ჰოლივუდის ვარსკვლავები აგრძელებენ რეკლამით ფულის შოვნას

ჰოლივუდის ვარსკვლავები აგრძელებენ რეკლამით ფულის შოვნას

ყველასათვის ცნობილი მსახიობმა ნიკოლ კიდმანმა მონაწილეობა მიიღო ფეხსაცმლის ცნობილი ბრენდის „Jimmy Shoo“-ს სარეკლამო რგოლში.

კომპანიის კრეატიული დირექტორს – სანდრა ჩოის, თავადაც ძალიან მოეწონა ახალი კოლექცია, რომლის შექმნაც საკმაოდ შრომატევადი აღმოჩნდა, რადგან მისი შთაგონების წყარო ბუნებიდან მოდის. ახალ კოლექციაში სანდრამ წარმოაჩინა ყველა ბუნებრივი ფერი, რომელიც ჩვენს გარშემოა.

სწორედ ამიტომ ცნობილი კომპანიის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექცია ძალიან ეფექტური, ტროპიკული და მაქსიმალურად გლამურული მოდელებით სავსე გამოვიდა.
ლამაზ ქალბატონს უნდა ამშვენებდეს მისი სამოსი და აქსესუარებიც. ეს კი ნიშნავს იმას, რომ ყურადღება მიიქციოს.

ასეთი სახის შექმნა ნიკოლ კიდმანს ძალიან კარგად გამოუვიდა. შეგახსენებთ, რომ მსახიობი 46 წლისაა, ხოლო მისმა გარდასახვის ნიჭმა სარეკლამო რგოლში გადამწყვეტი როლი შეასრულა.

ფოტოსესია სამი სხვადასხვა სახით შეიქმნა. ფოტოგრაფი იყო ლეგენდარული სოლვე სუნდსბო. თავად ნიკოლსაც ძალიან მოეწონა მასთან მუშაობა.

მან აღნიშნა: „საინტერესო იყო ახალ როლებში გადაღება. ძალიან მომეწონა მინიმალური სტილი, ხოლო „Jimmy Choo“-ს ჩანთები და ფეხსაცმელი ჩემთვის განუყრელი გახდა“.
მსახიობი პირველად არ მუშაობს აღნიშნულ ბრენდთან. ეს უკვე მესამე საერთო პროექტია.

მოდის მიმდევარ ქალბატონებს უკვე მარტიდან შეუძლიათ ისიამოვნონ „Jimmy Choo“-ს ახალი კოლექციით.

Print Friendly, PDF & Email

About author

B2PGE
B2PGE 1489 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like