4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

4 ეტაპი, რომელიც სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას უნდა გაითვალისწინოთ

სარეკლამო კამპანიის შემუშავებისას თქვენი ამოცანაა პოტენციური მომხმარებლების ინფრომირება, თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების არსებობის შესახებ, შემდგომი ნაბიჯი კი ინტერესის გაღვივებაა რათა მათ გაუჩნდეთ სურვილი არჩევანი გააკეთონ თქვენს პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე.

სარეკლამო კამპანიის შექმნამდე შეასრულეთ შემდეგი ოთხეტაპიანი პროცედურა:

1.განსაზღვრეთ ბაზარი. განსაზღვრეთ ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია (მომხმარებლები, რომლებსაც სჭირდება თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება.)

2. განსაზღვრეთ ბიუჯეტი. გაიგეთ რამდენის დახარჯვის უფლებას აძლევთ საკუთარ თავს რათა მიწვდეთ სამიზნე აუდიტორიას.

3.დაგეგმეთ თუ რომელ მედია საშუალებებს გამოიყენებთ. გაარკვიეთ რა არის ის საუკეთესო გზები, რითაც შეძლებთ თქვენი შეტყობინების მიტანას პოტენციურ მომხმარებლამდე.

4.შექმენით სარეკლამო სტრატეგია. შეარჩიეთ სარეკლამო კამპანიისთვის ყველაზე ეფექტური გზავნილი და ვიზუალი.

პ.ს გახსოვდეთ ბიზნესის მომავალი ინტერნეტშია.

 

თეონა გლოველი

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1515 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ