საქმიან შეხვედრაში მონაწილეობა

საქმიან შეხვედრაში მონაწილეობა

თუ თქვენ საქმიან შეხვედრაზე მიწვეული ბრძანდებით, მაშინ, თქვენ, სავარაუდოდ, არ გექნებათ საშუალება მის მსვლელობაზე ზემოქმედების მოხდენის.

თუმცა, მაინც ეცადეთ აკონტროლოთ მოლაპარაკებები.

  • უპირველეს ყოვლისა, საჭიროა წინასწარ მოემზადოთ შეხვედრისათვის, რათა უფრო ეფექტურად ჩაერთოთ მოლაპარაკებებში.
  • სასურველია, იქონიოთ მოვლენათა განვითარების სხვადასხვა ალტერნატიული ვარიანტები გათვლილი, რათა მზად შეხვდეთ საუბრის „უცაბედ შემოტრიალებას“.
  • ეხადეთ, ჩაინიშნოთ საუბრის მნიშვნელოვანი მომენტები. ასე თქვენ უკეთ გაიაზრებთ საუბრის თემას და თანამოსაუბრე კი მიხვდება, რომ თქვენ სერიოზულად ხართ საკითხისადმი განწყობილი.
  • თუ რამე გაუგებარია თქვენთვის, აუცილებლად ჩაეკითხეთ (მაგრამ არ შეაწყვეტინოთ!) და მიაღწიეთ იმას, რომ თქვენთვის აბსოლუტურად ნათელი გახდეს, თუ რაზეა საუბარი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენ შეიძლება „არაფრით ხელში“-ხელცარიელებმა დატოვოთ შეხვედრა.
  • თუკი შეხვედრისგან უკვე მიიღეთ ყველაფერი ის, რაც გესაჭიროებოდათ, მაშინ შეგიძლიათ დატოვოთ მოლაპარაკებები (არ დაელოდოთ, სანამ ორგანიზატორი გამოაცხადებს შეხვედრას დამთავრებულად), წინასწარ შეაჯამებთ რა შეხვედრას და იკითხავთ, გარკვეული არის თუ არა თქვენთვის მოლაპარაკების ყველა პუნქტი.

გამოიწერეთ სიახლეები უფასოდ!

Signup now and receive an email once I publish new content.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

ავტორის შესახებ

B2PGE
B2PGE 1548 posts

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ ხელი შევუწყოთ პოზიტიურ აზროვნებას, დავთესოთ ჩვენს საზოგადოებაში კეთილი მარცვლები, მეტი წარმატების ნაყოფის მოსატანად და ამაში ჩვენ მთელ სულს და გულს ვდებთ.

ავტორის ყველ სტატიის ნახვა →

თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ

პიარი და ბრენდინგი

უკმაყოფილო კლიენტები

ადამიანებს შორის ნებისმიერ ურთიერთობას, იქნება ეს მეგობრობა, სიყვარული თუ უბრალოდ კლიენტებთან ურთიერთობა, შესაძლებელია მოჰყვეს გაუგებრობა. არცერთ კომპანიას არ ეყოლება ყოველთვის ყველა კლიენტი კმაყოფილი, როგორადაც არ უნდა ცდილობდეს ის ამას. უბრალო

ბიზნესფსიქოლოგია

საქმიანი ეტიკეტის 7 პრინციპი

1. პუნქტუალობა – გახსოვდეთ შეხვედრაზე და სამსახურში დროულად მისვლას, დაკისრებული მოვალეობების შეუფერხებლად შესრულებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ბიზნეს-სფეროში და ძალიან ფასდება. 2. პოზიტიურობა – სამუშაოზე დადებითი განწყობა კოლეგების მეხსიერებაში მხოლოდ სასიამოვნო

პიარი და ბრენდინგი

საქმიანი სატელეფონო ეტიკეტის ოქროს წესები

ცნობილია, რომ სამუშაო დროის 4-25 პროცენტი იხარჯება საშუალოდ საქმიან საუბრებზე და იმ შემთხვევაში, თუ ტელეფონი მუდმივ სამუშაო იარაღად ითვლება, ეს რიცხვი 90 პროცენტზე ადის. როგორ მოვახერხოთ, რომ სატელეფონო საუბარი გახდეს