4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას თქვენი ამოცანაა პოტენციური მომხმარებლების ინფრომირება, თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების არსებობის შესახებ, შემდგომი ნაბიჯი კი ინტერესის გაღვივებაა რათა მათ გაუჩნდეთ სურვილი არჩევანი გააკეთონ თქვენს პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე.

სარეკლამო კამპანიის შექმნამდე შეასრულეთ შემდეგი ოთხეტაპიანი პროცედურა:

1.განსაზღვრეთ ბაზარი. განსაზღვრეთ ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია (მომხმარებლები, რომლებსაც სჭირდება თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება.)

2. განსაზღვრეთ ბიუჯეტი. გაიგეთ რამდენის დახარჯვის უფლებას აძლევთ საკუთარ თავს რათა მიწვდეთ სამიზნე აუდიტორიას.

3.დაგეგმეთ თუ რომელ მედია საშუალებებს გამოიყენებთ. გაარკვიეთ რა არის ის საუკეთესო გზები, რითაც შეძლებთ თქვენი შეტყობინების მიტანას პოტენციურ მომხმარებლამდე.

4.შექმენით სარეკლამო სტრატეგია. შეარჩიეთ სარეკლამო კამპანიისთვის ყველაზე ეფექტური გზავნილი და ვიზუალი.

პ.ს გახსოვდეთ ბიზნესის მომავალი ინტერნეტშია.

 

თეონა გლოველი

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1534 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

სიახლეები

განიხილეთ საქმიანი წინადადება დეტალურად

ჯონის ძალიან მოსწონდა ერთი გოგო თავის ოფისში, მაგრამ ის უკვე სხვას ეკუთვნოდა… ერთხელ, მან ვეღარ გაუძლო, მივიდა მასთან და უთხრა: „მე 1000 დოლარს მოგცემ, თუ დამნებდებიო“. მაგრამ გოგნამ უარით გაისტუმრა.

წარმატება და მოტივაცია

იფიქრე როგორც მილიონერი, იმოქმედე როგორც მილიონერი!

1. სურვილი რაც არ უნდა გსურდეთ ამ ცხოვრებაში, თქვენ ეს უნდა ინატროთ, რომ მიიღოთ მიღწევის შანსი. მიზეზი, რატომაა ადამიანების უმეტესობა ცხოვრებისეულად უიღბლოა, იმაშია, რომ იმათ არააქვთ საკმარისი სურვილის ცეცხლი, რომ

ბიზნესი

დამწყები მეწარმეების ყველაზე პოპულარული შეცდომების რეიტინგი

შეცდომა 1. აზრი იმის შესახებ, რომ ბიზნეისის დასაწყებად დიდი ფულია საჭირო. შეცდომა 2. აზრი იმის შესახებ, რომ ბიზნესის დასაწყებად საჭიროა კარგი კონტაქტების ქონა. შეცდომა 3. ზუსტად რა გინდათ იმის თაობაზე