5 სარეკლამო ხრიკი, რომლებიც ტვინს აიძულებენ რეკლამით დაინტერესდეს

5 სარეკლამო ხრიკი, რომლებიც ტვინს აიძულებენ რეკლამით დაინტერესდეს

1. გამოსახულება მარცხნივ, ტექსტი მარჯვნივ
როცა ბრენდი ახდენს საკუთარი ლოგოტიპის რეკლმირებას, მნიშვნელოვანია, რომ გამოსახულება იყოს მარცხნივ, ხოლო ტექსტი მარჯვნივ. ეს იმიტომ, რომ ჩვენი ტვინის მარჯვენა ნახევარსფერო პასუხისმგებელია გამოსახულებების დამუშავებაზე, ამასთან ტვინი ვიზუალურ ინფორმაციას აღიქვამს სარკისებურად.
იმისათვის, რომ მოხდეს გამოსახულების გადამუშავება, რომელიც განთავსებულია ლოგოტიპის მარჯვენა მხარეს, ტვინს სჭირდება მისი გადატრიალება. გამოსახულების მარცხნივ განთავსებით, ჩვენ ვუადვილებთ ტვინს მუშაობას და ვამცირებთ იმის ალბათობას, რომ 100 მლრდ ნეირონი კონცენტრაციას რაიმე სხვაზე მოახდენს.

2. გამოსახულებებში აამოქმედეთ სახის არაერთმნიშვნელოვანი გამომეტყველება
სახის გაანალიზებით, ტვინი ადარებს გამოსახულებების მენტალურ სიას, რომლებთანაც ადრე ჰქონია შეხება. თუ ის ხედავს მომღიმარ ან მოღუშულ სახეს, ის მომენტალურად ამოიცნობს ადამიანი მოწყენილია თუ კარგ ხასიათზე, ხოლო შემდეგ გადადის სხვა საკითხებზე. თუმცა, სახის არაერთმნიშვნელოვანი გამომეტყველება ტვინს აიძულებს გამოსახულება უფრო გულდასმით შეისწავლოს.

მონა ლიზა რომ ავიღოთ მაგალითად – რამდენ საათს კარგავდნენ ადამიანები წლების მანძლზე, როცა ცდილობდნენ გაეგოთ რაზე ფიქრობს ის?

3. რაც უფრო ნაკლები, მით უკეთესი
ყველამ, ვისაც ინტერნეტით ფილმები აქვს ნანახი, იცის, რომ ზედმეტი რეკლამა ადამიანში უარყოფით ემოციას იწვევს და არც კი ნახულობს მას.

ტექნოლოგიების გაჩენასთან ერთად, რომლებიც ბლოკავენ რეკლმას, გამომცემლებს გაუჩნდათ სარეკლამო შემოსავლებისა და კონტენტის ხარისხს შორის ბალანსის დაცვის მძაფრი მოთხოვნილება. გონიერ გამომცემლებს შეუძლიათ შეზღუდონ რეკლამის რაოდენობა და მიუხედავად ამისა გაზარდონ შემოსავლები, რადგან მომხმარებლები მზად არიან შეეგუონ რეკლამას იმ შემთხვევაში, თუ საიტზე ის მთავარი არ არის.

4. შეხვეული გვერდები – უკეთსია
დროის სვლასთან ერთად ევოლუციამ ადამიანს ასწავლა, რომ მწვავე, მჭრელი საკითხები შესაძლოა ზიანის მომტანი იყოს, ამიტომ საჭიროა მათ თავი ავარიდოთ ყველანაირად. ამასთან დაკავშირებით დიზაინში «მახვილი კუთხეები» მომხმარებლის ტვინში იწვევს წინააღმდეგობას და მათი თავიდან აცილების სურვილს.

მაგალითად, Apple-ი (ბოლო პერიოდამდე) არასოდეს არ იყენებდა საკუთარი საქონლის დიზაინში მახვილ კუთხეებს, ის ყოველთვის ამრგვალებდა მათ და ამით იზიდავდა მომხმარებელს.

5. ნახევრის პრინციპი
Sticky-ს კვლევებმა გამოავლინა, რომ თუ მომხმარებელი უყურებს რეკლამას 1,5 ან მეტი წამი, ის უფრო მეტად დაიმახსოვრებს ბრენდს და მის დამოკიდებულებას მომხმარებლის მიმართ. რეკლამა, რომელსაც უყურებს მომხმარებელი ერთი წამის ან ნაკლები დროის მანძილზე, რეკლამის დამკვეთბისთვის სერიოზულ პრობლემას წარმოადგენს. ამიტომ, რამოდენიმე წამიან რეკლმას უწოდებენ «ოქროს შუალედს».

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1537 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

ბიზნესის განვითარების 3 ეტაპი შესაბამისი სარეკლამო მიზნებით

ნებისმიერი ბიზნეს საქმიანობა ეს იქნება პროდუქტის წარმოება თუ მომსახურების გაწევა, გადის განვითარების  სამ ეტაპს ,თითოეულ ეტაპს კი გააჩნია განსხვავებული  სარეკლამო მიზნები. 1.სტარტაპ ბიზნესი.ეტაპი, როდესაც თქვენ  ახალი შესული ხართ ბაზარზე და

7 სასარგებლო რჩევა დაწყებული საქმის ბოლომდე მისაყვანად

1. ვადგენთ სიას – აიღეთ კალამი და ფურცელი ან გახსენით საოფისე პროგრამა კომპიუტერში და შეადგინეთ შსასრულებელი საქმეების სია. შეისვენეთ 10 წუთით. მოეშვით. თქვენ უკვე განსაზღვრეთ ყველა მნიშვნელოვანი საკითხი, რაც მოსაგვარებელი

რატომ უნდა ჩავხედოთ რეალობას თვალებში!

მხოლოდ საკუთარი თავის იმედად ყოფნა არის საუკეთესო გზა, იმედგაცრუების თავიდან ასაცილებლად…სხვების მოლოდინების გამართლება და ჩვენი მოლოდინების დაკმაყოფილების ლოდინი არის სიცრუე, ილუზია და ძალიან დიდი თავის მოტყუება. მე მოგიყვებით პირად მაგალითზე,

რა არის წარმატების გასაღები? !

   ალბათ თითოეულ თქვენთაგანს ხშირად გიფიქრიათ  რა გსურთ სინამდვილეში? პასუხს დიდხანს ეძებდით,მაგრამ ერთ მშვენიერ დღეს, სამოტივაციო სტატიის კითხვისას,  აღმოაჩინეთ,რომ  გსურთ  წარმატება და მასთან დაკავშირებული ყველა ემოციის განცდა. გსურთ საქმიანი შეხვედრები,

ავტომატი, რომელიც უსახლკარო ცხოველებს კვებავს

კომპანია Pugedon-მა გამოიგონა ეფექტური მეთოდი, როგორ ეზრუნა გარემოზე და გამოეკვება მაწანწალა ძაღლები. კომპანიამ ქალაქში დაამონტაჟა ავტომატები, რომლებიც სპეციალური საკვებით ავსებენ ჯამს მაშინ, როცა მოქალაქეები გამოყენებულ პლასტმასის ბოთლს ჩააგდებენ მასში. ბოთლების

ბიზნესმენები კაბებში: წარმატებული ქალბატონები, რომლებსაც ნამდვილად ვერ უწოდებ სუსტ სქესს

1. შერილ სენდბერგი 46 წლის. ცუკერბერგის შემდეგ მეორე ადამიანი კომპანია Facebook-ში. მანამდე შერილი ხელმძღვანელობდა ვებ-გაყიდვებს და ოპერაციებს კომპანია Google-ში და მუშაობდა პერსონალის დირექტორად აშშ-ს ფინანსთა სამინისტროში. 2. ინდრა ნუი 60