წარმატებული გაყიდვების საიდუმლო

წარმატებული გაყიდვების საიდუმლო

მოსმენის შესაძლებლობა მთავარია წარმატებული ადამიანისთვის. ეს უნარი ნებისმიერი ურთიერთობისთვის აუცილებელია. მოსმენა გაყიდვებს ხდის მარტივს, ადვილს და მოაქვს მაღალი შემოსავალი.

საკმარისია იყო კარგი მოსაუბრე. გასაკვირია, მაგრამ ჩვენ ისე გავიზარდეთ, რომ გვეუბნებოდნენ, თუ ადამიანი მოლაპარაკეა, კარგი ვაჭარია. პირიქით! რომ გახდე წარმატებული მოვაჭრე, საკმარისია უსმენდე, იყო ჩუმად და საჭირო შეკითხვებს სვამდე.

აქცენტი სხვა ადამიანზე გააკეთეთ. ამერიკაში, სადაც მიმდინარეობს, ბევრი წარმატებული ადამიანის გამოკვლევა, გაარკვიეს, რომ საუკეთესო მოვაჭრეთა 75% არის ინტროვერტი. ეს ის ადამიანები არიან, რომლებიც უფრო ისმენენ, ვიდრე საუბრობენ. აინტერესებთ და თანაგრძნობენ სხვა ადამიანთა განცდებს. მოსმენის დროს კომფორტში არიან.

მდიდარ ვაჭრებსა და ბიზნესმენებს მოსმენა უყვართ! წარუმატებელი ვაჭრები და ბიზნესმენები კი ბევრს ლაპარაკობენ. გამოკვლევამ ისიც აჩვენა, რომ მყიდველები საუბრის დროს უფრო მეტს ყიდულობენ.

წესი 70/30. ალბათ მოგისმენიათ ასეთი გამონათქვამი: “ ღმერთმა ადამიანს ორი ყური და ერთი პირი მისცა და ადამიანმაც ის მსგავსი პროპორციით უნდა გამოიყენოს.“
ვაჭრები პრაქტიკაში ამ წესს იყენებენ.

თქვენ ამ წესების გამოყენება დღესვე შეგიძლიათ.

პ.ს. კომენტარებში გვიპასუხეთ რამდენად ადვილია თქვენთვის მოუსმინოთ თანამოსაუბრეს. და როგორც ცხოვრებაში, ისე ბიზნესში თუ დაგხმარებიათ მსმენლის როლში ყოფნა?

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

About author

B2PGE
B2PGE 1549 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

View all posts by this author →

You might also like

მენეჯმენტი და მარკეტინგი

მყიდველები ცუდი განწყობისას უფრო მეტ ფულს ხარჯავენ

მყიდველები, რომლებიც იმყოფებიან ცუდ განწყობაზე, ხარჯავენ უფრო მეტ ფულს, ვიდრე მათი უფრო გაწონასწორებული ან ბედნიერი მოძმეები. ასეთ დასკვნამდე მივიდნენ ფსიქოლოგები აშშ-ს ოთხი უნივერსიტეტიდან. ცდა საკმაოდ მარტივი იყო: ექსპერიმენტის მონაწილეებს უჩვენებდნენ

ბიზნესი

კლიენტების ბაზის შენარჩუნების 5 მეთოდი

მეწარმეთა დიდ ნაწილს ერთხელ მაინც გამოუცდია თავის პრაქტიკაში რა არის კლიენტების ბაზის “გატანა”. ეს ყოველთვის ერთი სცენარით ხდება: რომელიმე თანამშრომელი მიდის სამსახურიდან, ან ათავისუფლებენ, რომელიც ახდენს კლიენტებთან კავშირის დამყარებას და

სიახლეები

მარკეტინგი, როგორც სექსი – შვიდი ჭეშმარიტება, რომლებიც ყველა ბიზნეს-ლიდერმა უნდა გაითავისოს

20 ბიზნესმენს რომ ჰკითხოთ, რა არის მარკეტინგი, მიიღებთ 20 სხვადასხვა პასუხს. რატომ არის რთული ამ გაგებისთვის ერთიანი განმარტების მიცემა? შესაძლოა იმიტომ, რომ თავად მარკეტოლოგებსაც კი არ შეუძლიათ ამის გაკეთბა. ისინი