წარმატებული გაყიდვების საიდუმლო

წარმატებული გაყიდვების საიდუმლო

მოსმენის შესაძლებლობა მთავარია წარმატებული ადამიანისთვის. ეს უნარი ნებისმიერი ურთიერთობისთვის აუცილებელია. მოსმენა გაყიდვებს ხდის მარტივს, ადვილს და მოაქვს მაღალი შემოსავალი.

საკმარისია იყო კარგი მოსაუბრე. გასაკვირია, მაგრამ ჩვენ ისე გავიზარდეთ, რომ გვეუბნებოდნენ, თუ ადამიანი მოლაპარაკეა, კარგი ვაჭარია. პირიქით! რომ გახდე წარმატებული მოვაჭრე, საკმარისია უსმენდე, იყო ჩუმად და საჭირო შეკითხვებს სვამდე.

აქცენტი სხვა ადამიანზე გააკეთეთ. ამერიკაში, სადაც მიმდინარეობს, ბევრი წარმატებული ადამიანის გამოკვლევა, გაარკვიეს, რომ საუკეთესო მოვაჭრეთა 75% არის ინტროვერტი. ეს ის ადამიანები არიან, რომლებიც უფრო ისმენენ, ვიდრე საუბრობენ. აინტერესებთ და თანაგრძნობენ სხვა ადამიანთა განცდებს. მოსმენის დროს კომფორტში არიან.

მდიდარ ვაჭრებსა და ბიზნესმენებს მოსმენა უყვართ! წარუმატებელი ვაჭრები და ბიზნესმენები კი ბევრს ლაპარაკობენ. გამოკვლევამ ისიც აჩვენა, რომ მყიდველები საუბრის დროს უფრო მეტს ყიდულობენ.

წესი 70/30. ალბათ მოგისმენიათ ასეთი გამონათქვამი: “ ღმერთმა ადამიანს ორი ყური და ერთი პირი მისცა და ადამიანმაც ის მსგავსი პროპორციით უნდა გამოიყენოს.“
ვაჭრები პრაქტიკაში ამ წესს იყენებენ.

თქვენ ამ წესების გამოყენება დღესვე შეგიძლიათ.

პ.ს. კომენტარებში გვიპასუხეთ რამდენად ადვილია თქვენთვის მოუსმინოთ თანამოსაუბრეს. და როგორც ცხოვრებაში, ისე ბიზნესში თუ დაგხმარებიათ მსმენლის როლში ყოფნა?

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Print Friendly, PDF & Email

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1522 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

რით შეიძლება თანამშრომლების შთაგონება

ბობ ნელსონის წიგნების – «თანამშრომლის მოტივირების 1001 მეთოდი» და «თანამშრომლის წახალისების 1001 მეთოდი» – მასალების მიხედვით. 1. მიესალმეთ თანამშრომლებს და მიმართეთ მათ სახელით (დაიმახსოვრეთ მათი სახელები, თუ ეს აქამდე არ

Print Friendly, PDF & Email

დენ ვალდშმიდტი: წარმატებული ბიზნეს-ლიდერის 23 წესი

დენ ვალდშმიდტი — მარკეტოლოგი და მეწარმე, პოპულარული ბლოგერი, რომელსაც უყვარს გავრცელებული ჭეშმარიტების ეჭვქვეშ დაყენება. 1. არასოდეს არ დაელოდოთ იმას, რომ თქვენი კლიენტები ისევე აღელდებიან თქვენი პროდუქტის გამო, როგორც თქვენ. 2.

Print Friendly, PDF & Email

33 რჩევა გაყიდვების გაზრდისათვის

გთავაზობთ იმ საკითხთა ჩამონათვალს, რომელთა გათვალისწინებაც გაყიდვების ზრდას უწყობს ხელს: კომპანიის ფინანსური გეგმის მინიმუმ ერთი წლით ადრე შედგენა; ბაზარზე არსებული შეთავაზების შესწავლა; მზა სამომხმარებლო აუდიტორიის ანალიზის ჩატარება; რეკლამის ახალი მეთოდების

Print Friendly, PDF & Email

როგორ უნდა შევადგინოთ სტატია პროდუქტის განვითარებისთვის

რა თქმა უნდა ყველა მათგანი არ არის აუცილებელი, მაგრამ ამ არაეშმაკური ალგორითმის გამოყენებით თქვენ მშვენიერი წინადადება გამოგივათ. მაშ ასე, დავიწყოთ: 1. მკითხველთა ყურადღების მიქცევა ძლიერი, ნათელი სათაურებით, რომლებიც «ყვირიან», აინტრიგებენ

Print Friendly, PDF & Email

რა არის მარკეტინგი?

ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, მიდიხართ და ეუბნებით: “მე ძალიან მდიდარი ვარ, გამომყევი ცოლად” -ეს არის პირდაპირი მარკეტინგი (Direct Marketing) ხედავთ მშვენიერ გოგონას ბართან, თქვენი მეგობარი მიდის და ეუბნება: “ის ძალიან

Print Friendly, PDF & Email

გაყიდვების 8 წესი

გამყიდველებად არ იბადებიან, ხდებიან. ხშირია შემთხვევა, როცა გამყიდველი უხეშია, ეს იმის ნიშანია, რომ ადამიანი არ მუშაობს ამ თანამდებობაზე გაყიდვების ხელოვნებისადმი სიყვარულის გამო. ის, ვინც გაყიდვებში მხოლოდ მოვალეობის გამოა მომართულია არა

Print Friendly, PDF & Email