15 აზრი სასწაულის შესახებ

15 აზრი სასწაულის შესახებ

1. სასწაული – არსებობს, მხოლოდ მათთვის, ვისაც სჯერა სასწაულის.

2. შეგიძლიათ იყო ის, ვინც გინდათ რომ იყოთ. გახდით სასწაული იმისთვის ვისაც თქვენი სჯერა.

3. სასწაულის რწმენა – ეს უკვე თავისთავად არის წარმოუდგენელი სასწაული.

4. სასწაულს ახსნა და მტკიცებულებები არ აქვს.

5. გინდ დაიჯერე, გინდ არა. თუმცა, ყოველი შემთხვევისთვის – დაიჯერე, არაფერს დაკარგავ.

6. კონკრეტული სასწაულის რწმენისას შეიძლება ყველაფერმა დანარჩენმა შეუმჩნევლად ჩაიაროს.

7. სასწაული მაშინ ხდება, როცა ამას საერთოდ არ ელი. მაგრამ იმავდროულად გჯერა.

9. არ ელი, მაგრამ გჯერა – გასაგებია?

10. დიახ, დიახ, აი ასე. სასწაული არსებობს შეუთავსებელ გარემოებებში.

11. სასწაულს ბევრი ფორმა აქვს.

12. მხოლოდ შენ იცი რა სახის სასწაული მოხდა შენს თავს.

13. მხოლოდ შენ იცი, რომ ის მოხდა.

14. შესაძლოა ერთი სასწაული შემთხვევითობაც კი იყოს.

15. ახლა უკვე იცით: ყველაფერი შესაძლებელია.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

სიახლეები

შესანიშნავი გათამაშება არნოლდ შვარცენეგერისგან

საქველმოქმედო აქციის ფარგლებში, ტერმინატორის მეხუთე ნაწილის – «ტერმინატორი: გენეზისი»-ს მომავალი პრემიერის წინ, არნოლდ შვარცენეგერი ტერმინატორის ფორმაში გადაცმული გავიდა ქალაქში სასეირნოდ და ცვილის ფიგურების მუზეუმის მნახველების გასაოცებლად. ვიდეო ატვირთულია ცოტა ხნის

სიახლეები

ჩვენი ცხოვრებისეული წარუმატებლობის 7 მთავარი მიზეზი

როცა ცხოვრებაში გაუგებრობები ხდება, უმჯობესია კარგად გავარკვიოთ რა არის ამის მიზეზი. იმის განსაზღვრისთვის, საფრთხესა და უბედურებას საიდან უნდა ელოდოთ, B2P.GE წარმოგიდგენთ 7 მიზეზს, რის გამოც წარუმატებლობა ყოველი ფეხის ნაბიჯზე თანმდევი

სიახლეები

ჯეი აბრაამი: ბრენდის პოზიციონირების 15 მეთოდი

 საკუთარი თავის, პროდუქტის ან კომპანიის «შესანიშნავ ხარისხში» პოზიციონირების 15 მეთოდი 1. რაც არ უნდა გააკეთოთ კლიენტისთვის, აკეთეთ ეს შემდეგი დევიზით: «თქვენს განკარგულებაში ვარ». გახსოვდეთ, რომ თქვენ კლიენტისთვის «სანდო მრჩეველი» ხართ