12 მეთოდი უფასო რეკლამისთვის

12 მეთოდი უფასო რეკლამისთვის

1. თემატური ან პროფილური ჟურნალისთვის დაწერილი სტატია, თქვენთვის შესაძლოა გახდეს უფასო რეკლამა 
საუბარია იმ შემთხვევაზე, როცა სტატიის განთავსება შესაძლოა უფასოდ. თქვენი ამოცანაა, გამოცემას შესთავაზოთ საინტერესო სტატია. დღეისათვის ვერცერთი გამოცემა ვერ იტყვის, რომ ძალიან საინტერესოა მკითხველისთვის. ეს შეგიძლიათ გამოიყენოთ სათქვენოდ.

2. უფასო რეკლამისთვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ უფასო განცხადებების გაზეთი 
თუმცა ამ მეთოდს თავისი ნაკლიც აქვს: თქვენ დაგჭირდებათ საკუთარი ტექსტის ჩვეულებრივი განცხადების ფორმით შეფუთვა. თან მსგავსი ტიპის ტექსტებს ასეთი გაზეთები კარგად ფილტრავენ და შეიძლება დაბლოკონ კიდეც.

3. თქვენი სარეკლამო შეთავაზება განათავსეთ თქვენი პროდუქციის შეფუთვაზე, ბლანკებზე, ჩეკებზე.
ამით საკმაოდ ბევრი კლიენტის მოზიდვას შეძლებთ.

4. განცხადებების დაფები 
ასეთი დაფები სპეციალურად ამ მიზნებისთვის არის. განათავსეთ თქვენი უფასო რეკლამა იქ. აგრეთვე შეგიძლიათ გამოიყენოთ სადარბაზოების კედლები და ღობეები თქვენი განცხადებების გასაკრავად.

5. დატოვეთ ხალხმრავალ ადგილებში და ჩაყარეთ საფოსტო ყუთებში თქვენი სარეკლამო შეთავაზების ტექსტები 
ამის შემდეგ დაინახავთ როგორ გამოიღებს ნაყოფს უფასო რეკლამა, განსაკუთრებით მაშინ, თუ თქვენ სარეკლამო შეთავაზებებს იმ ადგილებში დატოვებთ, სადაც ხშირად დადის იმ კატეგორიის ადამიანები, ვინც მზადაა გახდეს თქვენი კლიენტი.

6. შექმენით შტამპი, რომელზეც იქნება მომსახურების ან საქონლის მოკლე აღწერა
განათავსეთ ის თქვენს კორესპონდენცაზე, დატოვეთ იქ, სადაც თვლით, რომ ეს საჭიროა. ასეთი შტამპები მუშაობს, როგორც უფასო რეკლამა.

7. გამოიყენეთ თქვენი სავიზიტე ბარათები, როგორც უფასო რეკლამა 
თქვენი კომერციული წინადადება მოკლე ტექსტით განათავსეთ სავიზიტო ბარათის მეორე მხარეს. იმის აუცილებლობა არ არის, რომ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია უცხო ენაზე იყოს (უცხოელებისთვის სხვა სავიზიტო ბარათები მოამზადეთ). ამ გზით სავიზიტო ბარათი იმუშავებს თქვენთვის უფრო ეფექტურად, ვიდრე აქამდე.

8. ინტერნეტში ყოველდღიურად უფრო პოპულარული ხდება ონლაინ აუქციონები 
მათი უმეტესობა უფასოა. გამოიყენეთ ისინი საკუთარი პროდუქტის გასაყიდად და ახალი კლიენტების მოსაძიებლად. ასეთი უფასო რეკლამა, როგორიც ინტერნეტ-აქუციონია, დაგეხმარებათ განავითაროთ თქვენი საქონელი და მომსახურება.

9. ელექტრონული ფოსტა ერთ-ერთი საშუალებაა, რომელიც შეიძლება გახდეს უფასო რეკლამა თქვენი ბიზნესისთვის
ელექტრონული წერილები დაგეხმარებათ მომხმარებლამდე მიიტანოთ თქვენი შეთავაზება. უმჯობესია, რომ თქვენი წერილები იყოს დამისამართებული და ინდივიდუალური, რადგან ე.წ. სპამი ქსელში მიუღებელია.

10. უფასო რეკლამის მიზნით შეიძლება გამოიყენოთ სხვადასხვა კონფერენციები და ფორუმები, რომლებიც იმართება ინტერნეტ სივრცეში
ასეთი ტიპის რეკლამის მეტი ეფექტურობისთვის აუცილებელია გახსოვდეთ, რომ თქვენი სარეკლამო შეთავაზება უნდა ჯდებოდეს ფორუმისა და კონფერენციის ჩარჩოებში, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ იმუშავებს.

11. შექმენით თქვენი თემატური მესიჯი ინტერნეტში დასაგზავნად 
ამ ტექსტში შეგიძლიათ ისაუბროთ თქვენი ბიზნესის სპეციფიკაზე და უფასო რეკლამა გაუკეთოთ საკუთარ პროდუქტს და მომსახურებას. ამის ორგანიზება შეგიძლიათ საკუთარ საიტზე, ან გამოიყენოთ ინფორმაციის დაგზავნის სპეციალური სერვისი.

12. ერთობლივი მარკეტინგი 
დღეისათვის ეს არის ყველაზე პოპულარული «მეცნიერული სიტყვა» იაპონიაში, რომელშიც იგულისხმება რამოდენიმე ფირმის მიერ ურთიერთრეკლამირება მყიდველების მოზიდვის მიზნით. სარეკლამო ძალისხმევის გაერთიანებით, თითოეული კომპანია ავრცელებს როგორც საკუთარ, ისე ჯგუფის ყველა სხვა მონაწილე კომპანიის სარეკლამო ბროშურებს. ერთმანეთის სარეკლამო ბანერებსა და განცხადებებს ათავსებენ საკუთარ საიტებსა და გაყიდვების სივრცეებში. ამ გზით მცირდება სარეკლამო დანახარჯი, ხოლო გაყიდვები საგრძნობლად იზრდება.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1529 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

Nissan Leaf-ის მფლობელების გამაოგნებელი გამოკითხვა

ცოტა ხნის წინ, Nissan-ის ევროპულმა განყოფილებამ გამოაქვეყნა ელექტრომობილ Nissan Leaf-ის მფლობელებში ჩატარებული სოციოლოგიური გამოკითხვა, რომელშიც მონაწილეობდა 6 500 ავტომფლობელი ბრიტანეთიდან. გამოკითხვის შედეგებმა აჩვენა, რომ: 1. ავტომანქანის მფლობელთა 93%-თვის Nissan Leaf-ი არის ძირითადი საოჯახო

Print Friendly, PDF & Email

ინდიელების სიბრძნე

1. კარგი ადამიანი კარგ ნიშნებს ხედავს. 2. იმისათვის, რომ საკუთარი თავის გაიგონო, საჭიროა ჩუმი დღეები. 3. თუ შეატყვე, რომ მკვდარ ცხენით მიაჭენებ – ჩამოდი! 4. მან, ვინც ჩუმად არის, ორჯერ

Print Friendly, PDF & Email

რთულ სიტუაციებში პოზიტივის შენარჩუნების 15 წესი

აირჩიეთ ის წესი რომელიც დაგეხმარებათ შეინარჩუნოთ სიმშვიდე და ცივი გონება: 1. თუ მშვიდად არ ხართ არასოდეს უპასუხოთ. თუ დარწმუნებული არ ხართ სიმშვიდეში, ჩუმად იყავით. პირველ რიგში მოძებნეთ დრო და ძალა

Print Friendly, PDF & Email

7 ქალი, რომლებმაც თავიანთი ქმრები გამოჩენილ ადამიანებად აქციეს

ყოველი გამოჩენილი მამაკაცის უკან დგას ძლიერი და გამოჩენილი ქალი. არავინ იცის, როგორ წავიდოდა ჩვენი ფავორიტი მომღერლების, მხატვრების, რეჟისორების და მწერლების ცხოვრება, მათ გვერდით ბრძენი და მომთმენი ცოლები რომ არ ყოფილიყვნენ.

Print Friendly, PDF & Email

გამოძიებას ატარებენ ბეჭდვის ექსპერტები: მასობრივი გაუჩინარება

უჩვეულო ინტერნეტ-სერიალი «გამოძიებას ატარებენ ბეჭდვის ექსპერტები» – შექმნილია ამერიკული კომპანია Hewlett-Packard-ის ძალისხმევით და მოიცავს 4 სერიას: «მასობრივი გაუჩინარება», «ციტრუსის ტრაგედია», «ბლითების მაქინაციები» და «მოდის მსხვერპლი». მარტივი სიუჟეტი მოგვიწოდებს გამოვიყენოთ HP-ის ორიგინალური

Print Friendly, PDF & Email

ფერების ფსიქოლოგია რეკლამაში

ფერთა სიმბოლიკა დღეისათვის ფართოდ გამოიყენება რეკლამაში.ფსიქოლოგებმა დაადგინეს, რომ ლურჯი, ოქროსფერი, თეთრი, შავი ,წითელი – ეს ის ფერებია, რომელიც შეგიძლია გამოიყენო ელიტური სეგმენტის საქონლის შესაფუთად, რადგან ისინი “ძვირფას” ფერებად ითვლება. მართლაც,

Print Friendly, PDF & Email