიც უნდა დაუსვათ საკუთარ თავს იმისათივს, რომ გაიგოთ რატომ ვერ ახერხებთ გარიგების დადებას.

1. რეალურია თუ არა გაყიდვების 100%-იანი ვარიანტი?
ნუ მოიტყუებთ თავს. ვერავინ ვერ ახერხებს გაყიდვების 100%-იანი მაჩვენებლის მიღებას, მაშინაც კი, როცა ფასი ძალიან დაბალია. წარმოების ზოგიერთი სფეროსთვის 20% შესაძლოა ნორმაც კი იყოს. ნუ შეადარებთ საკუთარ თავს სხვა სფეროებს. მხოლოდ თქვენ იცნობთ თქვენს კლიენტებს.

2. ხომ არ გავიწყდებათ, რომ შემდეგი გაყიდვა შესაძლოა უახლოეს მომავალში განხორციელდეს? არასოდეს დაივიწყოთ, რომ შემდეგი გაყიდვა შესაძლოა შედგეს მორიგი სატელეფონო ზარის, შეხვედრის შემდეგ და ა.შ. მუდმივი ფიქრი იმაზე, რომ თქვენ შანსი არ გაქვს, წარმატების რეალობას შეამცირებს.

3. მარტივია თუ არა ჩემთან ყიდვა? რა უნდა გავაკეთო იმისათვის, რომ პროცესი გავამარტივო და კლიენტს საშუალება მივცე გადაწყვეტილება მარტივად და სწრაფად მიიღოს?

4. არის თუ არა იმის უფლებამოსილება ყიდვა განახორციელოს, ვისაც ესაუბრებით? შეისწავლეთ თქვენი არსებული კლიენტების პროფილი და შეადარეთ ის პოტენციურ კლიენტებთან. ყველა თანამშრომელს არ აქვს გარიგების დადების უფლებამოსილება, ამიტომ, ასეთ სუბიექტებთან შეხვედრები და საუბრები შედეგის გარეშე რჩება. ამ შემთხვევაში დაგეხმარებათ კლიენტთა ბაზის ახლებური წარმოება, რისთვისაც შეგიძლიათ გამოიყენოთ CRM-სისტემა «მარტივი ბიზნესი».

5. რას ვთავაზობ და მესმის თუ არა რა სარგებელი და ფასეულობა აქვს ჩემს შეთავაზებას კლიენტისთვის? თუ თქვენ თავად არ გესმით ეს ყველაფერი, კლიენტმა როგორ უნდა გაიგოს?

6. «ვყიდი» თუ არა საკუთარ თავს? უქმნით თუ არა პოტენციურ კლიენტებს ნდობას თქვენს მიმართ და აჩვენებთ თუ არა კომპეტენციას, რაც საშუალებას აძლევთ თავი კომფორტულად იგრძნონ თქვენთან გარიგების დადებისას?

7. ნამდვილად დავეხმარე თუ არა კლიენტს დაინახოს და მიაღწიოს იმას, რასაც შეუძებლად თვლიდა? კლიენტები ამჩნევენ, როცა თქვენ ზრუნავთ, როცა მათზე ხართ მომართული და ეს ზრდის მათში თქვენთან ურთიერთობის სურვილს.

8. ვიცი თუ არა, რატომ თანამშრომლობენ კლიენტები ჩემთან? ჰკითხეთ თქვენს არსებულ კლიენტებს რატომ მოსწონთ თქვენთან მუშაობა.

9. ფოკუსირებული ვარ თუ არა უახლოეს გეგმებზე? ფოკუსი დაიჭირეთ გრძელვადიან პერსპექტივებზე. მაშინაც კი, როცა რამე ისე არ არის, როგორც თქვენ გინდათ, მობილიზდით კარგზე. ეს ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა მუშაობის შედეგების გაუმჯობესებისთვის.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

ფსიქოლოგია

სხეულის ტკივილის ფსიქოლოგიური მიზეზები

ყველაფერს თავისი მიზეზი აქვს: გაიგე რატომ გტკივა სხეულის ესა თუ ის ნაწილი – ამ ყველაფერს სრულიად წარმოუდგენელი ახსნა აქვს! ტკივილი — ორგანიზმის განგაშის სიგნალია იმის დასტურად, რომ რაღაც ისე არ

ბიზნესი

10 მნიშვნელოვანი რჩევა ბიზნესმენისთვის

1. განსაზღვრეთ მნიშვნელოვანი იმაში, რასაც აკეთებთ, მნიშვნელოვანისგან გამოყავით პერსპექტიული. ყველაფერს, რაც შეგიძლიათ არ გააკეთოთ თავი დაანებეთ. თუ თქვენ ყოველთვის პერსპექტიული და მნიშვნელოვანი საკითხებით იქნებით დაკავებული, მაშინ ნამდვილად წარმატებული მომავლაი გექნებათ.

ბიზნესმენები და მეწარმეები

ცხოვრებასა და სამსახურში წარმატების მიღწევის 16 წესი

მთელი მსოფლიოსთვის ცნობილია პროექტი GoDaddy.com. ის უყვართ, ვერ იტანენ ან უბრალოდ სარგებლობენ. პროექტი ძალიან წარმატებულია: 2001 წლიდან მას მოაქვს შემოსავალი და ჰოსტინგისა და დომენის რეგისტრაციის ბაზარზე ერთ-ერთ მთავარ მოთამაშედ ითვლება.