4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას თქვენი ამოცანაა პოტენციური მომხმარებლების ინფრომირება, თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების არსებობის შესახებ, შემდგომი ნაბიჯი კი ინტერესის გაღვივებაა რათა მათ გაუჩნდეთ სურვილი არჩევანი გააკეთონ თქვენს პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე.

სარეკლამო კამპანიის შექმნამდე შეასრულეთ შემდეგი ოთხეტაპიანი პროცედურა:

1.განსაზღვრეთ ბაზარი. განსაზღვრეთ ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია (მომხმარებლები, რომლებსაც სჭირდება თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება.)

2. განსაზღვრეთ ბიუჯეტი. გაიგეთ რამდენის დახარჯვის უფლებას აძლევთ საკუთარ თავს რათა მიწვდეთ სამიზნე აუდიტორიას.

3.დაგეგმეთ თუ რომელ მედია საშუალებებს გამოიყენებთ. გაარკვიეთ რა არის ის საუკეთესო გზები, რითაც შეძლებთ თქვენი შეტყობინების მიტანას პოტენციურ მომხმარებლამდე.

4.შექმენით სარეკლამო სტრატეგია. შეარჩიეთ სარეკლამო კამპანიისთვის ყველაზე ეფექტური გზავნილი და ვიზუალი.

პ.ს გახსოვდეთ ბიზნესის მომავალი ინტერნეტშია.

 

თეონა გლოველი

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1533 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

ინდიელების სიბრძნე

1. კარგი ადამიანი კარგ ნიშნებს ხედავს. 2. იმისათვის, რომ საკუთარი თავის გაიგონო, საჭიროა ჩუმი დღეები. 3. თუ შეატყვე, რომ მკვდარ ცხენით მიაჭენებ – ჩამოდი! 4. მან, ვინც ჩუმად არის, ორჯერ

Print Friendly, PDF & Email

9 გაკვეთილი კონფუცის ცხოვრებიდან

1. უბრალოდ გააგრძელეთ სვლა «მნიშვნელობა არ აქვს იმას, თუ რამდენად ნელა მოძრაობთ მანამ, სანამ არ გაჩერდებით» თუ სვლას გააგრძელებთ სწორი გზით, საბოლოოდ მიაღწევთ დანიშნულების პუნქტამდე. რთული სამუშაო უნდა შესრულდეს თანმიმდევრულად.

Print Friendly, PDF & Email

როგორ კლავს თქვენი საუბრის მანერა თქვენდამი ნდობას – 8 ცუდი ჩვევა

1. ჟარგონი ეს არის საუბრის ფორმა, როცა ჩვეულებრივი სიტყვები გამოითქმის ახალი ფორმებით იმისამთვის, რომ საუბარს უფრო «ბიზნეს» ხასიათი ჰქონდეს. ამასთან, ბიზნეს-სლენგის მოყვარულები ფიქრობენ ესმით თუ არა გარშემომყოფებს მათი, რადგან ხშირად

Print Friendly, PDF & Email

უბრძოლველად გამარჯვების სიბრძნე

იქ, სადაც ორი ადამიანია, ყოველთვის არის უთანხმოება. ყოველ დღე ჩვენ გვიხდება სხვადასხვა ტიპის კონფლიქტების მოგვარება სხვადასხვა ადამიანებთან. რაც უფრო დიდი სოციალური როლის მქონეა ადამიანი, მით უფრო ხშირად ხვდება განსხვავებულ შეხედულებებს.

Print Friendly, PDF & Email

22 ჭეშმარიტება, რომლებიც დაგეხმარებათ გამოღვიძებაში

პრინციპში ყველა ვთანხმდებით იმაზე, რომ მხოლოდ ოცნებით არაფერი გამოვა, თუმცა, ზოგჯერ კარგი გამოფხიზლებაა საჭირო იმისათვის, რომ საკუთარი ოცნებების ასრულება დაიწყო. გთავაზობთ 22 მარტივ ჭეშმარიტებას, რომლებსაც შეგიძლიათ უწოდოთ თქვენი რეალობის კანონები

Print Friendly, PDF & Email

იაპონური მეთოდიკა სიზარმაცის წინააღმდეგ – 1 წუთის პრინციპი

«ორშაბათიდან ახალ ცხოვრებას დავიწყებ, ვივლი სატრენაჟორო დარბაზში, იოგაზე, გავიკეთებ მასაჟს, დავიყენებ მუცლის პრესს…» — ყოველი ჩვენგანი პერიოდულად რაღაც მიზანს ისახავს და არ ცდილობს მიაღწიოს მას. მუდმივად გადააქვთ შემდეგ თვეზე ან წელზე.

Print Friendly, PDF & Email