5 ფაქტი ადამიანის ფსიქოლოგიაზე, რომლებიც პრეზენტატორმა უნდა იცოდეს

5 ფაქტი ადამიანის ფსიქოლოგიაზე, რომლებიც პრეზენტატორმა უნდა იცოდეს

პირველ რიგში იმისათვის, რომ წარმოსადეგი პრეზენტაცია გააკეთოთ, თქვენ უნდა გესმოდეთ ადამიანების: როგორ აღიქვამენ ისინი ინფორმაციას, როგორ ესმით და როგორ რეაგირებენ. თქვენ უნდა შექმნათ ისეთი პრეზენტაცია, რომელიც მოახდენს ინფორმირებას, მოტივირებას და შთააგონებს.

1. ადამიანები ყველაზე კარგად იმახსოვრებენ პირველი 20 წუთის მანძლზე. მაგალითად TED-ის გამოსვლები გრძელდება სწორედ ამდენ ხანს. გამოსვლა შეიძლება იყოს ხანგრძლივი, მაგრამ ამ შემთხვევაში უნდა დაყოთ 20 წუთიან ინტერვალებად შესვენებებით. ასე ადამიანები უფრო ყურადღებიანი იქნებიან და მიწოდებული ინფორმაციაც უფრო დიდხანს დაამახსოვრდებათ.

2. გახსოვდეთ აღქმის ორ ძირითად არხზე: თვალები და ყურები. თქვენი სლაიდები უნდა იყოს მარტივი – ისეთები, რომლების ყურებაც შესაძლებელი იქნება (დიაგრამები, ფოტოები) და ამასთან ყურადღება არ უნდა გადაიტანონ იმისგან, რაზეც საუბრობთ. როცა ადამიანები იწყებენ იმის კითხვას, რა წერია სლაიდზე, ისინი თქვენ აღარ გისმენენ.

3. ის, რასაც თქვენ ამბობთ — თქვენი შეტყობინების მხოლოდ ნაწილია. ერთი წამის მანძილზე ადამიანებს დასკვნა გამოაქვთ გამომსვლელის შესახებ. ისინი რეაგირებენ ქვეცნობიერად – თქვენს ხმაზე, მოძრაობაზე, სამოსზე და ა.შ. ცალკე სამეცნიერო ველია პარალინგვისტიკა, რომელიც შეისწავლის იმას, თუ როგორ აღწევს ადამიანში ის ინფორმაცია, რომელიც სიტყვებს მიღმაა. შეეცადეთ საკუთარი თავი ჩაწეროთ კამერაზე და შემდეგ უყუროთ თქვენი გამოსვლის სხვადასხვა მომენტებს.

4. ჩასვით თქვენს პრეზენტაციაში call-to-action. მაგალითად, თუ ფულის მიღება გსურთ თქვენი პროექტისთვის, თქვენ შეგიძლიათ წაიკითხოთ მშვენიერი პრეზენტაცია, მაგრამ ბოლოს არ აცნობოთ ინვესტორს, თუ რას ელით მისგან.

5. ადამიანები ასახავენ თქვენს ემოციებს და შთაბეჭდილებებს. როცა თქვენ იღიმით, ისინიც იღიმიან. როცა თქვენ ენერგიული ხართ, ისინიც იმუხტებიან ენერგიით. დაანახეთ სხვებს რას გრძნობთ, როცა პრობლემაზე ფიქრობთ. ადამიანებს უნდათ თქვენი ემოციების და საგნისადმი ვნების დანახვა.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

სარეკლამო სტატიები

ონლაინ სესხები დოკუმენტების გარეშე – ისარგებლე საუკეთესო შეთავაზებით

თანამედროვე სამყაროში ხშირად ჩნდება მოულოდნელი ფინანსური პრობლემები, რომლის მოსაგვარებლად საჭიროა დამატებითი ფინანსები. როგორ უნდა მოიქცეთ ასეთ დროს, როდესაც ფული სასწრაფოდ გჭირდებათ? რომელ საკრედიტო კომპანიას უნდა მიმართოთ თანხის მისაღებად? ყოველდღიურად, უამრავი

ბიზნესფსიქოლოგია

კონკურენტული ბაზრის ანალიზი

საშუალო და მცირე ბიზნესი მიზანმიმართულად ვითარდება, ეს კი მწვავე კონკურენციას იწვევს. განსაკუთრებით იგრძნობა ეს ისეთ სფეროებში, რომელბიც პოპულარულად და შემოსავლიანად ითვლება, მაგალითად: იურიდიული მომსახურება, უძრავი ქონება, ტურიზმი, ავტო, რემონტი, საბანკო

ლიდერობა და კარიერა

“ჭკვიანი ადამიანები სწავლობენ საკუთარ შეცდომებზე. ბრძენი კი სხვის შეცდომებზე”

1.“ბევრი მუშაობა ყოველთვის აუცილებლად გამოღებს შედეგს.” – ამბობს მასწავლებელი, რომელიც 40 წელია მასწავლებელია და ალბათ დღიურად ჩემს მეზობელზე ათჯერ მეტს მუშაობს. თუმცა ჩემს მეზობელს ბევრად უფრო მაღალი შემოსავალი აქვს ვიდრე